![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat moet ieder voor zichzelf uitmaken. Als je onderwijs hebt gekregen van halve zolen zoals ik kreeg dan maakt het niet uit tot welk netwerk uw gekozen school behoort. De kunst is van de beste school te kiezen. En vooral geen school waar te veel Nero's les geven die er een zottekesspel van maken. Momenteel weet ik niet of er nog zulke scholen zijn maar toen ik jong was waren ze er wel. Maar overwegende waar onze samenleving naar toe gaat vermoed ik met meer waarschijnlijkheid dat ze er nog zijn. En dat merken we wel aan de kennis van onze hedendaagse jeugd. Ik ken er velen die het niveau "erbarmelijk" bereiken en die absoluut destijds hun diploma niet zouden gehaald hebben. Maar anderzijds werden wij wel vol gepropt met allerlei nonsens waar wij in het latere leven totaal niks konden mee beginnen. En de verloren tijd die wij er in staken was zuiver verlies. En dat verschilde natuurlijk niet alleen van school tot school maar ook van netwerk tot netwerk. En dat Mozes met zijn stok op een rots sloeg om er water uit te krijgen hadden ze beter aan verplegers wijsgemaakt. Misschien hadden die dat wel beroepshalve kunnen gebruiken. Dat was toch een eerste symptoom dat hij met zijn prostaat sukkelde? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 7 februari 2020 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Limburgs, dat is een dialect. ' ...Dialect Een dialect is een uit één gemeenschappelijke grondtaal voortkomend taalgebruik, dit wordt ook wel dikwijls omschreven als de streektaal. De verstaanbaarheid van de dialecten verschilt naarmate de streken verder uit mekaar liggen. ...'
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 7 februari 2020 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn ouders spraken met mij Waregems. Ik sprak en spreek Waregems met mijn kinderen. Voor mij als hen is Waregems dus de moedertaal. Niet AN. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Integendeel sinds de mensen scholing kregen en beseften hoe ze door de Franstaligen werden gediscrimineerd is het verzet langzaam maar zeker steeds sterker geworden. Waren de mensen die leven op Vlaamse bodem niet zo humaan en gemoedelijk geweest en even fanatiek egoïstisch en daarom revolutionair Crapuleus geweest als de Franstaligen al of niet met "gele hesjes" was hier allang de pleuris uitgebroken! Het enige dat de Franstaligen interesseert is >>> dat de mensen die leven op Vlaamse bodem de Franstaligen financieel blijven onderhouden op en wijze dat ze al decennia zonder ook maar enige vorm van dankbaarheid of respect gedaan hebben! Aan deze discriminerende toestand moet een einde komen. Dat uitbuiten moet stoppen…. Waarbij meer dan waarschijnlijk de eindige oplossing daarvoor is, het eigen autonoom beslissing recht van de Vlaamse deelstaat. Zij die halsstarrig dit sjoemel merk België willen behouden, kiezen er voor uit eigen belang omdat ze via allerlei omkoop toestanden er zelf rechtstreeks financieel belang bij hebben. Alles draait steeds om geld.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 7 februari 2020 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pijnlijk hé, een land zoals Zwitserland dat democratie hoog in het vaandel voert én het stukken beter doet dan het belziekske?
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noorwegen scoort trouwens nog stukken hoger. Herlees de vragen nog maar eens. Wat pijnlijk is, is dat er weer rond de vragen gefietst wordt. Kan of wil jij ze beantwoorden ? 'k zou zeggen, ga gerust je gang. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 7 februari 2020 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En elke oplossing die daar niets grondig aan veranderd is geen oplossing... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent een slechte verliezer hoor, gij en de uwe. Wat er dient uitgevoerd te worden dat wordt in het kieshokje bepaald aan de hand van wat de partijen in hun programma voeren. Bij rechts is dat overduidelijk de onafhankelijkheid en wie het daar niet met eens is moet er niet op stemmen. Doen ze dat wel dan maken ze deel uit van de meerderheid die PRO dat programma is en al de rest is kattenpis. |
|
![]() |
![]() |