![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, als je ongeveer ALLES beschouwt als zijnde een complot van de farmareuzen, dan is de uitvinding "China" dat misschien ook he.
Ik wilde maar zeggen: zomaar alles in vraag stellen, behalve de dingen die U uitkomen, dat is niet heel coherent he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zou het mij wel of niet uitkomen als we het bestaan van een land ontkennen? Deze maatregelen en propaganda komen echter wel in mijn realiteit gedwongen. Ze verkopen vaccins als de enige uitweg in deze plandemie en dat is als complot niet te vergelijken met wat ge daar uit uw duim zuigt.
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ergens moet ge een streep trekken, en zeggen dat een deel van de wereld niet in het complot zit. En dan moet je aanvaarden dat men niet zomaar overal ter wereld miljoenen doden zal kunnen verstoppen he. En dat niet iedereen gediend zal zijn dat er zoveel doden vallen. Met andere woorden: ergens moet ge enig echt cijfermateriaal aanvaarden, want zoniet komen we uit bij wat ge zelf absurd vindt. Dat Pfizer zelf zou liegen over een aantal doden, tot daar toe. Maar dan gaan die weten dat iemand anders het wel gaat uitvissen he. Pfizer kan niet beweren dat er op 20 000 man die gevaccineerd werd, geen doden werden vastgesteld, als nadien blijkt dat het vaccin 10% van de gevaccineerden doet doodvallen he. Dan weet men dat Pfizer gelogen had, en dat gaat echt niet GANS de wereld doen lachen he. En Pfizer weet dat ook. Dus nee, afkomen met te zeggen dat Bill Gates gewoon 60% van de planeet wil uitroeien met zijn vaccin is kinderpraat. Ik begrijp niet dat je niet beseft dat je daar gewoon belachelijk mee bent. Tenzij je aanvaardt dat ze U ook wijsgemaakt hebben dat China bestaat he. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ik heb die kinderpraat niet verkocht. Ik zei zeer duidelijk dat de genocide al voor covid bezig was, maar we nu in overdrive zijn gegaan omdat ze een vierde rijk willen installeren.
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het veel minder erg om gedood te worden, dan om belemmerd te worden in mijn vrijheden. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 maart 2021 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want wat ze ons geven vergiftigd ons op de lange termijn he. Zie het patroon, en dat is enkel ASS. Het is ook zo met kankers en andere ziektes. ![]()
![]() |
![]() |
#108 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voetnoot: wat je wel hebt gezien sinds de Verlichting, is dat de complexiteit op technologisch vlak wel kon toenemen en er 'vooruitgang' was op materieel vlak DOORDAT MEN NOG NAÏEF kon zijn. Het religieuze kader erodeerde weliswaar (wat op wetenschappelijke vlak uiteraard zijn voordelen had, maar qua samenleven een risico vormt als je niets substantieels ter vervanging hebt) maar men had de mythe van het 'sociaal contract', wat in zekere zin ook 'religieus' werkt. Zo zie je ook op dit forum dat weinigen de ethiek rationeel kunnen funderen, maar er toch oprecht in 'geloven'. Dat is echter maar tijdelijk en net vanwege het 'vertrouwen' erg misleidend. Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 12 maart 2021 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat er echt een toename in fun is. Het is gewoon anders. Citaat:
Ik vraag mij echt wel af of wij, in ons ongelofelijk strakke keurslijf, waar ongeveer alles gecodeerd is, en je tegenwoordig zelfs geen spontane sociale contacten meer kan hebben, maar welke gewoon de voortzetting is van een strikter en strikter bepalen wat wel en niet "kan", zoveel plezanter is dan als vrije mens rondlopen in een savanne of zo en U volgens uw instincten gedragen zoals het U uitkomt. Ja, in ruil daarvoor hebben we een ganse hoop comfortjes en zo. Maar wij verliezen totaal onze spontane dierlijkheid, het pure primaire plezier van U te laten gaan aan uw impulsen. Ik weet niet of dit leven vandaag meer fun heeft dan dat van 2 miljoen jaar geleden he. Wij zijn hoe langer hoe minder een individu dat leeft volgens zijn impulsen, zijn plezier beleeft aan het volgen van zijn impulsen, en hoe langer hoe meer een radertje in een grote machine he. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 maart 2021 om 06:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 13 maart 2021 om 06:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn idee is dat we dan eerder van geweld naar vrede gaan. Als we genoeg elkaars kop hebben ingeslagen, en er niet veel volk meer rondloopt, zal dat zich misschien kalmeren. Voor een tijdje. Maar zelfs, als iedereen zich tot de laatste man uitmoordt, is dat ook fun. Dat is voor mij niet iets dat moet vermeden worden he. Zolang men maar tijdens het geweldplegen plezier vindt, is dat OK. Maar als men het beu is zal men waarschijnlijk ermee stoppen. Daar is geen a priori voorkeur voor, dat wordt ingegeven door wat op dat ogenblik het plezantste lijkt. Als het grootste plezier is om elkaars schedel in te kloppen, dan moet men dat niet willen tegenhouden he. En als het grootste plezier is om samen Kumbaja te zingen, dan is dat wat men zal doen he. Men moet dat niet op voorhand willen bepalen, men moet leven volgens wat op dat moment plezant lijkt he.
Laatst gewijzigd door patrickve : 13 maart 2021 om 07:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is de dag van vandaag nu eigelijk het ergste virus?
* het covid-19? * migratie? * omvolking? Er zijn mensen die dat anders zien: Zeg niet ‘omvolking’ maar ‘internationalisering’ * bootjes'vluchtelingen', hoorn des overvloedszoekers? * de strijd tegen de Politiediensten & andere? En op huidig ogenblik is er voor géén enkele van de bovenstaande een deftig vaccin te vinden? Hoe het gaan kan in de wereld? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 maart 2021 om 07:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 13 maart 2021 om 07:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar natuurlijk draag je bij of niet: je kan actief gaan moorden, of je kan je enkel verdedigen. Als iedereen zich uiteindelijk enkel verdedigt, stopt het he. En als er veel actief gaan moorden, wakkert het aan. Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 13 maart 2021 om 08:05. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie hoeveel ouderen door deze coronafascisten van en in ontbering stierven. Zelfs de jeugd volsteken met leugens en propaganda om ze toe zelfmoord te leiden. Zo kennen we de Belgische politiek wel.
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zoals al die zatlappen die wekelijks onschuldige mensen doodrijden en politici die daar koud naar blazen omdat de beurscijfers belangrijker zijn dan een kinderleven. Zelfs een minderjarige via een aanval de dood injagen -medicatie afnemen- is deze generatie politici niet vies. Zulke psychopaten regeren ons dus.
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |