![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of sterke Jan het gewoon in opdracht heeft gedaan van BDW, of dat hij te stom was om het door te hebben blijft een mysterie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist. De energie 'wende' is een kolossale vergissing geweest van Merkel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nochtans wordt dit door niemand minder dan Wouter Verschelden beweerd, toch een zeer gewaardeerd journalist in rechtse middens en niet eentje van de gesubsidieerde leugenachtige regimepers? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er kan hier hoogstens verwezen worden naar een uitspraak van Demir die ze deed ten persoonlijke titel. En naar een persoonlijk demarche van Ide. Allemaal buiten het parlementair werk. Voor het overige wordt duidelijk uit de werkzaamheden in de commissie-Welzijn vorig jaar dat de N-VA vaccinatieverplichting al een brug te ver vond. Ik gaf al eerder de interventie weer én de verwijzing naar het parlementair verslag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar is het er inderdaad bij gefantaseerd. Kijk, een partijstandpunt vertaalt zich in een duidelijke stellingname van een partij naar de buitenwereld. Ik heb al herhaald aangegeven dat er dan toch ergens een verklaring moet zijn. Of nemen we dat gewoon aan, "we ruiken het" of zoiets?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar bij die gast moeten we oppassen. Het zou niet de eerste keer zijn dat zijn geschrijvel aanleiding geeft tot noodzakelijke rechtzettingen van wie erin gelooft.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 20 januari 2022 om 13:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, en ik vraag het me al af vanaf dag één. Dat niemand kan verwijzen naar een uitdrukkelijke verklaring van de N-VA is voor mij echter al veelbetekenend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) enkel maar een potentieel voordeeltje heeft voor de behandelde en dan enkel nog boven een zekere leeftijd 2) ondertussen voorbijgestreefd is, en nergens meer "nodig" voor is 3) geen enkel collectief voordeel oplevert 4) op bijzonder idiote onwetenschappelijke manier aan iedereen op dezelfde manier wordt opgesolferd ? en waarom hebben we dat nooit gedaan met andere medische behandelingen ? Waarom hebben we dat tot nu toe beschouwd als iets waar de patient zelf over beslist ? Waarom vrouwen boven de 16 die geen mammografie gedaan hebben, niet uit restaurants weren of boetes opleggen ? Waarom mensen die roken of alcohol gebruiken niet op gelijkaardige manier pesten ? Welke waanzinnige obsessie gaat er uit van die drang om andere mensen een medische behandeling willen op te solferen als die dat niet wensen ? Laatst gewijzigd door patrickve : 20 januari 2022 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
Nu is Demir geen klein pierke binnen de N-VA En zo'n interview gebeurt niet onverwachts, dat is al weken gepland, zeker met een minister Ik kan mij niet voorstellen dat Demir niet vanuit de partijtop is gebriefd wat ze mocht zeggen en wat niet. Als zo'n kopstuk van een partij zoiets zegt, kan en mag dat gerust als partijstandpunt gezien worden. Tenzij u mij nu gaat bevestigen dat Demir zomaar wat uit haar nek sloeg natuurlijk.
![]() |
![]() |
#112 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omicron stuurt ongeveer niemand naar IC. Ook geen wappies. De volgende variant, daar werkt het vaccin niet meer tegen, en kan men nooit op tijd een nieuw voor maken. Vergeet vanaf nu nog een vaccin tegen corona. Kortom, vaccins hebben hun nut gehad, ze doen niks nuttigs meer voor omicron waar zo goed als niemand van op IC komt, en ze hebben enkel maar wat nadelen veroorzaakt met hun "tijdelijke besmettingsvermindering" om alles op te stapelen tot in november. Dus waarom zou men nu nog met oude vaccins mensen willen lastig vallen ? Citaat:
Maar in werkelijkheid heeft vanaf nu niemand nog zo een vaccin nodig he. Het vaccin, dat was voor 2021. Het heeft daar meer dan genoeg gediend, en ook wat problemen veroorzaakt. 2022, daar hebben we geen vaccins meer voor. En ook niet nodig. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 januari 2022 om 17:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is echter glashelder: er is nooit een persbericht verschenen, nooit enige verklaring namens de partij(top) waarin aangegeven werd dat de N-VA voor vaccinatieplicht was. Dat er bepaalde stemmen opgingen, ja, dat is al eerder gezegd. Uit het voorbije parlementair werk (o.a. in de commissie-Welzijn waarnaar ik verwees en waarvan ik ook de tekst gaf) blijkt echter heel duidelijk dat de N-VA niet op het standpunt staat van verplichte vaccinatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was dit Demirs opvatting het standpunt van de partij, dan moet iemand maar eens een uitleg verzinnen voor het feit dat de N-VA in de commissie juist het tegenovergestelde standpunt huldigde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
Het typische N-VA bochtenwerk, aanleiding tot deze en al veel eerdere draden Als u een uitleg over dat bochtenwerk wil hebben, zult u een N-VA’er moeten vragen Mijn persoonlijke gok….een interne peiling die toont dat de 25 de andere kant opligt.
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
Kunnen die dan nog meer dan zich prostitueren voor wat macht ?
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En neen, ik ben geen N-VA'er. |
|
![]() |
![]() |