![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() eet gewoon geen dieren
en eet minder het is toch maar om stront van te maken
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zag daarnet op Discovery een schimmel die plastiek verteert via enzymen en niets toxisch achterlaat. Je koloniseert plastiek met de schimmel, je wacht, je eet het op.
https://www.youtube.com/watch?v=gajEtR--GCg
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niet opgeven nu, neem nog een lekkere hap kakkerlak en een heerlijke brochette van sprinkhaan met kelderzwam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is geen obsessie, ik zoek echt een eenvoudige manier van leven qua consumeren.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 18 augustus 2021 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() vuurwerk in hun reet steken en de lont aansteken. Korte pijn.
![]() |
#107 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens mensen, als je ziet welke natuur bovenkwam in politiek en burger na een virus met een overlevingskans boven de 98%; vraagt u eens af hoe het zal worden als er eens een echte dodelijke en besmettelijke ziekte circuleert?
Als beleid haar eigen fouten toedekt en de draak steekt met volksgezondheid om zichzelf te verrijken; zou ik die hun kraantjeswater nog niet vertrouwen. Geheel deze generatie politici zijn verworpen en te fascistisch bevonden. Not to speak is to speak,
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er belandt alzo massaal in onze natuur en voedselketen. Meeste plastiek is reeds zo klein afgebroken dat je het niet meer met het blote oog ziet. Aan de haven bij het laden en lossen van die plastiek waaien veel van die balletjes int Scheld, tenminste toch in mijn tijd. Deze generatie mensen is de ziekste van alle generaties mensen.
![]() |
![]() |
#111 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar we leren dagelijks bij en komen eens tot andere inzichten als we ons bewuster van het kwade worden. Onze manier van consumeren is absurd. (Algemeen gekeken als ik observeer bij de meeste moderne mensen) 95% van onze consumptie is overbodig, bestaat merendeel uit verpakking en transport. Ik ben eens beginnen denken “wat als ik een ruimtecapsule simuleer en me compleet zou moeten afzonderen van de wereld.” Ja ge kunt zo blikjes voeding verzamelen en blijven opstapelen, maar ooit gaan die op... Er komt een hele slechte tijd op ons af en iedereen die achter de sluier van deze gefabriceerde westerse realiteit kan kijken, ziet de duistere wolk ons continent omsingelen. Er is een slechte kracht vanuit overheden aan het bundelen om ons afhankelijk van hen te maken waarmee ze ons in beleid kunnen chanteren. Louter voor 90% te kunnen kopen en consumeren en waarvan ge het meeste zelf kunt voorzien mits de basis aanwezig is.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 19 augustus 2021 om 07:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |