![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een poll wordt door de politiek gezien als een poging om het toekomstig kiesgedrag van burger "positief" te beïnvloeden.
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, ik dacht dat de vraag was: hoe zou je vandaag stemmen, en niet hoe zal je binnen twee jaar stemmen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De uitslag van de laatste peiling maakt de machthebbers diets dat ze er alles aan moeten doen om vervroegde verkiezingen te vermijden.
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is mss al te laat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Mochten het VANDAAG verkiezingen zijn, dan stemde ik O-VLD, maar binnen twee jaar natuurlijk niet, dan zal ik N-VA stemmen" Ga je zo veel volk vinden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "mss"?
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betere variant : "Mochten het VANDAAG verkiezingen zijn, dan stemde ik XXX, maar 2 jaar geleden was ik zo stom om YYY te stemmen.
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"2 jaar geleden was ik zo stom om YYY te stemmen, maar toen wist ik dat eigenlijk al, dat ik eigenlijk XXX zou stemmen vandaag" is toch wel een stuk eigenaardiger, nee ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie was in Godsnaam zo stom om op YYY te stemmen? Ik stemde er toen niet op en ik stem er nu nog steeds niet op. Ik stem trouwens ook niet op XXX, geef mij maar ZZZ, dat was toen een goede keuze en nu nog steeds.
Laatst gewijzigd door reservespeler : 2 januari 2022 om 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als die Frank iets moet uitleggen heb ik altijd de indruk dat hij tegen kleine kinderen bezig is .... En tegen dat hij het uitgelegd heeft is het geen actualiteit meer.
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is hij ook.
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het idee dat het soevereine volk kleine kinderen zijn is de fundamentele "denkfout" in het geloof in "democratisch" leiderschap. Die kleine kinderen zouden dan immers de grootste lolbroek van de groep verkozen hebben om "leider" te zijn, die hen dan gaat pakken voor kleine kinderen.
Het idee dat gij over uzelf koestert, dat gij een klein kind zijt waar een ander klein kind dat gij verkozen hebt, U moet komen zeggen wat te doen, is toch enkel maar iets dat in het brein van een klein kind kan ontstaan, nee ? (euh, er scheelt iets met mijn logica hier ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat we nog bijlange niet van deze pandemie verlost zijn. Alleen mag je dat niet zeggen. Kleuters verstaan enkel Ja/Neen dingen.
![]() |
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Om zelfs maar stuurman op een binnenschip te kunnen worden heb je meer exames af te leggen en bekwaamheidsdocumenten nodig dan om minister te worden. Kapitein is al helemaal een kluwen van dergelijke testen en attesten waar ze in Brussel zelf niet meer aan uitgeraken behalve dat het wet is ...... Om premier te worden volstaat een partijkaart.
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 3 januari 2022 om 07:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gans het punt is natuurlijk dat in het leven niks zwart/wit is en men nooit alles allemaal nog niet weet. DAT is precies exact de voornaamste reden om burgervrijheden te respecteren, zodat we niet allemaal gedwongen worden door een paar zotten om VERKEERDE DINGEN te doen die slecht voor ons zijn, zoals nu al 2 jaar het geval is voor 99% van de bevolking. Citaat:
Er is geen ja/nee situatie hier, en nochtans is dat wat de "maatregelen" opleggen: "pandemie slecht". Nee, "pandemie geen probleem" voor 99% van de bevolking. "pandemie slecht" voor een procentje of zo. "maatregelen slecht" voor 99% van de bevolking". "maatregelen voordeel" voor een procentje of zo, en zelfs niet eens dat, want ze werken niet eens. Nuance en geen "ja/nee" is juist EXACT de grond van de burgervrijheden. Voor sommigen is het "ja", voor anderen "nee", en voor de meesten soms ja en soms nee. Maar je hebt de essentie van mijn commentaar blijkbaar niet begrepen: als wij kleine kinderen zijn, die dan andere kleine kinderen met een groot bakkes verkiezen, welke "waarde" hebben die onnozel kinderen die met hun groot bakkes verkozen werden door een bende kleuters dan ? Wat kan je meer zien als een gedrag van een driftige kleuter dan zo een Frank Vandenbroecke ? Dat is toch TYPISCH een klein kind dat schrik heeft en dat pretentieus is ? Met een groot bakkes, en die er niks van begrijpt ? Dat is toch het voorbeeld van een ja/nee "denker" ? Laatst gewijzigd door patrickve : 3 januari 2022 om 07:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op dit forum spelen nogal wat belgicisten het Vandenbrouckespel: alles wat Belgisch is, goed is. Alles wat Vlaams is, slecht is. Almaci bevestigt dat met deze uitspraak: Citaat:
Met andere woorden: leg iedereen er anders over denkt het zwijgen op. Jammer genoeg voor de ja/neen denkers draaien zelfs de regimegetrouwe media hun kar. Kibbel-Vivaldi is grandioos gebuisd.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 januari 2022 om 07:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Europees Commissaris
|
![]() VDB moet wel degelijk een goede politicus zijn want met die historie van dat geld verbranden hebben ze , ondanks de sterke vermoedens, nooit iets hard kunnen maken. Daar moet ge "goede kennissen op de juiste plaats" voor hebben en dat is voor een goede politieker van het hoogste belang.
|
![]() |
![]() |