![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat. Ik kruip om 2u in mijn nest en om 9u zit ik ook fris aan mijn bureau. Maar net zoals mijn slaapritme, is uw slaapritme compleet irrelevant in deze discussie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het werk op hun smartphone is dikwijls een pak boeiender en dringender dan de klant. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 juli 2020 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwerpen in lockdown?
https://www.demorgen.be/nieuws/live-...ncie~b638c04f/ Citaat:
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik gisteren een late avond nieuwsuitzending nog even meepakte voor het slapen gaan dacht ik: "Dat is een aanval op Antwerpen!!" Of zag ik dat al half slapende verkeerd? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben er een potje Marrokaantjes pesten van gemaakt, wel grappig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ‘aanraden’ om niet in en uit Antwerpen te gaan is ook flauwekul. Men wil duidelijk de horeca sparen. Maar het is sinds de horeca terug openging dat het beginnen misgaan is.
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets wat met het Corona-virus niets te maken heeft. (zou het politiek getint zijn?) I missed again? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 juli 2020 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar in gans de wereld worden steden in lockdown geplaatst als er teveel besmettingen zijn. Melbourne bijvoorbeeld is vergelijkbaar. Daar zijn net zoals in Antwerpen stad meer dan 500 nieuwe besmettingen.
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het volledige metropool gebied Melbourne is in stricte "stay at home" geplaatst. Melbourne zelf heeft 5 miljoen inwoners. Dat is bijna zoveel als Vlaanderen zonder Brussel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat het alleen de burgervader van Antwerpen in het verkeerde keelgat schiet. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noch min, noch meer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een aanval op Antwerpen ? Dat moet toch een zegen zijn voor Antwerpen ? Niemand meer binnen en niemand meer buiten.....Misschien het moment om hun onafhankelijkheid uit te roepen. Kunnen we eindelijk verder met dit land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat Antwerpen vandaag een donkerrode regio is hebben de Antwerpenaren voor een groot deel aan Weverke te danken. Hoe wil je dat de Antwerpenaar zich aan de regels houd als hun burgemeester, in volle pandemie gekleed als een clown naar een Abba feestje gaat, zijn middenvinger opsteekt naar de federale regels van social distancing en de Antwerpse politie verbied hierop boetes uit te schrijven Nu oogst Weverke wat hijzelf heeft gezaaid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moment om de onafhankelijkheid uit te roepen die is inderdaad gekomen. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever en Magnette klaar om te schakelen. Ik denk niet dat de echte Antwerpenaren die de stad nog rijk is een boodschap hebben aan het BDW/Magnette plan?¿
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Gouverneur
|
![]() De provinciale lockdown vind ik wel achterlijk.
Beter is geweest om de stad Antwerpen en een klein aantal gemeenten "chirurgisch" te isoleren. Gemeentelijke grenzen kunnen perfect worden omgevormd tot gecontroleerde grenzen, zoals dat bijvoorbeeld ook in Duitsland is gebeurd. Wie moet werken mag door — de rest niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |