![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
Kreeg 1 000Bfr per dag dat ik in het buitenland verbleef bovenop mijn normale loon en nog eens extra voor de overuren+premies voor behaalde brevetten. Opleidingen gaan volgen buiten de eigen kazerne werd ook extra betaald. Maanden van +75 000Bfr waren voor mij toen heel normaal. Was dan ook bijna nooit thuis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het over nettoloon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een womanizer als gij zal dat wel geen probleem zijn geweest. Gij kwam daar zeker alle dagen buiten met twee grieten aan je armen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bullshit. anti-vaxxers ZIJN de vijand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 12 maand overdag de werkslaaf zijn van een bende disfunctionele alcoholici, en 's avonds zelf in de Mess gaan zuipen aangezien er niks anders te doen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het ministerie van De Waarheid dankt U voor uw toewijding
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een gewone alleenstaande boefer heeft +/-1 700€ netto platte pen. Bij sommige komt daar nog +/-500€ aan kwalificaties-premies bij. En nog eens +/-14 500€ per 4 maanden dat ze in het buitenland zitten. En dan nog eens +/-100€ per weekend. En die lonen gaan nu met +/-400€ stijgen, omdat defensie lange tijd de lonen niet heeft aangepast door de politieke besparingen. Een boefer die vandaag zou doen, wat ik deed zou nu zo'n 84 400€( 3 457 200Bfr) plus dertiende maand en vakantiegeld netto per jaar ontvangen. Een boefer die slechts zijn 9to5 job doet, heeft slechts +/-1 700€ per maand of 20 400€ +dertiende maand en vakantiegeld per jaar. Vanaf oktober heeft die +/-2 100€ per maand of 25 200€ +dertiende maand en vakantiegeld netto per jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor mijn zwembrevet niks. Buitenland nooit gezien. Volgens mij was jij ne speciale Mij hebben ze nooit aangeboden het éen of ander brevet te halen trouwens. Nooit geweten al wat jij hier meegemaakt hebt. Je zit toch niet aan de jenever?
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het schooljaar 2020/2021 waren basisonderwijs, 1ste graad secundair en BSO open, maar sluiten nu. Hoger onderwijs en de 2de en 3de graad secundair TSO en ASO begonnen met afstandsonderwijs, zijn dan 2 maanden open geweest en gaan nu sluiten. Maar ondertussen zijn veel klassen in afzondering moeten gaan, omdat er toevallig een besmetting in de klas was vastgesteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vorig jaar is er een paaspauze geweest ook. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 december 2021 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals makakken. Maar makakken zijn erger en talrijker.
Laatst gewijzigd door patrickve : 4 december 2021 om 14:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat ik met plezier de nachtdiensten van collega's overnam, kon ik overdag ook in het nabijgelegen stadje rondwandelen en met inboorlingen kennis maken, in het plaatselijke openluchtzwembad zonnebaden en zwemmen, ... Zuipen en jointjes roken gebeurde ook wel eens, maar met mate. Ik zal wel véél geluk gehad hebben, zeker?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |