![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probleem is waarschijnlijk dat ge in oktober uw immuniteit van nu kwijt zult zijn en dus van voren af aan zult mogen herbeginnen. Dit is een strategie die enkel zal stoppen als het hier Ethiopie is geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu, dat gegeven heeft weinig effect op de verspreiding van het virus hoor. Mensen die kostte wat het kost hun tweederangsfastfoodhamburger willen. Ik zou het er niet voor over hebben. Laatst gewijzigd door Weyland : 26 april 2020 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 26 april 2020 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
https://www.ad.nl/video/kanalen/buit...werpen~p134895 Laatst gewijzigd door Weyland : 26 april 2020 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je het niet gezien hebt, dan zwijg je er best over.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is relatief. Eén minuut na de afname van je test, bij het buitengaan van het lokaal waar de test afgenomen werd, kan je besmet geraken. Afzondering van ouderen? Om welk doel te bereiken? Dat er minder doden vallen in de woonzorgcentra, waar ze reeds afgezonderd zijn? Daar wordt veel bla bla verkocht.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze gaan je belonen met een doctoraat in virologie, en je de bestbetaalde job van je leven aanbieden in hun organisatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het ergens al gezegd, maar nu zegt Wilmes het ook nog eens:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200426_04934936 Citaat:
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook. Ik ga echt geen half uur in de file staan voor een koffiekoek. Ik begrijp de mensen niet die een uur aanschuiven voor een pakske friet.....Ik gooi dan zelf wel wat diepvries frieten in mijn keteltje. Trouwens veel lekkerder dan in dat vieze stinkende beesten vet gebakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij formuleert het te beknopt, maar hij heeft wel gelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe vettiger hoe prettiger. Maar niet gezonder, da's wel zeker. Alhoewel er zeer veel frituren zijn waar ze niet zo'n vette maar toch lekkere frietjes in het puntzakje kunnen scheppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga toch voor vers man. EN MAAK DE MAYONAISE OOK ZELF ! Wasdanna?
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is de reden waarom het zo *uiterst idioot* is om dit doen te duren, want je kan niemand specifiek meer beschermen. Het ware veel en veel en veel wijzer geweest om: 1) de ouderen strikt af te zonderen, samen met hun verzorgers 2) de epidemie bij de rest laten over te waaien, vrij intens en kortstondig. Eens die epidemie is overgewaaid, kan die zich niet meer voortplanten in het volk, en is de kans dat je die nadien nog tegen komt, zo goed als nihil (tot die golf weer terugkomt in het najaar natuurlijk). Dat zou: - een beperkt aantal doden onder de actieve bevolking hebben veroorzaakt, veel minder dan 1% - veel en veel beter de ouderen hebben kunnen beschermen omdat die niet heel LANG afgezonderd moesten blijven - gewoon maar de tijd van de epidemie, en dat zou 1 of 2 maanden geweest zijn. Het zou dan ook voorbij zijn, geen economische aderlatingen, geen sociale drama's, geen jarenlange "maatregelen". We zouden natuurlijk nog eens de ouderen opzij moeten zetten in het najaar, als de golf van het zuiden terugkomt. Die tweede golf zou veel minder intense zieken veroorzaken, want er blijft toch iets van immuniteit over. En in het voorjaar volgend jaar. Telkens zou de golf "zachter" worden voor de algemene bevolking, maar levensgevaarlijk voor de ouderen. Maar na elke golf, zouden die zich vrij kunnen mengen onder het volk. Tot er vroeg of laat iets op gevonden wordt. Nu gaat dat niet meer, de economie is naar de knoppen, en iedereen heeft nu schrik. Nu kan je niet meer zeggen "laat maar waaien". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dan ook de leidraad die ze overal hebben opgesolferd: "de epidemie maar zo rap laten vorderen dat de hospitalen de doden kunnen produceren". En dat is zo belachelijk traag, dat we die epidemie dus over een paar jaar moeten uitsmeren. "laat maar waaien en sterf of genees thuis" is wel de allerlaatste boodschap die de WHO wil horen. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 april 2020 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hij die de Bourgondiërs leerde Bourgondiën.
Laatst gewijzigd door Weyland : 26 april 2020 om 15:55. |
![]() |
![]() |