![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() En wat hebben wij met Frankrijk te maken... Niets maar ze willen ons via la Belgique toch doen geloven dat hun grote francofonie beter is dan onze Vlaamse identiteit...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vreemd, maar het is juist dat dat de Vlamingen ontzegd werd en wordt... Hewel dan afkomen dat het de Vlamingen zouden zijn die overdrijven, terwijl het zij zijn, die de Vlamingen hun natuurlijke nationaliteit willen ontzeggen en afnemen, zij het zijn die zwaar en heel zwaar in de fout gaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probleem benoemen, probleem corrigeren. De oorzaak krijgt etiketten genoeg, maar als we daarbij voorbij aan de kern gaan is het dweilen met kraan open. Zo kunnen ze zelfs woorden van betekenis blijven veranderen tot alles wat uit onze cultuur komt racisme, homofoob, transfoob, islamofoob etc is. Zwarte piet is maar het begin van het einde.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 11 december 2020 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaamse identiteit: meer dan ooit nodig in ons onderwijs !
Een TIMSS onderzoek resulteert in een ernstige achteruitgang in het lager onderwijs. Het Vlaams parlement "weet niet wat de oorzaken zijn". Iedere Vlaming die kinderen heeft in het L.O. weet dat wel. Het niveau is schabauwelijk verlaagd door: taalproblemen met "vreemde" kinderen pretpedagogie, vooral in de alternatieve onderwijsvormen ouders, vooral met vreemde achtergrond, die zich NOOIT bezig houden met de taken en de lessen v.d. kinderen. veel leerkrachten met steeds minder gezag bij gebrek aan elementaire discipline. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is het grootste probleem heden te dage... De waarheid mag niet gezegd worden en het plebs houdt men bezig met de open kraan zoals u het beschreef... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze hadden eens gedacht dat als ze de Vlamingen wat meer eigenwaarde zouden geven, die Vlamingen enorm veel beter zouden gaan werken, wat ze ook deden, en dat kon alleen maar goed zijn voor de Belgische spaarpot... Maar verdomme die Vlamingen gingen niet alleen beter werken, maar die zagen ook meer waar hun eigen belangen, voordelen en winsten lagen en die wouden dus meer inspraak in la Belgique... Maar dat was buiten de waard gerekend... en het Belgische discour draaide 180 graden om en Vlaming zijn werd opnieuw iets vies... De rest kennen we... Laatst gewijzigd door marie daenen : 11 december 2020 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat ik in het verleden achter een Vlaamse vlag liep was een gevolg van onwetendheid en indoctrinatie. Ik schaam mij niet voor dat verleden. Ik zou mij nu wel schamen als ik, met de info die nu voor mij en iedereen beschikbaar is, nog steeds onwetend zou zijn over de geschiedenis van mij, mijn regio, en mijn voorouders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom mogen we niet opgeven en het blijven benoemen vanuit de onverbloemde waarheid. Weg met politiek correcten die ons anders pogen wijsmaken ![]() Blijf tegen de stroom inzwemmen om terug tot het goede Vlaanderen te keren. Er was vrede en goedertierenheid vanuit onze Vlaamse identiteit. Er was en is solidariteit zonder dwang maar vanuit onze naastenliefde. Solidariteit en liberalisme is niet aan de politiek uit te melken om stemmen te vergaren, maar het is aan de politiek te doen waar hun volk naar vroeg. We zijn veel meer dan die politici van ons willen maken. Maar met alles wat ze blijven binnen nemen zal er morgen weinig (zelfs niets) van onze identiteit overschieten. Maar merk op dat migratie op omvolking begint te lijken en je krijgt een etiketje.
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat jij iets anders doorhebt omdat jij het woord Vlaams wil beperken tot Oost en West Vlaanderen en zoals de Belgicisten ons willen wijsmaken dat de brabanders ook niets met Vlaanderen zouden te maken hebben, want het hertogdom Brabant... Hewel ik luister niet naar mensen die met dubbele tong spreken enkel en alleen om een volk nog verder te verscheuren zodat zij het nog beter zouden kunnen leegmelken... Zulke mensen heb ik laag, en zelfs heel laag op... |
|
![]() |
![]() |