![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En je hebt gelijk. De wet werd niet veranderd in de jaren 1990, maar in ... 1989. Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Marita...ion_by_country |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij had het over "verkrachting binnen het gezin", waarbij je liet uitschijnen dat het ook de kinderen betrof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik blijf erbij : hoe verschrikkelijk het ook is wat die kinderen moesten meemaken, zodra er religieuzen bij betrokken zijn, springen de media erop omdat ze wel weten dat ieder schandaal waarbij de Kerk betrokken is hun kijkcijfers de hoogte injaagt. Veel meer dan als het om misbruik gaat door leken.
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
A major aggravating factor was the actions of Catholic bishops to keep these crimes secret and to reassign the accused to other parishes in positions where they had continued unsupervised contact with youth, thus allowing the abusers to continue their crimes. Maar ja, de paus wist het niet, dus het telt niet ![]()
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal waarschijnlijk niet genoeg bidden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
somewhere , something went terribly wrong ![]() Laatst gewijzigd door Herr Flick : 15 juli 2021 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou het passender vinden dat we een tijd ingaan, waar we nog willen doden om onze vrijheden te vrijwaren voor de machtsdrang van would-be dictators en arrogante kwakzalvers.
![]() |
#112 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het geloof in een god heeft plaats gemaakt voor een geloof in democratie, al bestaat dat laatste aantoonbaar ook niet.
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Licht entertainment en spelen in goede tijden. Nachtmerries en geklaag in slechte tijden. Mensen passen zich aan. Zelfs geloof of liefde zijn de meesten niet met bezig. Overleven. Alleen iedereen doet dat. Overleven. Het is daarom niet de "weg". Je kan ook eindeloos tegen de stroom inzwemmen, dat is dan weer het andere extreem. Een profeten complex. Eenvoud siert maar flatteert je ego niet, daarom hou je er niet van....
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat moet men bereiken ? Uw eigen plezier tijdens uw leven. Hebben ze fun gehad of niet tijdens hun levensjaren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel mensen wel. Na 1 van hun vele zwelgpartijen en/of neukpartijen in hun eigen kots rollen. En dan: "ik ben de prins/prinses, kan doen wat ik maar wil." Hehe. Kan nog niet op 2 benen staan... De verlepte "adel" ging dan maar wat jagen in de bossen om hun frustratie bot te vieren. Zoiets als de fembots....
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is inderdaad al jaar- en dag verschil van mening over.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als "landsknecht" op zo'n slagveld een paar kogels ontvangen. Meestal ging maar rond de 5% van zo'n leger eraan. Nog altijd genoeg.
Ging tenminste snel. Denken velen. Alsof je schoon kan sterven. ![]() De hiërarchie daar zal wel weer een struikelblok zijn geweest. Franse orders, 20 generaals boven je.