Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 september 2021, 19:25   #101
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ze is tot nader order geen politica en ze veronschuldigt zich nu zoals een normale volwassen mens betaamt.

https://www.demorgen.be/nieuws/anuna...icht~bbe2c379/
Je hoeft het dus niet langer voor haar op te nemen.

Slangen had dus gelijk.
Oud 20 september 2021, 19:26   #102
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze is tot nader order geen politica en ze veronschuldigt zich nu zoals een normale volwassen mens betaamt.

Citaat:
Nu reageert De Wever zelf op de heisa, “niet om het debat aan te wakkeren maar het te laten rusten.” Op Twitter geeft ze toe dat haar uithaal naar Verhulst genuanceerder kon. “Ik was boos. Voor de zoveelste keer moest ik iets incasseren zonder tegenwoord, en het ‘niet aan mijn hart laten komen’. Als gevolg twitterde ik een ongenuanceerd bericht over een onderwerp dat véél groter is dan een Twitter-debat. Vind ik dat dit onderwerp relevant is? Ja. Maar dat was de foute manier en moment om het aan te brengen.”
Voila weer een draad met een tendentieuze titel die afgesloten kan worden met het besluit dat het alweer een scheet in een flas was die door rechtse rakkertjes werd aangegrepen om decibels zonder inhoud te produceren.

Anuna De Wever heeft menselijk emotioneel gereageerd....en excuseert zich. Dat is veel meer dan wij hier op het forum mogen meemaken. Anuna volwassener dan de meeste forumdeelnemers ?

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2021, 19:30   #103
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Voila weer een draad met een tendentieuze titel die afgesloten kan worden met het besluit dat het alweer een scheet in een flas was die door rechtse rakkertjes werd aangegrepen om decibels zonder inhoud te produceren.

Anuna De Wever heeft menselijk emotioneel gereageerd....en excuseert zich. Dat is veel meer dan wij hier op het forum mogen meemaken. Anuna volwassener dan de meeste forumdeelnemers ?
Gelukkig heet ADW niet Theo Francken of Tom van Grieken.

En dat emotionele en die excuses ...... daar heb ik zo mijn gedacht over ----> https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=100
Solidariteit is de basis van een mooie samenleving, maar als men de rollen gaat perverteren en de bediener van de bedelnap zijn eisen gaat dicteren aan de rest v/d maatschappij die zijn situatie financiert dan denk ik dat we een probleem hebben.

Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 20 september 2021 om 19:33.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2021, 19:34   #104
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
Daar heeft het studiebureau van Groen uren werk aan gehad om zo een tekst ineen te boksen. Alleen komt de tekst niet authentiek en dus niet oprecht over: de tekst is niet geschreven door ADW, maar door groene spindoctors.
Ik moet voorzichtig zijn want ik ken de interne keuken van Groen niet maar volgens mij heeft ADW niks te maken met Groen. Ten tijde van de marsen waren er zelfs geen politici gewenst op die marsen en ik denk ook dat Groen er zich nooit mee willen associeren heeft omdat ze het ook genant vonden dat gespijbel.

Wat ik mij wel denk te herinneren is dat ADW info gezocht heeft bij Greenpeace.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2021, 19:38   #105
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik moet voorzichtig zijn want ik ken de interne keuken van Groen niet maar volgens mij heeft ADW niks te maken met Groen. Ten tijde van de marsen waren er zelfs geen politici gewenst op die marsen en ik denk ook dat Groen er zich nooit mee willen associeren heeft omdat ze het ook genant vonden dat gespijbel.

Wat ik mij wel denk te herinneren is dat ADW info gezocht heeft bij Greenpeace.
U bent niet voorzichtig genoeg: https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200207_04839212
Solidariteit is de basis van een mooie samenleving, maar als men de rollen gaat perverteren en de bediener van de bedelnap zijn eisen gaat dicteren aan de rest v/d maatschappij die zijn situatie financiert dan denk ik dat we een probleem hebben.
Oud 20 september 2021, 19:46   #106
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U bent niet voorzichtig genoeg: https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200207_04839212
Bof, stage en dan nog bij de Europese fractie. Ik heb vroeger ook stage gedaan.
Oud 20 september 2021, 19:47   #107
sabonis
Vreemdeling

Standaard

Rode Willem schiet ADW ter hulp, alleen haar excuses heb ik nog nergens kunnen lezen. Ze schoffeert wel een topondernemer, die door tewerkstellingscreatie meer tegen armoede heeft gedaan dan de zogenaamde sociale Aruna.
sabonis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2021, 19:47   #108
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Haar uitspraak gaat wel wat verder dan dat.

In één enkele zin in een twitterbericht discrimineert de medewerkster van de groene fractie in het Europees parlement op basis van leeftijd, geslacht, seksuele geaardheid en huidskleur.

Omdat hij oud is, man is, hetero én blank is is hij niet geschikt om zijn mening te zeggen, daar komt het op neer.
Dat zijn wel een heleboel uitsluitingen voor een lid van een 'inclusief' clubje.
Oud 20 september 2021, 19:54   #109
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:

Oei, poepsuiker gekregen van Meyrem.
Oud 20 september 2021, 19:56   #110
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Bof, stage en dan nog bij de Europese fractie. Ik heb vroeger ook stage gedaan.
Een vrouw met een missie: "Dit is voor mij de kans om de brug te leggen tussen het activisme op straat en de politiek van het Europees Parlement. "
Oud 20 september 2021, 20:03   #111
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een vrouw met een missie: "Dit is voor mij de kans om de brug te leggen tussen het activisme op straat en de politiek van het Europees Parlement. "
Blijkbaar mismatch. 5 maand stage in 2020. No cigar.
Oud 20 september 2021, 21:11   #112
lancalot
Burgemeester

lancalot's schermafbeelding

Standaard

https://www.hln.be/binnenland/anuna-...oemt~a5e4ab14/

Valt me wel op dat een aantal politici op haar tweet gereageerd hebben.
Dan vraag ik me toch wel of die niks beter te doen hebben dan te reageren op een domme tweet van een dom wicht met niks politiek gewicht.
lancalot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2021, 21:24   #113
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Oei, poepsuiker gekregen van Meyrem.
Ja die vond de vorige resultaten van de laatste peiling al erg genoeg dat ze er dit ook nog bij moet pakken.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2021, 21:34   #114
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lancalot Bekijk bericht
https://www.hln.be/binnenland/anuna-...oemt~a5e4ab14/

Valt me wel op dat een aantal politici op haar tweet gereageerd hebben.
Dan vraag ik me toch wel of die niks beter te doen hebben dan te reageren op een domme tweet van een dom wicht met niks politiek gewicht.
Dat is het verschil tussen de twitterrechtsen en de twitterlinksen.

Als een lid van de twitterrechtsen zoiets zegt dan wordt dat vergoeilijkt. Futiliteit.

Als een lid van de twitterlinksen (ADW in dit geval) zoiets zegt dan wijzen andere twitterlinksen (Mahdi en Slangen) haar erop dat dit een beetje onfatsoenlijk is.
Waarna de ganse extreemrechtse meute er opvliegt uiteraard. Iemand een oude witte hetero noemen, hoe durft ze!
Oud 20 september 2021, 21:55   #115
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is het verschil tussen de twitterrechtsen en de twitterlinksen.

Als een lid van de twitterrechtsen zoiets zegt dan wordt dat vergoeilijkt. Futiliteit.

Als een lid van de twitterlinksen (ADW in dit geval) zoiets zegt dan wijzen andere twitterlinksen (Mahdi en Slangen) haar erop dat dit een beetje onfatsoenlijk is.
Waarna de ganse extreemrechtse meute er opvliegt uiteraard. Iemand een oude witte hetero noemen, hoe durft ze!
Ze mag inderdaad wel wat meer respect hebben voor iemand die zijn fortuin gemaakt heeft door zijn hand in het gat van ne sprekenden hond te steken...

Ge moet het maar doen. Van Anunna moet ik het eerste mirakel nog zien gebeuren.
Oud 20 september 2021, 21:58   #116
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Iemand moet ergens beginnen. Net zoals Musk begonnen is met zijn elektrische wagens. Niemand geloofde er echt in. En zie nu. Zo ook Anuna. Heel moedig wat ze doet.

De uitspraak van Anuna over Verhulst? Verhulst heeft wel een minder flatterende uitspraak gedaan over Anuna in verband met de partij 'Groen'. Te verwachten dat hij dan een boemerang terugkrijgt. Dus waar klaagt Slangen dan over (diezelfde Slangen, die soms ook niet verlegen is om een boute uitspraak)?

Eén voorbeeldje maar in dit verband:
“Communicatiedeskundige Noël Slangen heeft spijt van zijn belediging aan het adres van Paul Tant (CVP). Desondanks wil hij zich niet verontschuldigen tegenover de voltallige dioxinecommissie. Het Vlaams Blok dient vandaag een klacht in tegen de pr-adviseur van premier-Verhofstadt wegens smaad, een schending van de wet op het parlementair onderzoek.”
Elon Musk is een oude witte heteroseksuele man, die weet dus van niets.
Oud 20 september 2021, 22:11   #117
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ze mag inderdaad wel wat meer respect hebben voor iemand die zijn fortuin gemaakt heeft door zijn hand in het gat van ne sprekenden hond te steken...

Ge moet het maar doen. Van Anunna moet ik het eerste mirakel nog zien gebeuren.
Ik heb hier nog nooit kritiek gegeven op de carriere van Gert Verhulst. Die heeft van (bijna) niks een klein imperium opgebouwd. Kudo’s.

Ik heb ook nooit de lof zitten zwaaien van Anuna of Greta. Te jong om te weten waar ze mee bezig waren.

Ik heb wel veel witte heterogene mannen denigrerende en ronduit scabreuze posts over hen zien maken.
Oud 20 september 2021, 22:14   #118
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar heeft het studiebureau van Groen uren werk aan gehad om zo een tekst ineen te boksen. Alleen komt de tekst niet authentiek en dus niet oprecht over: de tekst is niet geschreven door ADW, maar door groene spindoctors.
Moet je niet aan twijfelen .
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2021, 22:20   #119
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Dat zijn wel een heleboel uitsluitingen voor een lid van een 'inclusief' clubje.
Inderdaad .
En geen woord van kritiek van Unia.

Laatst gewijzigd door daiwa : 20 september 2021 om 22:21.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2021, 22:30   #120
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb hier nog nooit kritiek gegeven op de carriere van Gert Verhulst. Die heeft van (bijna) niks een klein imperium opgebouwd. Kudo’s.

Ik heb ook nooit de lof zitten zwaaien van Anuna of Greta. Te jong om te weten waar ze mee bezig waren.

Ik heb wel veel witte heterogene mannen denigrerende en ronduit scabreuze posts over hen zien maken.
Dat laatste ga ik niet ontkennen dat dat inderdaad soms wat ranzig is, langs de andere kant als ze zich als klimaatpaus willen meten met de goegemeente moeten ze ook wel tegen een stootje kunnen.

Zoals die zweeds klimaatkabouter tekeer ging bij de UN, ... papa en mama en haar spindokters hebben daar toch wel serieus de bal misgeslagen.

Nu ja beter kon niet natuurlijk, zo eens goed uw eigen ruiten in smijten,
Toen had de publieke opinie er al schoon genoeg van.

Dan zaten ze vast op de zee, ook knap, om hun eigen grote gelijk te bewijzen konden ze natuurlijk niet anders dan met een zeilboot de oceaan oversteken. Waarmee ze tegelijk bewezen dat hun idee een groot zandkasteel was.

De zweedse klimaatkabouter geraakte dan op de ICE ook nog in een twitterrel verzeild , ja op een zug van de DB klagen over ruimte ligt nogal gevoelig, ze hebben daar zo wat een onverwerkt verleden ivm met onconfortabele transporten.

Om tenslote in een coronastorm te belanden, en het momentum van de klimaat wandelingen was weg.

Ah en nu de groenen eindelijk beginnen snappen dat hun enige uitweg uit het co2 moeras kernenergie is, staan ze er helemaal voor piet snot bij.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be