![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Technisch zijn zo een snelle tests een stuk meer haalbaar. Als een hond het al kan ruiken zie ik niet in waarom het niet mogelijk zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt dan zelfs geen vaccin meer nodig. Als R nu gelijk is aan 1.5, en die sneltesten zijn 60% effectief, dan is dat meer dan voldoende om R < 1 te krijgen, zonder dat we moeten zeveren met maskers, quarantaines, feestjes verbieden en dergelijke meer. Maar dan moet iedereen wel een sneltest kunnen doen om de 2 weken he. Dan is er gene zever meer met "contacten" en zo. Gewoon iedereen zich laten testen om de 2 weken, de positieven in quarantaine en de anderen totaal vrij. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 november 2020 om 05:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist, ja. De Fred gaat nog gelijk krijgen.
![]() Bon, hier gaat het wat vlotter, daar niet van. 'k Zal -als ge wilt- mijn goede intenties effe tonen en in persoon de groeten enzo, gaan overmaken aan al je lokale vroegere vriendinnetjes hier. (alleen als 't meerderjarigen EN maskes zijn, he!) Geen maar een seintje.
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |