Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 mei 2023, 08:35   #101
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dus wij mogen geen drugs nemen als volwassen mensen, maar kinderen hormonaal verstoren moet kunnen?
Maar dat schrijf ik toch helemaal niet?
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 08:43   #102
jad°relen°ir
Minister

Standaard

Citaat:
Dat is geen tunnelvisie maar ontdekt na jaren en maanden de situatie te ontleden.
Kinderen zijn extra beïnvloedbaar en net diegene worden massaal gebombardeerd met lgvqt waanzin. Het staat intussen bol van getuigenissen van volwassen mensen die als kind in de massa psychose meeliepen, maar tijdens hun detransitie ontdekken dat ze getekend voor het leven zijn.
Repent!
Natuurlijk is het een tunnelvisie.. gij hoort 'homo' en begint over transseksuelen.. en twee ademhappen later worden we allemaal hormonaal beïnvloed door fascisten die een groots wereldwijd complot hebben opgezet om alle mensen om te bouwen naar geslachtloze zombies.. en dat bij quasi elk onderwerp.. hoezo geen tunnelvisie?

Verder lees ik vooral geen enkel argument om uw stelling ('geaardheid kan veranderen') te staven.. want dat is toch waar het om gaat eh? De schrik dat de trans-propaganda erin zal slagen jonge mensen plots allemaal anders te aarden.. jonge hetero-mannetjes worden plots homo en de vrouwtjes lesbo.. zoiets eh? En dat door een tafeltje met regenboogstickertjes..
Oud 19 mei 2023, 08:45   #103
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Maar dat schrijf ik toch helemaal niet?
Niet direct neen.

Maar waarom zou het vieren van homofilie rond andermans kinderen moeten gebeuren?
Het is als 4/20 op school vieren. De school behoeft neutraal te zijn en georiënteerd op de opleiding. Lgbqt heeft daar geen zaken, en al zeker niet op de christeljke scholen.
Oud 19 mei 2023, 08:55   #104
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Natuurlijk is het een tunnelvisie.. gij hoort 'homo' en begint over transseksuelen.. en twee ademhappen later worden we allemaal hormonaal beïnvloed door fascisten die een groots wereldwijd complot hebben opgezet om alle mensen om te bouwen naar geslachtloze zombies.. en dat bij quasi elk onderwerp.. hoezo geen tunnelvisie?

Verder lees ik vooral geen enkel argument om uw stelling ('geaardheid kan veranderen') te staven.. want dat is toch waar het om gaat eh? De schrik dat de trans-propaganda erin zal slagen jonge mensen plots allemaal anders te aarden.. jonge hetero-mannetjes worden plots homo en de vrouwtjes lesbo.. zoiets eh? En dat door een tafeltje met regenboogstickertjes..
De tunnelvisie is bij u als ge daar anno 2023 nog een bron voor nodig hebt.

Researchers are finding, a person's sexual orientation is not set in stone. Scientists and anecdotal evidence show that sexual preference can sometimes change.
https://www.aarp.org/home-family/sex...t-midlife.html

Ook: https://www.health.harvard.edu/blog/...n-202203312717

Youtube ook eens getuigenissen van mensen in detransitie die als kind in transitie gingen.
Doe niet wereldvreemd. Dit is eugenetica en een aanval op hun vruchtbaarheid.
Oud 19 mei 2023, 08:59   #105
jad°relen°ir
Minister

Standaard

Citaat:
Niet direct neen.

Maar waarom zou het vieren van homofilie rond andermans kinderen moeten gebeuren?
Het is als 4/20 op school vieren. De school behoeft neutraal te zijn en georiënteerd op de opleiding. Lgbqt heeft daar geen zaken, en al zeker niet op de christeljke scholen.
Ook niet indirect Cufi.

En wat mij betreft heeft 'seksuele opvoeding' zeker wel zijn plaats op school.. onlangs bedacht ik nog dat dit misschien niet aan de orde is in de lagere school, maar nadat ik las dat vier- en vijfjarigen nogal ruw 'doktertje' speelden met een klasgenootje, lijkt het me toch interessant om kleuters wel al wat 'seksuele opvoeding' mee te geven zodat ze weten dat glijmiddel wel eens van pas kan komen..

Nogmaals: ik vind niet dat men geslachtsveranderingen aan kinderen (basisschool en jonger) moet voorstellen alsof het doodnormaal is. Maar op een middelbare school mag er wel zoiets als seksuele voorlichting bestaan. Inclusief het bijbrengen van het besef dat er mensen zijn met een andere geaardheid. En gezien de toenemende haat jegens homo's en andere geaardheden, lijkt me dat nodig ook. Net zoals men aandacht en respect vraagt voor autisten. Of net zoals men aandacht en begrip vraagt voor dierenleed. Af en toe is het nodig iets harder te roepen en aandacht te vragen om 't leven en welzijn van anderen te verbeteren.
Oud 19 mei 2023, 09:06   #106
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ook niet indirect Cufi.

En wat mij betreft heeft 'seksuele opvoeding' zeker wel zijn plaats op school.. onlangs bedacht ik nog dat dit misschien niet aan de orde is in de lagere school, maar nadat ik las dat vier- en vijfjarigen nogal ruw 'doktertje' speelden met een klasgenootje, lijkt het me toch interessant om kleuters wel al wat 'seksuele opvoeding' mee te geven zodat ze weten dat glijmiddel wel eens van pas kan komen..

Nogmaals: ik vind niet dat men geslachtsveranderingen aan kinderen (basisschool en jonger) moet voorstellen alsof het doodnormaal is. Maar op een middelbare school mag er wel zoiets als seksuele voorlichting bestaan. Inclusief het bijbrengen van het besef dat er mensen zijn met een andere geaardheid. En gezien de toenemende haat jegens homo's en andere geaardheden, lijkt me dat nodig ook. Net zoals men aandacht en respect vraagt voor autisten. Of net zoals men aandacht en begrip vraagt voor dierenleed. Af en toe is het nodig iets harder te roepen en aandacht te vragen om 't leven en welzijn van anderen te verbeteren.
Seksuele voorlichting gaat over soa, zwangerschap voorkomen, grenzen stellen edm.
Dat gaat niet over opvoeden welke geaardheden er normaal zijn. Dit gaat tegen de diversiteit in van mensen die dat als zonde kaderen.
Oud 19 mei 2023, 09:17   #107
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Die zijn allemaal verkeerd. Dat is juist het punt, van geen immigranten te willen die niet perfect willen leven zoals de gewoonte is waar ge zijt. Dat zijn storende migranten die geelimineerd moeten worden. Die zorgen enkel maar voor de lokale disruptie en verloedering. Als ge op het territorium komt van een andere groep, dan is dat enkel maar om U perfect aan te sluiten bij die groep, zoniet moet ge van dat territorium verjaagd worden he.

Ik vind het perfect normaal dat een groep met een zekere cultuur en leefgewoontes die de hand gelegd heeft op een zeker territorium, daar enkel maar mensen op toelaat die van hun eigen groep zijn, of die van elders komen maar absoluut hun groep willen vervoegen en leven zoals zij. Alle anderen moeten verjaagd of afgemaakt worden als die groep zijn eigenheid wil bewaren he. Dat is precies wat een volk is, zou ik denken.

(ik heb het niet over reizigers die tijdelijke gasten kunnen zijn maar op doortocht zijn he).
Dus. Stel dat ik het lumineus krijg om naar Molenbeek te emigreren, dan zou ik mij moeten aanpassen aan de lokale gewoontes ? Neen, dank u.
Hoe dan ook, de tijd van de monocultuur is voorbij. Het wordt steeds lastiger om te bepalen wat de dominante cultuur is.
Hier in Spanje, waar ik nu verblijf, zijn ze nogal katholiek. Maria is hier heilig. Ik respecteer dat, daarom vind niet dat Maria heilig is. De folklore vind ik wel leuk. Ik zou het hier niet in mijn kop steken om met een regenboogvlag te staan zwaaien.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 09:23   #108
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet direct neen.

Die kinderen komen daar niet alleen. Ze zijn er men hun ouder(s).
Oud 19 mei 2023, 09:24   #109
jad°relen°ir
Minister

Standaard

Citaat:
De tunnelvisie is bij u als ge daar anno 2023 nog een bron voor nodig hebt.

Researchers are finding, a person's sexual orientation is not set in stone. Scientists and anecdotal evidence show that sexual preference can sometimes change.
https://www.aarp.org/home-family/sex...t-midlife.html

Ook: https://www.health.harvard.edu/blog/...n-202203312717

Youtube ook eens getuigenissen van mensen in detransitie die als kind in transitie gingen.
Doe niet wereldvreemd. Dit is eugenetica en een aanval op hun vruchtbaarheid.
En weer doet ge het.. ge haalt een artikel aan over 'mensen die plots merken dat ze homo zouden kunnen zijn' en twee zinnen later: 'getuigenissen van mensen in detransitie'. Het ene staat los van het andere..

Ik ken die detransitie-verhalen Cufi. Ik weet dat er wat jonge mensen zich niet goed voelen in hun vel, niet weten waarom, op onderzoek gaan en zich laten beïnvloeden door de ombouw-cultuur met het idee dat daarna hun ongeluk zal verdwijnen. Terwijl bij sommige van die mensen de oorzaak van hun ongeluk niets te maken heeft met hun aangeboren geslacht. Zonde om die mensen hun kop gek te maken. Dat is wat sektes doen met mensen. Volgelingen wijsmaken dat ze beter zullen leven wanneer ze in een bepaalde richting bidden of wanneer ze bepaalde rituelen volgen of wanneer ze zich laten ombouwen.. Sektes zou men moeten behandelen als drugs: pas toegestaan als uw hersenen volgroeit zijn.

Dus, ik ben -voor alle duidelijkheid- niet van mening dat men 'twijfelende' kinderen direct moet bestoken met een hormonenkuur en weet ik veel wat nog allemaal. Maar als mensen niet gelukkig zijn met hun neus en deze kunnen laten bijwerken, waarom dan niet met hun geslacht als ze daar niet gelukkig mee zijn..?

Wat betreft het plots veranderen van geaardheid.. tja.. dat artikel dat ge aanhaalt stelt gewoon vast dat er mensen zijn die zichzelf beter hebben leren kennen en verrast waren dat ze hun hele leven bepaalde gevoelens al dan niet bewust onderdrukt hebben. Nee, ik ben niet overtuigd. Vroeger moest ik niet weten van elektronische muziek en nu moet ik niet weten van getokkel op een gitaar. Fluiditeit. Big Deal.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cufi
Seksuele voorlichting gaat over soa, zwangerschap voorkomen, grenzen stellen edm.
Dat gaat niet over opvoeden welke geaardheden er normaal zijn. Dit gaat tegen de diversiteit in van mensen die dat als zonde kaderen.
Seksuele voorlichting gaat óók over het bestaan van geaardheden.
Dat gij er niet van wilt weten, is omdat uw kerk 'andersgeaardheid' als een zonde heeft bestempeld. Niet omdat het een zonde is.

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 19 mei 2023 om 09:26.
Oud 19 mei 2023, 09:29   #110
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En weer doet ge het.. ge haalt een artikel aan over 'mensen die plots merken dat ze homo zouden kunnen zijn' en twee zinnen later: 'getuigenissen van mensen in detransitie'. Het ene staat los van het andere..

Ik ken die detransitie-verhalen Cufi. Ik weet dat er wat jonge mensen zich niet goed voelen in hun vel, niet weten waarom, op onderzoek gaan en zich laten beïnvloeden door de ombouw-cultuur met het idee dat daarna hun ongeluk zal verdwijnen. Terwijl bij sommige van die mensen de oorzaak van hun ongeluk niets te maken heeft met hun aangeboren geslacht. Zonde om die mensen hun kop gek te maken. Dat is wat sektes doen met mensen. Volgelingen wijsmaken dat ze beter zullen leven wanneer ze in een bepaalde richting bidden of wanneer ze bepaalde rituelen volgen of wanneer ze zich laten ombouwen.. Sektes zou men moeten behandelen als drugs: pas toegestaan als uw hersenen volgroeit zijn.

