![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Amsterdam is de afgelopen weken opgeschrikt door een aantal geweldsincidenten met homo’s als doelwit. Voormalig politiewoordvoerder Ellie Lust verwoordde in tv-programma ‘M’ de ongemakkelijke waarheid: de daders zijn opvallend vaak Marokkanen. Hoe komt dat? Docent en onderzoeker Laurens Buijs (Interdisciplinaire Sociale Wetenschap): ‘De islam speelt vrijwel zeker een rol, maar het is niet de enige verklaring.’ https://www.uva.nl/shared-content/fa...-buijs.html?cb Laatst gewijzigd door daiwa : 13 maart 2021 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het ergste, wat aangebrande praat of een pak slaag ??
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() Een nipte overwinning vind ik akelig. Een comfortabele meerderheid is altijd beter. Neem nu die Brexit. 52 % is nipt, dus er was heel veel spanning. Ik bedoelde helemaal niet de programma's van die partijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zie dat de peilingen aangeven dat N-VA en VB samen op meer dan 50% afstevenen, is dat het eerste voorteken van de Forza Flandria?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
Neen. Ik zie dat de peilingen aangeven dat de ijsberen ooit de Congo-delta gaan bezetten en gaan leren vliegen zonder redbull. Die Utopia Flandria....Om te gillen ![]()
![]() |
![]() |
#109 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#111 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat lijkt erop inderdaad. Bij een wandeling daarnet zag ik weer drie regenboogvlaggen. Alsof een al bij al banale moord plots een staatszaak is omdat het om een homo gaat. Die hele hysterie hangt natuurlijk ook samen met het feit dat onze zich ontbindende cultuur enkel nog anti-rituelen kent: de rituele bejubeling van de emo van het 'ikje' of van minderheden.
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 13 maart 2021 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
"Ja, het speelt een rol, maar het is niet het enige, we moeten dat wat verder onderzoeken..." Geef toe, als het gewoon Vlamingen waren, was de aanpak gewon om ze op te sluiten. Nu proberen ze toch met alle macht te "begrijpen". Eigenlijk komt het erop neer dat ze niet willen geloven dat hun 'lieverdjes' eigenlijk verschrikkelijk agressieve macho's zijn die doden wat in hun weg loopt. Dus helpen ze mee zoeken naar drogredenen om het agressieve gedrag te verklaren. Niet allemaal, maar dat hoeft ook niet, kijk hoe één zo'n bende die homo's doodt voor onrust zorgt. Dat zou die linkse zeveraars die altijd zeggen van "jamaar, het is maar een kleine minderheid" moeten wakker schudden. Maar ja, dan hoor je Somers, en wat zegt die? "We moeten het nog eens grondig onderzoeken." Yeah, right. Hij bedoelt "dan ben ik er weer een jaar vanaf, want bij elke vraag verwijs ik dan naar dat wetenschappelijk onderzoek dat loopt". En na 1 of anderhalf jaar komt dan zo'n onderzoek naar buiten, waarvan ik nu al kan voorspellen dat het zal zeggen dat het 'van een veelvoud van factoren' afhangt. Kwestie dat de politici zich goed kunnen wegsteken, en nog eens 'iedereen' op zijn verantwoordelijkheid kan wijzen. Lafaards.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 13 maart 2021 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(ik zeg niet dat ik ze volg, helemaal niet. Veel te kaloot en veel te ethisch-conservatief enz., maar wel: 80 procent/20 procent)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haatpraat van de kardinaal van la belziek ook dan?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en wat te denken van alle oorlogen voor woI? Allemaal nazi en extreem-rechts? U bekijkt de wereld door een drankrietje. Dan zie je eigenlijk niet zo breed ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Problemen met tellen ? U was zowat van de daken aan het schreeuwen en elke draad aan het afdweilen met hetzelfde zinnetje: nva ging een tientje worden, en dat nadat de vorige peiling nva op 15 zette. Ik darentegen sprak de profetische woorden, nva komt terug op pakweg 20 procent, en mijn woorden zijn nog niet koud en tis al van dattum. Uw politiek inzicht is met andere woorden geen kloten waard. En aangezien je blanco hebt gestemd, ben je ook akkoord met de verkiezingsuitslag en heb je niets gedaan om vb noch nva aan minder zetels te helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
|
![]() Citaat:
Van 24.8 bij de verkiezingen van 2019 naar nu amper 20% bij de laatste peiling dat is inderdaad niet ter plaatse trappelen. Ik zal het eens vragen aan hoog opgeleide hoogeschooltjes en aan politiek meerderen. Want ik kan mij vergissen maar dat lijkt mij holderdebolder de berg af naar beneden stuiken. En over politiek inzicht van geen kloten waard gesproken https://forum.politics.be/showpost.p...1&postcount=14 Citaat:
![]() |