![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() oei, je hebt weer teveel gedronken zie ik.
Geen wonder dat je zowat kampioen bent in personen met elkaar te verwisselen. Je zit strontzat achter uw pc te bazelen. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door stuyckp : 2 december 2020 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank u voor de lieve en constructieve woorden.
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan... het is een publiek geheim dat Heert Bourgeois graag zichzelf had willen opvolgen als MP. Het is de partij (en dus de persoon van BDW) die hem gedwongen heeft om een stap achteruit te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is van een slachtpartij bij N-VA heen sprake. Open vld en Hroen kunnen er een voorbeeld aan nemen over hoe je deftig met uw personeel en colleha's omhaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat zal zich wreken. Bij de NVA moet je beschikken over een diploma. Anders mag je doen wat je wil. Je komt er niet. Ze laten je gewoon afmaken door een of ander omhooggevallen gediplomeerd kalf. En ik heb dat ten gepasten tijde beseft. En dus de eer aan mezelf gehouden. Ik zal het niet meer meemaken maar ik stel serieus in vraag hoe het zal aflopen met de NVA. U laten manipuleren door overlopers wreekt zich. Ik heb mij steeds af gevraagd waarom ik Stedenbouw op mijn nek gekregen heb. Maar nu ik van dag tot dag meer te weten kom over wat de NVA bekokstooft heeft begint mijn Euro te vallen. De NVA is geen maagd meer. Daar zal ze zelf moeten voor zorgen als ze het vertrouwen van sommige kiezers wil terug winnen. Op mij moeten ze alleszins niet meer rekenen. Het wordt nooit een partij waar je in vertrouwen kunt mee handelen. De top trekt zich geen bal aan van het geen er zich afspeelt op lagere echelons. Heb ik hen ook duidelijk gemaakt. Ik werkte niet achterbaks buiten de politieke raad om. Zelfs de jaren nadien toen ik had afscheid genomen heb ik hen in alle rust toegelaten om hun eigen graf verder te delven. Ik wist dat dit er aan kwam. Er zaten er teveel in de partij die nooit genoeg konden krijgen. En die vooral geen scrupules hadden. Niet het genre van volk dus dat ik waardeerde. De NVA zal niet kapot gaan door mijn afscheid. Maar op plaatselijk vlak zullen ze in onze gemeente wel merken wat de NVA waard is. Ik ga niet in de plaats van de kiezers oordelen. Hun mening is even veel waard als de mijne. Maar ik wou toch vragen van mij met rust te laten. Ik speel niet meer mee. Zeuren pakt niet meer bij mij. Ik vecht zeker niet meer in een leger van lafaards. Laatst gewijzigd door werkman : 2 december 2020 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oei, "humor".
![]() |
#109 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.knack.be/nieuws/belgie/g...l-1442713.html Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van een mes in zijn rug is verder ook geen sprake, want anders hadden ze hem behandeld zoals Rutten en Calfo. Die onverdoofd geslacht zijn, maar dat is bij Bourgeois duidelijk niet gebeurt. Dat jullie dit graat opblazen tot iets dat buiten proportie is dat is jullie ding. Wat betreft mijn politieke kennis en kennis van psychologie ben ik gewoon uw meerdere. Niet moeilijk overigens. Een trol stelt nu eenmaal niet veel voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kerel is 70 jaar. Ik vind het niet meer dan normaal dat de NVA dit niet meer ok vond.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat? Vind jij het normaal misschien om een bejaarde als minister president te hebben? Kijk er mijn berichten op na, ik heb die dingen al genoeg gezegd met betrekking tot de Amerikaanse verkiezingen ook. Een 70 iger als leider van een regering, dat slaat nergens op. Maar goed, ik begrijp dat ook hier alles weer goed is om een rondje NVA bashing te doen. Man man man.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bardogan ging dat toch doen?
![]() |
![]() |