![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's een andere discussie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On ne tourne pas le dos ?* ce qu'on était, on change, c'est tout. François Mitterrand
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
toch wil ik opmerken dat bijzonder weinig vrouwen hier binnengeraken om asiel te zoeken; de meesten blijken toch jonge mannelijke volwassenen te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat hier eigenlijk wel om respect en niet over het al dan niet een spuitje geven aan die kat.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewijst eens temeer hoe lek controles zijn op luchthavens.
Hoe heeft zij dat beestje in dat vliegtuig gekregen ginds in Peru, en hoe is ze er in België mee door de luchthaven controle geglipt. Op beide plaatsen had men die kat in quarantaine moeten plaatsen, allereerst al in 't land waar ze aan boord ging. Dan was heel die heisa hier niet nodig geweest. Waar zat dat mens haar verstand eigenlijk, alsof dierenasielen in Blg. niet uitpuilen van kittens die wachten op 'n thuis & aan de lopende band geëuthanaseerd worden als niemand hen wil. Ik hoor daar niemand over huilen, geen kat die daar om geeft.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 15 mei 2020 om 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vond 'respecteren' gewoon een vreemde verwoording. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft ze in het lang en in het breed uit de doeken gedaan op tv.
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het sletje die het katje importeerde krijgt alvast bijval van extreem-links en de vele witte ridders die geilen op haar kontje. Degoutant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk naar het nieuws.
Een sletje die met haar kontje waggelt. "Ooh mijn lief poesje kijk naar mijn facebook fotos blablabla" Die kerel van Gaia die al eens klop heeft gekregen. Extreem-links tuig met een vreemde haarkleur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest ons katje de "rode hond" hebben: onmiddellijk de dood met de kogel. Een uur later een nieuw lief poesje... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Koe in India
![]() Koe in Vlaanderen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Entitled brats die menen dat regels (zelfs internationale regels) niet voor hen gelden. Alsof in heel.Peru niemand zou zijn die voor dat beestje kon zorgen. Of 4 Maanden in quarantaine en ze kon haar poes laten overvliegen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien mijn kat, hond (of ander huisdier) terminaal ziek zou zijn, laat ik hem/haar op 'n pijnloze manier inslapen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Worst lijkt mij eerder van het varken