![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen verplichte vaccinatie zijn betekent niet per se dat men anti-vaxxxxxer is hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef toe dat 50+ die niet gevaccineerd zijn en het niet gehad hebben, idioten zijn, want waarschijnlijk veel ziekenhuis nodig. Het volstaat van die te weigeren in de ziekenhuizen he, en er is geen probleem. Maar waarom men jongeren zou moeten vaccineren, terwijl die het juist enorm kunnen laten waaien, ontgaat mij. Als gevaccineerde heb ik liefst zo weinig mogelijk andere gevaccineerden. Maar goed, ik kan dat niet ontzeggen aan bejaarden die er een willen natuurlijk. Of wacht eens, geloof jij in het smoesje dat er geen besmettingen meer zouden zijn als iedereen gevaccineerd is ? Laatst gewijzigd door patrickve : 19 juli 2021 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 4 geen vaccinaties en volledig laten waaien
zaligst
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lol.
![]() |
![]() |
#105 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In die informatiebubbels (in dit geval wellicht op Facebook) zullen net de zotste dingen viraal gaan (no pun intended). Hoe zotter, hoe meer shares, likes, "OMG ![]() Citaat:
Maar dat beseffen sommigen niet. Ze zien dus zo'n spectaculaire post op Facebook waar "iedereen" wild van wordt, en posten het dan hier. Wanneer het flopt, en zelfs voor spot zorgt, zijn ze eerlijk verbaasd. Het verdedigingsmechanisme is dan dat we schapen zijn of zoiets. En ook de eeuwige hoop dat we ooit het licht zullen zien: Citaat:
Laatst gewijzigd door Knuts : 20 juli 2021 om 07:04. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl iedereen die 1 met 1 kan optellen toch door heeft hoe gestaged dit allemaal is en de technologie die daarnaast uitrolt geen toeval kan zijn. We worden gechipt als huisdieren, digital ID. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben best bekwaam om mijn stokpaardjes opzij te zetten voor andere pretjes hoor ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 20 juli 2021 om 08:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al kan je daar over discussieren een groot deel zijn maar meelopers, als je de top onthoofd zal de rest wel volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |