Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 april 2022, 13:50   #101
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
https://www.hln.be/wielrennen/tomas-...leem~a1f72887/

Toch ook weer een jonge, gezonde man die het vlaggen heeft. Uit het niets.
Gebeurde vroeger nooit...gezonde jonge mannen die iets kregen...

Citaat:
Jaarlijks worden enkele honderden sporters getroffen door een plotselinge hartstilstand. In Nederland is tot nu toe weinig bekend over de oorzaken en frequentie hiervan. Om dit te onderzoeken, is Sportcor opgericht in 2008.
Tinfoil head people ,
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2022, 14:53   #102
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht

Tinfoil head people ,
Wat baten kaars en bril...

En? Ist plezant zo achter u klavier wat zitten trollen op een grote mensen forum?

Nog een paar minuutjes en ge krijgt u vieruurke.
Oud 13 april 2022, 19:02   #103
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
"bloedklonters en hartprobleem", het is natuurlijk moeilijk in te schatten hoeveel dat in vergelijking met vorige jaren was maar het begint echt wel op te vallen.

Zijn er ergens al officiële cijfers van 2021?
De moeite om eens te beluisteren, de laatste bevindingen van Sam Brokken.

https://youtu.be/BXzXdtaXSN0

Deze is natuurlijk ook wel heel verdacht :

https://www.hln.be/wielrennen/tomas-...leem~a1f72887/

Citaat:
Tomas Van Den Spiegel, de CEO van Flanders Classics, lag even in het Jan Palfijn-ziekenhuis in Gent. De 43-jarige Oost-Vlaming werd opgenomen met bloedklonters, vocht in de longen en een vergroot hart. Van Den Spiegel is inmiddels terug thuis.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2022, 19:58   #104
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Tinfoil head people ,
Waren die onderzoeken met inbegrip van jonge, minderjarige amateur voetballertjes die nu ook doodvallen op het veld of enkel prof sporters?
En hebben ze sinds 2008, na 14 jaar, dan nog geen oorzaken van die hartstilstanden gevonden? En hoe zit het met hartspierontstekingen, bloedklontering, beroertes ed want die komen ook meer voor of zijn dat ook aluminium hoedjes?
Het zal je zoon/man/broer/vriend.....maar zijn die onnodig en vroegtijdig de pijp aan maarten gaven.
Oud 13 april 2022, 21:52   #105
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Prime time talks about it.

https://videopress.com/v/YWOmT4pW<br.../> <br /> Lo

En de premier kan ook niet verklaren waarom er 40% meer hartproblemen zijn op korte tijd.

Geen idee zegt ze....stupid woman.

https://twitter.com/OzraeliAvi/statu...xfe_JkxNQ&s=19

Extra 120 ambulances in dienst genomen.

En deze dan.
Thomas Renz, een Amerikaanse advocaat, zegt dat de DMED-database (Defense Medical Epidemiology Database) van het Amerikaanse leger aantoont dat in de eerste 10 maanden van 2021 de morbiditeit door alle oorzaken 11 keer (100%) is gestegen ten opzichte van het voorgaande jaar. Renz heeft informatie van DoD klokkenluiders. Naar verluidt verwijdert het DoD actief gegevens uit de database, mogelijk om de genocide op militair personeel te verdoezelen.

Hij zei ook dat ze verwachten dat de cijfers voor 2022 met 5000% zullen stijgen, dat wil zeggen 50 keer het voorgaande jaar.

Laatst gewijzigd door Mambo : 13 april 2022 om 22:02.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2022, 06:59   #106
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

40% stijging dus, dat is geen klein bier maar ik vrees dat het bij jonge mensen veel meer is, eerder een verdubbeling of meer.

Betreft de cijfers van de Amerikaanse militairen beweren ze nu dat dit het gevolg is van een glitch in de database, de cijfers van 2016 tot 2020 zouden verkeerd zijn en die van 2021 waren wel correct. De stijging van de hartproblemen zouden dan door Covid zijn en niet door het vaccin.

Al is dit nog niet onderzocht door gevaccineerden te vergelijken met niet gevaccineerden, dat durven ze niet, het blijft bij een veronderstelling. Hier gaan ze dit nooit doen maar ik hoop dat bepaalde landen toch de stap durven zetten en die vergelijking maken.

https://healthfeedback.org/claimrevi...a-thomas-renz/
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2022, 11:56   #107
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Te zien aan de stommiteiten van Vivaldi, zou je denken dat dat aan de schadelijke neveneffecten van de vaccinatie verweten moet worden.

Fake! Ze waren al zo stom voor hun prik.

Ik bedoel maar: wat een zever, als die samenzweringstheorieën over al die doden, gewonden, zieken, verzwakten ... door vaccinatie.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2022, 17:56   #108
Walvader
Parlementslid

Standaard

https://www.riotimesonline.com/brazi...n-ever-before/

In South Korea, a total of 120.4 million doses of vaccine had been administered by March 27, 2022. 74.1 million doses of these were from Pfizer/BioNTech and 24.2 million doses were from Moderna. Thus, about 82 percent of Koreans were stung with mRNA injections.

The fact that the center-left government is turning a blind eye to these developments and that the compulsory vaccination law is still not off the table can only be described as a crime against this background.

Observers from the vaccine critic camp say the development in Denmark, New Zealand, and now South Korea points in the direction that a vaccination Aids pandemic is indeed imminent since the Corona injections apparently also weaken the immune system further with each additional shot.
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2022, 19:12   #109
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik ben medisch geschoold, heb een masterdiploma. Ik stel vast dat zo'n 80% van mijn collega's zichzelf nog laat prikken met die experimentele gentherapie die ten onrechte een vaccin wordt genoemd. Ik zie het als een IQ test. Van medisch ongeschoolden kan ik snappen dat ze voor de propaganda vielen. Voor zorgverleners die hier nog steeds achter staan heb ik geen enkele sympathie. Ze zijn hun diploma's niet waard.

Die "zeldzame aandoeningen" die zich nu beginnen op te stapelen,
Als je ze bij voorbaat toeschrijft aan vaccins beginnen ze zich natuurlijk op te stapelen wanneer de tijd voort gaat
Citaat:
zijn gewoon een uiting van het feit dat dit biowapen vermomd als vaccin onze lichaamseigen immuniteit afbreekt. Het bewijs stapelt zich massaal op. Enkel tijd was nog nodig om dit vermoeden te bevestigen.
In dat geval graag een onderbouwing .

Citaat:
Ikzelf ken een twintigtal mensen met ernstige schade na inenting. Gaande van huidziektes tot neurologische problematieken tot menstruatiestoornissen. Letterlijk 100% van die mensen kreeg te horen dat de schade los staat van die inentingen.
En hoe weet u welke daar niet los van staan?
Citaat:
Ergens weet ik niet of ik boos moet zijn op de dommeriken op dit forum die ongevaccineerden criminaliseerden. Die ons wappies noemen omdat we vanaf het begin door hadden dat deze inentingen een depopulatiewapen zijn, of zullen blijken te zijn. Misschien moet ik er gewoon medelijden mee hebben.
Al heeft u 100 master diplomas , het bewuste depopulatie plan is nonsense van de bovenste plank . Het zou betekenen dat men vooraf al wist wat vaccinatie precies zou gaan doen, en dat onderzoekers wereldwijd zijn meegegaan in het plan hun medemens om zeep te helpen.

Ik respecteer overigens de keuze van mensen om zich niet te laten vaccineren, heb zelf ook niet geboosterd . En ja het is goed kritisch te kijken naar deze zaak , maar de depopulatie claim is weer iets heel anders uit het rijtje chemtrails en dergelijke . Het gaat dan over een soort alwetend almachtig demonisch monster dat nooit een duidelijke identiteit heeft anders dan "ze".

Medisch geschoolden die dezelfde conclusies trekken als u zijn een erg kleine minderheid overigens.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 14 april 2022 om 19:13.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2022, 22:04   #110
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Als je ze bij voorbaat toeschrijft aan vaccins beginnen ze zich natuurlijk op te stapelen wanneer de tijd voort gaat In dat geval graag een onderbouwing .

Al heeft u 100 master diplomas , het bewuste depopulatie plan is nonsense van de bovenste plank . Het zou betekenen dat men vooraf al wist wat vaccinatie precies zou gaan doen, en dat onderzoekers wereldwijd zijn meegegaan in het plan hun medemens om zeep te helpen.

Ik respecteer overigens de keuze van mensen om zich niet te laten vaccineren, heb zelf ook niet geboosterd . En ja het is goed kritisch te kijken naar deze zaak , maar de depopulatie claim is weer iets heel anders uit het rijtje chemtrails en dergelijke . Het gaat dan over een soort alwetend almachtig demonisch monster dat nooit een duidelijke identiteit heeft anders dan "ze".

Medisch geschoolden die dezelfde conclusies trekken als u zijn een erg kleine minderheid overigens.
Bottom line, het vaccin is zo snel in productie gegaan dat de onderzoeken nu nog maar pas echt begonnen zijn.

En dat zal nog lang doorgaan.
Oud 16 april 2022, 18:18   #111
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
In dat geval graag een onderbouwing
Dat is zeer extensief. Ik vind dat prof. dr. Geert Vanden Bossche het in dit seminarie vrij duidelijk uitlegt.

Is vaccinatie van kinderen en verplichte vaccinatie van zorgpersoneel zinvol?

Je moet daarvoor wel een achtergrond hebben in de werking van het aangeboren immuunsysteem (natural killer cellen, macrofagen, TNF alfa cellen..). Studies die aantonen dat de werking van die systemen aangetast wordt na inenting, komen er langzaam maar zeker. Al staan ze nog in hun kinderschoenen.

Citaat:
Het gaat dan over een soort alwetend almachtig demonisch monster dat nooit een duidelijke identiteit heeft anders dan "ze".
We zien enkel de top van de ijsberg, Bill Gates en Anthony Fauci.
Hoger geplaatst zijn enkele families die nooit in de media verschijnen. Ze bezitten quasi alles op aarde via investeringsgroepen Blackrock en Vanguard.
Deze video geeft goed weer hoe die verhoudingen zijn. Is al heel vaak verwijderd op het internet. 90% van de mensen hier zullen het als conspiracy bestempelen zonder te kijken, maar je kan de inhoud wel fact checken. Ik ben vrij zeker dat je geen uur tijd wil maken voor deze "onzin". Maar wie het zo bestempelt moet wel inhoudelijk argumenteren. Dit gaat niet over inentingen, maar wel over wie werkelijk de machtshebbers op aarde zijn en hoe ze alles bepalen. Ik kijk uit naar de eerste niet - wappie die de moeite doet om het te bekijken, en mij kan weerleggen dat dit klopt.

De waarheid over ons huidige systeem en de Great Reset

Citaat:
Mijn collega heeft wat pigment. 2 dagen na inenting (Astra Zeneca) was de vlek maal 5 groter in oppervlakte, zo groot als haar hand. Naar het ziekenhuis gegaan en "we kunnen het verband niet bewijzen".

Mijn vrouw wilde Pfizer, ondanks mijn argumentatie. 10 minuten na de inenting was haar zicht nog 30% van het normale. Ze dacht dat het normaal was, maar 3 weken later was het nog steeds zo. Ze heeft ook enkele allergieën en kreeg daarop een gigantische overreactie die 2 weken duurde. Bezoek aan het ziekenhuis gaf als conclusie dat dit alles niet normaal was. "Maar een link met het vaccin kunnen we niet bewijzen"

Ik kan dadelijk ook naakt met uw vrouw in bed liggen als je thuis aankomt.
Als je dan zegt dat ze vreemdgaat, zeg ik dat ik haar enkel de menselijke anatomie wil doceren. Dat ze vreemdgaat kan u ook niet bewijzen.

Citaat:
In mijn postgraduaatopleiding zijn we nog met 30 in BE en NL.
De meesten ken ik redelijk goed. Zijn allemaal vanaf het begin onder druk gezet om het te doen. De gevaccineerden hebben er quasi allemaal spijt van en weigeren hun booster. De meeste mensen die medisch zijn opgeleid hebben geen of weinig kaas gegeten van virologie en vaccinologie. Ikzelf eigenlijk ook niet. We weten wel hoe het immuunsysteem werkt, maar dat is andere leerstof. De meesten hebben gehandeld vanuit een blindelings vertrouwen of op basis van externe drukken om het te doen.

Maar het verzet groeit, gelukkig. Quasi niemand in onze groep gelooft dat die inentingen enige meerwaarde hebben. Ze stemden gewoon in omdat ze gedwongen werden, of niet vies bekeken wilden worden.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 16 april 2022 om 18:37.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2022, 18:25   #112
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

Ik bedoel maar: wat een zever, als die samenzweringstheorieën over al die doden, gewonden, zieken, verzwakten ... door vaccinatie.
Zoals dit natuurlijk.. Je bent ziende blind

Europees geneesmidddelenbureau waarschuwt voor gevaarlijke bijwerkingen

De incidentie van hart - en vaatziekten is wereldwijd enorm aan het oplopen "om onverklaarbare redenen"

Jouw euro zal nooit vallen. Ga nog maar 17 boosters halen. Als je je met alle huidige feiten nog steeds laat prikken, kunnen we niks voor je doen.
Oud 17 april 2022, 11:24   #113
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Tinfoil head people ,
Als je ziet met welke waanzinnige uitdrukkingen sommige supporters naar de voetbal kijken verbaasd me dat niet. Die brullen zichzelf een infarct;
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2022, 12:04   #114
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Er zijn trouwens documenten van de Rockefeller Foundation, al released in 2009 die perfect beschrijven dat er een pandemie zou starten in China die uiteindelijk de grip van de overheden op de mensen fors zou versterken. Die documenten zijn in Nederland in het parlement voorgelezen door het Forum Voor Democratie. Je weet wel, die zogezegde wappiepartij.
Het was al lang bekend dat er een pandemi zat aan te komen, maar niet omdat het een plan was dat uitgevoerd ging worden.
Oud 17 april 2022, 12:41   #115
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is zeer extensief. Ik vind dat prof. dr. Geert Vanden Bossche het in dit seminarie vrij duidelijk uitlegt.

Is vaccinatie van kinderen en verplichte vaccinatie van zorgpersoneel zinvol?

Je moet daarvoor wel een achtergrond hebben in de werking van het aangeboren immuunsysteem (natural killer cellen, macrofagen, TNF alfa cellen..). Studies die aantonen dat de werking van die systemen aangetast wordt na inenting, komen er langzaam maar zeker. Al staan ze nog in hun kinderschoenen.

We zien enkel de top van de ijsberg, Bill Gates en Anthony Fauci.
Hoger geplaatst zijn enkele families die nooit in de media verschijnen. Ze bezitten quasi alles op aarde via investeringsgroepen Blackrock en Vanguard.
Deze video geeft goed weer hoe die verhoudingen zijn. Is al heel vaak verwijderd op het internet. 90% van de mensen hier zullen het als conspiracy bestempelen zonder te kijken, maar je kan de inhoud wel fact checken. Ik ben vrij zeker dat je geen uur tijd wil maken voor deze "onzin". Maar wie het zo bestempelt moet wel inhoudelijk argumenteren. Dit gaat niet over inentingen, maar wel over wie werkelijk de machtshebbers op aarde zijn en hoe ze alles bepalen. Ik kijk uit naar de eerste niet - wappie die de moeite doet om het te bekijken, en mij kan weerleggen dat dit klopt.

De waarheid over ons huidige systeem en de Great Reset

Mijn collega heeft wat pigment. 2 dagen na inenting (Astra Zeneca) was de vlek maal 5 groter in oppervlakte, zo groot als haar hand. Naar het ziekenhuis gegaan en "we kunnen het verband niet bewijzen".

Mijn vrouw wilde Pfizer, ondanks mijn argumentatie. 10 minuten na de inenting was haar zicht nog 30% van het normale. Ze dacht dat het normaal was, maar 3 weken later was het nog steeds zo. Ze heeft ook enkele allergieën en kreeg daarop een gigantische overreactie die 2 weken duurde. Bezoek aan het ziekenhuis gaf als conclusie dat dit alles niet normaal was. "Maar een link met het vaccin kunnen we niet bewijzen"

Ik kan dadelijk ook naakt met uw vrouw in bed liggen als je thuis aankomt.
Als je dan zegt dat ze vreemdgaat, zeg ik dat ik haar enkel de menselijke anatomie wil doceren. Dat ze vreemdgaat kan u ook niet bewijzen.

In mijn postgraduaatopleiding zijn we nog met 30 in BE en NL.
De meesten ken ik redelijk goed. Zijn allemaal vanaf het begin onder druk gezet om het te doen. De gevaccineerden hebben er quasi allemaal spijt van en weigeren hun booster. De meeste mensen die medisch zijn opgeleid hebben geen of weinig kaas gegeten van virologie en vaccinologie. Ikzelf eigenlijk ook niet. We weten wel hoe het immuunsysteem werkt, maar dat is andere leerstof. De meesten hebben gehandeld vanuit een blindelings vertrouwen of op basis van externe drukken om het te doen.

Maar het verzet groeit, gelukkig. Quasi niemand in onze groep gelooft dat die inentingen enige meerwaarde hebben. Ze stemden gewoon in omdat ze gedwongen werden, of niet vies bekeken wilden worden.
Zorgen en kritiek op vaccins vind ik prima , maar dat opzettelijke moordcomplot wordt er weer bijgesleept . Ik heb veel ervaring met soortgelijke theoriën . Dit is de nieuwe 9/11 voor de complotdenkers.

Feiten over bijwerkingen van vaccins zijn geen bewijs voor een bewust opgezet wereldwijd depopulatie programma.
Virologen waarschuwden al lange tijd voor een aankomend virus en probeerden budget vrij te maken voor bestrijding . Toen zat iedereen te slapen , en nu is het zogenaamd bewijs voor bewijs voor een complot .

2017 : fauci warned for virus :
https://www.youtube.com/watch?v=Kh3twYon8pc

Waarom probeerd Fauci budget vrij te maken voor bestrijding van het depopulatie programma waar hij zelf deel van uit gaat maken?

Vaccins zijn altijd al een risico geweest voor een deel van de gevaccineerden . Nog nooit eerder zijn er zo veel mensen gevaccineerd dan nu met de corona pandemi , dan is het logisch dat er ook meer problemen optreden.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 17 april 2022 om 12:42.
Oud 17 april 2022, 12:55   #116
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Zorgen en kritiek op vaccins vind ik prima , maar dat opzettelijke moordcomplot wordt er weer bijgesleept . Ik heb veel ervaring met soortgelijke theorieën . Dit is de nieuwe 9/11 voor de complotdenkers.

Feiten over bijwerkingen van vaccins zijn geen bewijs voor een bewust opgezet wereldwijd depopulatie programma.
Ik zou je gelijk geven als de producenten uit noodzaak moesten handelen. Maar ik ben van oordeel dat er kwaadwilligheid in het spel is om wille van volgende redenen:

1) De cijfers tonen zeer duidelijk dat er onder 50 jaar quasi niemand in het ziekenhuis terecht komt. In mijn vakgebied schrijven we dat toe aan het "milieu interne". Niet zo zeer de leeftijd van de patiënt is de cruciale factor, maar wel de kwaliteit van het aangeboren immuunsysteem. Het is alom geweten dat het aangeboren immuunsysteem (natural killer cellen, TNF alfa werking..) afzwakt naarmate men ouder wordt. Vandaar ook dat het logisch is dat de cijfers tonen dat vooral 80 plussers risico lopen. Mensen die daar U50 liggen, hebben stuk voor stuk onderliggende aandoeningen zoals extreem overgewicht, hart - en vaatziekten, diabetes. Allemaal zaken die opzettelijk verzwegen worden door de staatsvirologen die mijns inziens in de gevangenis thuis horen. Kinderen aan een experiment onderwerpen is daarom misdadig.

2) Ondanks dat men weet heeft van zeer ernstige bijwerkingen, blijven overheden pushen om jonge mensen aan dit experiment te onderwerpen. Zelfs nu men al meer dan een jaar weet dat die inentingen de transmissie van het virus niet stoppen. Dat was de enige reden waarom jongeren het zouden kunnen overwegen, en dat argument is nu met zekerheid van de tafel geveegd. Zorgverleners die zich vandaag de dag nog laten inspuiten, zijn hun diploma's niet waard. Die moeten maar potten mayonnaise gaan dichtdraaien in een fabriek.

3) Er kwamen vanaf het begin massa's klokkenluiders naar voren bij Pfizer zelf. Onlangs heeft het hooggerechtshof in de USA Pfizer verplicht tot het vrijgeven van alle info uit de trials. Je leest er meer over in het topic "Meer lijken dan kasten om eruit te vallen".

Maar de media doen er helemaal niets mee. Verplichting tot inenting (zorg) ligt hier nog steeds op tafel.

Die zaken maken allemaal samen voor mij zeer duidelijk dat er wel degelijk kwaad opzet is. Als er geen tijd was geweest om al deze zaken in achting te nemen, bijvoorbeeld indien het virus dodelijk was geweest voor kinderen, dan zou ik je het voordeel van de twijfel geven.

Mijn eigen vriendin heeft zeer ernstige bijwerkingen gehad van haar eerste shot, en zelfs met die wetenschap wil dat krapuul van het vaccinatiecentrum haar nogmaals injecteren zonder enige acceptatie van aansprakelijkheid.

