Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2021, 15:41   #101
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
het speelhoekje van de anti-vaxxers wordt kleiner en kleiner. Binnenkort kunnen ze geen kant meer uit en kunnen ze eindelijk GESTRAFT worden voor hun onverantwoordelijk gedrag!
Tegen verplichte vaccinatie zijn betekent niet per se dat men anti-vaxxxxxer is hoor.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2021, 15:44   #102
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
het speelhoekje van de anti-vaxxers wordt kleiner en kleiner. Binnenkort kunnen ze geen kant meer uit en kunnen ze eindelijk GESTRAFT worden voor hun onverantwoordelijk gedrag!
Welk onverantwoordelijk gedrag ? Ik hoop dat je het eens bent dat we maximaal besmettingen moeten hebben toch ?

Ik geef toe dat 50+ die niet gevaccineerd zijn en het niet gehad hebben, idioten zijn, want waarschijnlijk veel ziekenhuis nodig. Het volstaat van die te weigeren in de ziekenhuizen he, en er is geen probleem.

Maar waarom men jongeren zou moeten vaccineren, terwijl die het juist enorm kunnen laten waaien, ontgaat mij. Als gevaccineerde heb ik liefst zo weinig mogelijk andere gevaccineerden. Maar goed, ik kan dat niet ontzeggen aan bejaarden die er een willen natuurlijk.

Of wacht eens, geloof jij in het smoesje dat er geen besmettingen meer zouden zijn als iedereen gevaccineerd is ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 19 juli 2021 om 15:46.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2021, 16:42   #103
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

4 geen vaccinaties en volledig laten waaien

zaligst
Oud 19 juli 2021, 17:07   #104
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar dat is dan toch wel steunende op de totale logische onbekwaamheid van uw doelgroep, want zoniet maak je je eerder, zoals Mambo, totaal belachelijk en uw stam erbij.

Zoals het gezegde gaat: men kan iedereen een tijdje voor de gek houden, en men kan enkelen gans de tijd voor de gek houden.

Wat voor zin heeft het te praten tegen mensen die zien dat je aan het lullen bent ?

Nu ja, ik moet zeggen dat ik nogal wat TV virologen ongelofelijk heb zien lullen, omdat ik nu toevallig iets wist van wat ze zegden. En daar was het probleem dat hun statuut (professor en zo) eigenlijk twijfel kon zaaien over uw eigen observatie dat ze aan het lullen waren. Maar aangezien ik een rotsvast geloof heb in logica, kan ik eigenlijk niet aan het twijfelen gebracht worden door iets anders dan een logisch argument waar ik geen fout in vind. Reputatie en titels maken op mij niet veel indruk, enkel data en logische argumenten.

Ik ben wel van mijn stoel gevallen van alles wat ik "geleerde mensen" heb horen zeggen. Maar goed, het was toch niet van Mambo niveau dat totaal onsamenhangend is.

Natuurlijk niet, maar ik denk wel uniform logisch. Ik denk niet dat ik ergens redeneringsfouten kan maken in 1 gebied, die ik niet zou maken in een ander.

Lol.
Oud 20 juli 2021, 06:50   #105
Knuts
Gouverneur

Knuts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar dat is dan toch wel steunende op de totale logische onbekwaamheid van uw doelgroep, want zoniet maak je je eerder, zoals Mambo, totaal belachelijk en uw stam erbij.
Dat is het ook. Het is bovendien een feature, geen bug.
In die informatiebubbels (in dit geval wellicht op Facebook) zullen net de zotste dingen viraal gaan (no pun intended).
Hoe zotter, hoe meer shares, likes, "OMG " reacties ed.
Citaat:
Wat voor zin heeft het te praten tegen mensen die zien dat je aan het lullen bent ?
Geen enkel.
Maar dat beseffen sommigen niet. Ze zien dus zo'n spectaculaire post op Facebook waar "iedereen" wild van wordt, en posten het dan hier.
Wanneer het flopt, en zelfs voor spot zorgt, zijn ze eerlijk verbaasd.
Het verdedigingsmechanisme is dan dat we schapen zijn of zoiets. En ook de eeuwige hoop dat we ooit het licht zullen zien:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Er zijn dus echt nog steeds mensen die dit niet kunnen geloven.

Het is zo oud als de straat nochtans.

Ongelooflijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Zie je hoe oud al?

Jongens doe iets aan jullie kennis

Laatst gewijzigd door Knuts : 20 juli 2021 om 07:04.
Knuts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2021, 07:21   #106
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je kan moeilijk de meerderheid van de bevolking aan lantaarnpalen hangen he

Ik had mijn grens op 5% gezet.
Allee nu wat voor een genocide is dat nu , ge haalt niet eens de top 10.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2021, 07:51   #107
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar als je zegt dat ALLES wat mogelijk is, ook gebeurt, dan moeten ze zowel winnen als verliezen he, want beide zijn mogelijk.

Nee, wat jij illustreert is: dingen die mogelijk zijn, gebeuren. Ja, DAT was natuurlijk een evidentie

Wat jij beweert is dat als het mogelijk is, het ook zal gebeuren. Dat is manifest fout, gezien de nazi's ook mogelijk hadden kunnen winnen en toch is dat niet gebeurd.
Wat ge eens deelde over de school van uw kleinkind, is de vrucht van mensen die geen logische verbanden meer durven liggen uit angst voor het sociaal stigma. Groepsdruk en meelopers, schapen voor wolven gooien en dan later verwonderen en anderen beschuldigen die “the narrative” inlepelde aan te wijzen.
Terwijl iedereen die 1 met 1 kan optellen toch door heeft hoe gestaged dit allemaal is en de technologie die daarnaast uitrolt geen toeval kan zijn.
We worden gechipt als huisdieren, digital ID.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2021, 08:19   #108
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Allee nu wat voor een genocide is dat nu , ge haalt niet eens de top 10.
Dat was dan ook geen genocide, maar een bevrijdingsactie

Ik ben best bekwaam om mijn stokpaardjes opzij te zetten voor andere pretjes hoor

Laatst gewijzigd door patrickve : 20 juli 2021 om 08:20.
Oud 20 juli 2021, 08:21   #109
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat was dan ook geen genocide, maar een bevrijdingsactie

Ik ben best bekwaam om mijn stokpaardjes opzij te zetten voor andere pretjes hoor
Ah zelf voor een bevrijdingsactie ga je er nog niet komen met maar 5 % te liquideren.

Al kan je daar over discussieren een groot deel zijn maar meelopers, als je de top onthoofd zal de rest wel volgen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2021, 08:28   #110
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ah zelf voor een bevrijdingsactie ga je er nog niet komen met maar 5 % te liquideren.
Kijk, als je 80% van het volk moet afmaken om het te bevrijden, dan ben je even zot bezig als die Chinees in Kuifje en de cigaren van de Farao he.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be