![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mijn skicontact in Italie weet mij te vertellen dat in zijn gebied de pistes waarschijnlijk niet een geprepareerd zullen worden in december. Ten vroegste januari...Tis gewoon kak. Ik heb geen zin om 10 uur te rijden om dan te constateren dat de liften gewoon niet open gaan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals ik zei, als de mogelijkheid er is tussen kerstdag en Nieuwjaar dan ben ik weg, dan mag de Belgische overheid beslissen wat ze wil, ze kunnen mijn kloten kussen met hun onzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik haat wintersporten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder heb ik dan schrik dat degene die het dan toch wagen (zijnde de grotere gebieden), dan toch redelijk wat volk zullen krijgen, maar dat je dan "uren" mag staan aanschuiven aan de liften omdat er maar 1 bubbel in nen bak mag.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik verwacht dat als de kans zich voordoet, velen toch een last minute zullen boeken. Veel minder dan andere jaren natuurlijk, maar toch voldoende om het rendabel te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelukkig kunnen goïsten zoals ik en jij het beleid niet bepalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tant pis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel Patrick. Toen ik nog klein en onschuldig was werd mij gezegd dat de vrieskou de microben en viruskes doodt.
Skiën zou dus op z'n minst moeten worden gepromoot. Laatst gewijzigd door Rudy : 24 november 2020 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar je moet eens proberen binnen anderhalve meter van een vreemde te komen op een skipiste. Bijna altijd resulteert dat in een valpartij, gezien ski's langer zijn dan dat. Je zou misschien wel een ziekenhuisbed kunnen bezetten, maar het zal niet door corona zijn. Laatst gewijzigd door denkimi : 24 november 2020 om 16:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De aarde warmt op en mettertijd ontdooit de permafrost. Courage ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, nee, het volstaat dat er daar eentje van gaat propageren en U een puist op uw neus geeft, en de regerink gaat weer het land opsluiten, de EU gaat weer miljarden uitgeven aan vaccin ontwikkeling, en de restaurants gaan weer dicht, de mensen gaan weer opgesloten worden "want zo een puist is geen griep" he.
Dat komt van onze kinderachtige manier om te denken dat wij cleane wezens zijn en dat er zo nu en dan eens een stout virusken op ons afkomt. Terwijl wij gewoon in evenwicht zijn met miljoenen virussen en bacterien, en deelnemen aan een ecosysteem dat soms veranderingen ondergaat. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 november 2020 om 16:43. |
![]() |
![]() |