![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zeker weten. Maar eens er meer mensen in het hospitaal liggen door de vaccins ipv door het virus, dan gaat hier de champagne open. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wie zijn dan eigenlijk de criminelen die in de gevangenis thuishoren?
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bange mensen zijn nu eenmaal gemakkelijk te manipuleren en niet meer voor rede vatbaar zelfs niet als hun leven ervan afhangt.
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat veel dieper. Horeca is het glijmiddel van handel. Door dit te elimineren gaat de volledige handel kapot.
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.biorxiv.org/content/10.1....425021v1.full Citaat:
Dat is vrij slecht nieuws voor de vaccins zou ik denken. We zijn min of meer terug naar af. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 januari 2021 om 05:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Zuid Afrikaanse en Braziliaanse varianten hebben deze mutaties die blijkbaar veel kans hebben om totaal doorheen de bestaande immuniteit (natuurlijk of vaccin) heen te gaan, toch volgens in vitro testen.
Ik ga mijn "test" op eventueel ergere reacties bij geïmmuniseerde rapper krijgen dan ik zelf eigenlijk wilde... Op Nextstrain zie ik dat de Zuid Afrikaanse variant in Frankrijk ook gevonden werd, op 5 januari. Het is ook in Australie vastgesteld. De Braziliaanse zit in Japan en Zuid Korea. Die worden bij ons wel allemaal geïdentificeerd als "Britse variant" omdat de snelle test ze niet onderscheidt. Enkel een sequencing geeft het verschil aan. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 januari 2021 om 06:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 22 januari 2021 om 06:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, dat jouw 'test' sneller komt, is an sich des te beter.
Het probleem is natuurlijk dat we zo bezig gaan blijven, want waarom zou men nu herd immunity vooropstellen als men dat eerder niet deed? Dit is echt wereldhistorische zwarte humor aan het worden. Na het Romeinse rijk, Napoleon, de Tweede Wereldoorlog... de implosie van de mensheid door "de griep maal 3". |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De andere vraag is natuurlijk hoe gemakkelijk die variant (her)ontstaat... Laatst gewijzigd door patrickve : 22 januari 2021 om 06:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen enkele jaren zou het wel kunnen lukken, als men de planeet volgezet heeft met vaccin fabrieken, en we de maandag een nieuwe variant ontdekken, en de vrijdag reeds voldoende vaccins hebben voor gans het land. Het probleem zal zijn dat onze economie tegen dan zodanig gehavend is dat we dat niet meer zullen kunnen betalen. Als de vaccin productie trager gaat dan de evolutie van nieuwe varianten die eraan ontsnappen, heeft men gewoon een virus-enhancer gemaakt he. Ik denk dat we nu 1 jaar nodig hebben om de vaccin hysterie laten te bekoelen - wat eigenlijk op termijn bijzonder nefast is, dat men het geloof in vaccins totaal naar de knoppen zal geholpen hebben. Om dan eindelijk naar normale geneeskunde te gaan, en behandelingen te zoeken. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 januari 2021 om 06:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou propaganda kunnen maken. ![]() Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 22 januari 2021 om 06:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dat is al het discours van de WHO he. Zoals ik al stelde, hier kunnen we niet meer uit.
Laatst gewijzigd door patrickve : 22 januari 2021 om 06:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op huidig ogenblik zou je u ook de vraag kunnen stellen:
Hoeveel mensen kregen er in België al een vaccin? Hoeveel vaccins zijn er al toegediend op huidig ogenblik? (iets meer dan 140.000???) Op een aantal van ± 10milj mensen, yeah right. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() door een documentaire aan het verdiepen in cannabis extracten, en wat vond ik? Onderzoek wijst erop dat cannabis een mogelijke bescherming biedt tegen coronavirussen en andere virale aandoeningen.
https://www.news-medical.net/news/20...-COVID-19.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat was het postive scenario. Als dit niet gebeurt vrees ik voor een inktzart scenario met blijvende ingrijpende consequenties. Zoals wij die bijvoorbeeld in de 7e eeuw gezien hebben met de razendsnelle expansie van de Islam.. Mocht op dat eerder genoemde cruciale moment, zomer, wederom veruit de meerderheid van virologen en politici het laten afweten, inzetten op angst, vaccin 2022, dan zie ik het extreem somber in en kunnen wij ons gaan opmaken naar een vorming van een nieuwe religie. Namelijk waarin God niet centraal maar de dood en regelneverij wat erbij komt kijken. De profeet in deze zal het WHO zijn. Wat nu dus ook al het geval is, alleen wie er in niet in gelooft zal worden verketterd. Brainwashen gaat tot in den extremisme. Koran 2.0 zeg maar. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 23 januari 2021 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 23 januari 2021 om 08:28. |
|
![]() |
![]() |