![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe gaat corona eruit zien in november 2021 ? | |||
Alles is voorbij, gewoon een nare herinnering, leve het vaccin. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,09% |
Lichte beperkingen, grenzen dicht, maar verder normaal leven met testen en zo, je weet maar nooit. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 21,21% |
Horeca dicht, lichte bubbel maatregelen, nog even doorbijten. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 18,18% |
Lockdown, maar geen nood, men is een nieuw vaccin aan het maken, binnen enkele maanden gaat alles weer open |
![]() ![]() ![]() |
7 | 21,21% |
Lockdown, vaccin werkt niet tegen varianten, dit is nu het nieuwe normaal voor onafzienbare tijd. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 30,30% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het begint inderdaad wel komisch te worden; dit hele gedoe lijkt een scenario voor een boek of zo. Allez, tot 2020 leef je vrij 'normaal', en plots kom je in dit verhaal terecht van een collectieve neurose. Het is in elk geval niet saai, en gelukkig moest ik het niet als scholier of student meemaken. Dus ja, het is nog wel een boeiende voorstelling. ![]()
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, de cafés gaan niet dicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Cfr. UK
![]() |
![]() |
#105 |
Staatssecretaris
|
![]() Sociaal zijn is gevaarlijk tegenwoordig. Dus dan volgt de keuze tussen sociaal zijn of asociaal zijn, en tegenwoordig wordt die eerste keuze als asociaal beschouwd.
![]() |
#106 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
WMB meer dan voldoende om ook alles 'los' gelaten te hebben.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 25 november 2021 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen personeel en ze joegen er net weer weg met hun verplichtte vaccinatie.
Als de vacatures niet ingevuld worden, zorgpersoneel verlaat vroegtijdig de sector en gepensioneerden worden niet aangevuld; wat gaan extra bedden dan helpen? ALleen de politiek komt niets tekort. Er zijn zelfs politici die zelf de maatregelen aan hun laars lapten en na ziekte zich preventief lieten opnemen om de zorg alzo zelf onnodig extra te belasten. Haar naam is Wilmes.
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat zou België moete doen zonder haar. Dat zou een catastrofe zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja dit is al gebeurd, vaccins falen en maken het erger ze zijn gek geworden met hun vaccinatie verplichtingen en uitsluitings beleid niet gevaccineerden zo maak je het erger en komt er oorlog |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
alles gaat nu sociaal kapot zo komt er oorlog ok meer vereenzaamden die doordraaien en vandalisme gaan doen, men maaakt meer psychisch gestoorde en paranoide zieke mensen nu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een memorabele kerstdag zou zijn: iedereen tegelijk stoppen braaf te wezen en het leven van eind 2019 hervatten.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op kerstdag 2019 ? Toen aten ze kalkoen met de familie en vrienden bij het licht van de kerstboom. Thuis, welteverstaan.
Laatst gewijzigd door Rudy : 25 november 2021 om 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Leuven : 1 keer scannen en dan een polsbandje goed voor alle cafés. Op zijn Belgisch en ik juich dat wel toe maar langs de andere kant ook zo onnozel of het maar mogelijk is.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 25 november 2021 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik durf het woord belachelijk niet te gebruiken. Maar ok. Als het maar plezierig kan worden. Polsbandjes. Mijn ... ja. Laatst gewijzigd door Rudy : 26 november 2021 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de zorg op haar laatste tandvlees zit, ligt aan niet gevaccineerden volgens die liegende politiek. Het plebs gelooft dat en forceert haar medeburgers in een beleid dat enkel die politici dient en wederom geen betere zorg garandeert. Voor de burger altijd de goedkoopste quickfix, voor zichzelf loonsverhogingen, privé koks en butlers terwijl ze onze ondernemers het faillissement in duwden. Dat zij ontploffen en eeuwig branden in de hel. Ze zijn niet onschuldig, ze zijn schuldig aan misdaden jegens de gehele mensheid. De collaborateurs van het derde rijk heten vandaag globalisten.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 26 november 2021 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |