![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slangen had dus gelijk.
![]() |
![]() |
#102 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Anuna De Wever heeft menselijk emotioneel gereageerd....en excuseert zich. Dat is veel meer dan wij hier op het forum mogen meemaken. Anuna volwassener dan de meeste forumdeelnemers ?
![]() |
![]() |
#103 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En dat emotionele en die excuses ...... daar heb ik zo mijn gedacht over ----> https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=100
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 20 september 2021 om 19:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik mij wel denk te herinneren is dat ADW info gezocht heeft bij Greenpeace. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Vreemdeling
|
![]() Rode Willem schiet ADW ter hulp, alleen haar excuses heb ik nog nergens kunnen lezen. Ze schoffeert wel een topondernemer, die door tewerkstellingscreatie meer tegen armoede heeft gedaan dan de zogenaamde sociale Aruna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Een vrouw met een missie: "Dit is voor mij de kans om de brug te leggen tussen het activisme op straat en de politiek van het Europees Parlement. "
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Burgemeester
|
![]() https://www.hln.be/binnenland/anuna-...oemt~a5e4ab14/
Valt me wel op dat een aantal politici op haar tweet gereageerd hebben. Dan vraag ik me toch wel of die niks beter te doen hebben dan te reageren op een domme tweet van een dom wicht met niks politiek gewicht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een lid van de twitterrechtsen zoiets zegt dan wordt dat vergoeilijkt. Futiliteit. Als een lid van de twitterlinksen (ADW in dit geval) zoiets zegt dan wijzen andere twitterlinksen (Mahdi en Slangen) haar erop dat dit een beetje onfatsoenlijk is. Waarna de ganse extreemrechtse meute er opvliegt uiteraard. Iemand een oude witte hetero noemen, hoe durft ze! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet het maar doen. Van Anunna moet ik het eerste mirakel nog zien gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook nooit de lof zitten zwaaien van Anuna of Greta. Te jong om te weten waar ze mee bezig waren. Ik heb wel veel witte heterogene mannen denigrerende en ronduit scabreuze posts over hen zien maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En geen woord van kritiek van Unia. Laatst gewijzigd door daiwa : 20 september 2021 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals die zweeds klimaatkabouter tekeer ging bij de UN, ... papa en mama en haar spindokters hebben daar toch wel serieus de bal misgeslagen. Nu ja beter kon niet natuurlijk, zo eens goed uw eigen ruiten in smijten, Toen had de publieke opinie er al schoon genoeg van. Dan zaten ze vast op de zee, ook knap, om hun eigen grote gelijk te bewijzen konden ze natuurlijk niet anders dan met een zeilboot de oceaan oversteken. Waarmee ze tegelijk bewezen dat hun idee een groot zandkasteel was. De zweedse klimaatkabouter geraakte dan op de ICE ook nog in een twitterrel verzeild , ja op een zug van de DB klagen over ruimte ligt nogal gevoelig, ze hebben daar zo wat een onverwerkt verleden ivm met onconfortabele transporten. Om tenslote in een coronastorm te belanden, en het momentum van de klimaat wandelingen was weg. Ah en nu de groenen eindelijk beginnen snappen dat hun enige uitweg uit het co2 moeras kernenergie is, staan ze er helemaal voor piet snot bij. |
|
![]() |
![]() |