Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 februari 2023, 18:06   #101
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik ben tegen een verbod. Pas dan neemt de criminaliteit de bovenhand. Waar ik wel voorstander van ben is een verbod op alcohol reclame alsook een verbod op het promoten van Alcohol.

Verder is het zoals met alles. Men kan in alles alleen het negatieve zien. 90 % van de mensen kan heel goed overweg met af en toe wat Alcoholische drank. Als men in alles alleen het negatieve ziet moet je alles verbieden ook frituren frisdranken en alle gevaarlijke sporten ....maar alleen maar binnen in je zetel zitten met wat water groenten en fruit is nu ook bepaald geen leven om van te dromen. Trouwens lijkt dat ook niet gezond te zijn.

Verder stel ik me de vraag waarom men het steeds heeft over Alcohol en drugs en niet gewoon over drugs ?

Waarom hebben we het bijvoorbeeld niet eens over cannabis en drugs voor de verandering ?
Gewoon een achterlijk voorstel. De meeste mensen weten genotsmiddelen zo te gebruiken dat er helemaal geen probleem is.

Wat voor een probleem zorgt is de illegaliteit van middelen dus dat moet je niet vergroten maar juist beperken.
Religieuze kwezelarij is niet meer van deze tijd.

Laatst gewijzigd door alice : 18 februari 2023 om 18:08.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2023, 22:37   #102
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Gewoon een achterlijk voorstel. De meeste mensen weten genotsmiddelen zo te gebruiken dat er helemaal geen probleem is.

Wat voor een probleem zorgt is de illegaliteit van middelen dus dat moet je niet vergroten maar juist beperken.
Religieuze kwezelarij is niet meer van deze tijd.
Alice toch,
Religieuze kwakzalverij is van alle tijden.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be