![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb toen echter niet veel personeel met een mondmaker zien rondlopen in de gangen en in de kamers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() +1000 in 3 dagen ... veel te veel te weinig
![]() FYI ... in NL ... BE volgt dra Al lijkt die QR voorlopig van de baan, minister Ernst Kuijpers gaat in mei namens 17,5 miljoen Nederlanders een verlenging van de EU- verordening ondertekenen. Per juni 2022 moet dan de verplichting van het reizen met een QR code zijn ingevoerd+ mensen mogen niet meer weigeren zich te laten vaccineren (!). Dit gaat allemaal heel stilzwijgend nu. In Italië loopt het storm met het geven van feedback als burgers (inmiddels 15.000x gedaan) Bij ons is dit nauwelijks bekend. Ook ik heb een EU- account aangemaakt en moest even (1 dag) wachten op autorisatie. Het geven van feedback is slechts mogelijk tot 7 april. Denk je dus dat we van die QR- code af zijn, wordt het stiekem met verplichte vaccinatie erbij door de EU ingevoerd als Kuijpers dit gaat ondertekenen en als de meerderheid van de EU- landen hiermee akkoord gaat. Dit is de link (veel leeswerk en wat moeite doen maar dan kun je in ieder geval je mening geven). Hoe meer mensen dit weten hoe beter en hopelijk komt er daardoor flink tegengas... https://ec.europa.eu/info/index_en
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 17 februari 2022 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 18 februari 2022 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, het ligt niet bij de overheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier horen mensen, de begeleider zelf en evt. organisatoren, in de gevangenis te belanden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Die gevaccineerde is statistisch gezien meer waarschijnlijk om besmet te zijn dan de ongevaccineerde?
![]() |