Voor mijn part verdienen die mensen de kogel. Ze zijn allemaal medeplichtig

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 17 april 2022 om 13:02.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2022, 13:38   #117
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De mensheid heeft altijd al te maken gehad met infectie ziektes , die komen hoe dan ook. Die hoeven niet ontworpen te worden.
Veel mensen zijn de Fauci's van deze wereld erg dankbaar voor het ontwikkelen van medicatie tegen AIDS, ze leven nog dankzij hun werk.

Plotseling zouden deze topwetenschappers bezig zijn met het tegenovergestelde van levens redden ! want dit keer zijn westerse landen ook getroffen , dus nu pas komen de complotdenkers met hun ideeën.

Hoe zouden de reacties geweest zijn wanneer een overheid had gezegd "we gaan niet vaccineren, we doen helemaal niets, we nemen ook geen maatregelen om verspreiding te voorkomen . Dan was de hele bevolking zwaar in opstand gekomen en hun regering out of office. Niks doen is veel erger dan iets fout doen zegt men wel eens .
Oud 17 april 2022, 13:41   #118
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
2017 : fauci warned for virus :
https://www.youtube.com/watch?v=Kh3twYon8pc

Waarom probeerd Fauci budget vrij te maken voor bestrijding van het depopulatie programma waar hij zelf deel van uit gaat maken?

Vaccins zijn altijd al een risico geweest voor een deel van de gevaccineerden . Nog nooit eerder zijn er zo veel mensen gevaccineerd dan nu met de corona pandemi , dan is het logisch dat er ook meer problemen optreden.
Natuurlijk waarschuwde fauci al in 2017, hij bereidde het virus en plandemie immers zelf voor, als lakei van swab en de bende globalisten.

Fauci heeft niks te maken met budget vrij te maken, dat doen politiekers, geen "White House chief medical adviser Dr. Anthony Fauci"
Hij moet zich overigens verantwoorden voor het congres omdat hij achter de rug van de regering het chinese labo met miljarden amerikaans belastinggeld gesponsord heeft om het coronavirus genetisch te manipuleren voor de plandemie.

Ze blijven nóg bij hoog en bij laag beweren dat vaccins veilig en werkzaam zouden zijn terwijl ze zelf toegeven dat er vaxdoden vallen én dat er al 4 prikken nodig zouden zijn, en dat blijf je geloven en nog logisch vinden ook?
De elite schept er genoegen in om het "menselijk afval", zoals ze jou ook noemen, mondjesmaat en telkens zelfs openlijk voor te bereiden over wat ze van plan zijn want nuttige, naïeve idioten weigeren toch de kwaadaardigheid en opzet te geloven.
Daarom ook kunnen deze psychopatische globalisten ongestoord hun gang gaan met de depopulatie via vaccinatie.
Oud 17 april 2022, 13:44   #119
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zou je gelijk geven als de producenten uit noodzaak moesten handelen. Maar ik ben van oordeel dat er kwaadwilligheid in het spel is om wille van volgende redenen:
Producenten willen winst maken !
en de grote hebben te veel macht .
Maar beweert u dat de vaccins bewust zo ontworpen zijn dat er slachtoffers vallen ? dat ze ook een vaccin kunnen maken dat geen slachtoffers oplevert?
Oud 17 april 2022, 14:13   #120
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Producenten willen winst maken !
en de grote hebben te veel macht .
Maar beweert u dat de vaccins bewust zo ontworpen zijn dat er slachtoffers vallen ? dat ze ook een vaccin kunnen maken dat geen slachtoffers oplevert?
Dat was toch het geval waarmee ze polio bijna hebben uitgeroeid in heel de wereld, (behalve in drie landen, jeweetwel: miljardenwinsten behouden door de hele wereld te kunnen blijven vaccineren) tot...kill bill gates op het idee kwam om polio vaccins te misbruiken waardoor talloze kinderen stierven door dat experiment met polio vaccinaties en miljoenen vrouwen in Kenia stiekum werden gesteriliseerd door tetanus vaccins.
Arm, zwart Afrika was de perfecte omgeving om ongezien en volop te experimenteren.
Vaccinatie werd zo het ultieme moordwapen, niemand zou het geloven want vaccins zijn er toch om onze gezondheid te beschermen?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be