Dus, ik ben -voor alle duidelijkheid- niet van mening dat men 'twijfelende' kinderen direct moet bestoken met een hormonenkuur en weet ik veel wat nog allemaal. Maar als mensen niet gelukkig zijn met hun neus en deze kunnen laten bijwerken, waarom dan niet met hun geslacht als ze daar niet gelukkig mee zijn..?

Wat betreft het plots veranderen van geaardheid.. tja.. dat artikel dat ge aanhaalt stelt gewoon vast dat er mensen zijn die zichzelf beter hebben leren kennen en verrast waren dat ze hun hele leven bepaalde gevoelens al dan niet bewust onderdrukt hebben. Nee, ik ben niet overtuigd. Vroeger moest ik niet weten van elektronische muziek en nu moet ik niet weten van getokkel op een gitaar. Fluiditeit. Big Deal.

Seksuele voorlichting gaat óók over het bestaan van geaardheden.
Dat gij niet van wilt weten, is omdat uw kerk 'andesgeaardheid' als een zonde heeft bestempeld. Niet omdat het een zonde is.
Denkte dat ik alleen ben dat die lgbqt waanzin niet rond de kinderen aanwezig wilt zien? Als er werkelijk diversiteit was, wordt er ook rekening gehouden met de mensen die deze aanwezigheid in de privesfeer willen behouden.

En die twee lgbq en t zijn verbonden he. Niet door mij, maar door de t aan de lijst toe te voegen. Dat ge het nu gelooft of niet. Dit is een ladder/brug naar de transhuman. Daarom dat ze de jonge geesten er massaal mee bombarderen. Als ze niet meer weten wat natuurlijk is aanvaarden ze veel makkelijker het onnatuurlijke.
Het is recht en vrijheid de geest van den antichrist en dajjal in deze beweging te rijmen.
Oud 19 mei 2023, 09:32   #111
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Denkte dat ik alleen ben dat die lgbqt waanzin niet rond de kinderen aanwezig wilt zien? Als er werkelijk diversiteit was, wordt er ook rekening gehouden met de mensen die deze aanwezigheid in de privesfeer willen behouden.
(...)
Dan ga je daar met je kind niet naar toe. Simpel toch.
Oud 19 mei 2023, 09:37   #112
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Het is andersom he? Scholen, politici en andere kanalen komen daar mee op de proppen.
Jongens en meisjes worden niet meer benoemd in enkele westerse scholen, ze gaan rond om te vragen of ze stilstaan bij hun seksualiteit, ze bombarderen hele straten vol met regenboogvlaggen al ware het de nieuwe swastika.
Oud 19 mei 2023, 09:39   #113
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat wordt moeilijk Rudi. Op elke hoek van de straat wordt de woke/trans/lgbtqwtf er in gestampt alsof dat het huidige normaal is
Oud 19 mei 2023, 09:57   #114
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dat wordt moeilijk Rudi. Op elke hoek van de straat wordt de woke/trans/lgbtqwtf er in gestampt alsof dat het huidige normaal is
Is het zo erg ? Dat is niet wat ik vaststel.
In Oostende hebben we een regenbooghuis. Onlangs was er het regenboogfestival op het vissersplein waar veel volk naartoe kwam. Er is een regenboog zebrapad aan "Petit Paris" (klein Turkije ). Niemand die mekkert over dat regenboog gedoe.
Oud 19 mei 2023, 10:07   #115
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

J'adore: lees het hele artikel. Dit was 2015.

The Future of the LGBT Movement May Involve Transhumanism

https://www.huffpost.com/entry/the-f...nism_b_7657388
Oud 19 mei 2023, 10:08   #116
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het gevaar in iedereen dezelfde boeken laten lezen is dat iedereen hetzelfde begint te denken en zeggen.

Opletten dus met die cultuur influencers

Kinderen zouden tenminste tot hun 18 jaar moeten gevrijwaard blijven van alle beïnvloeden van seks.

Laatst gewijzigd door Mambo : 19 mei 2023 om 10:15.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 10:34   #117
jad°relen°ir
Minister

Standaard

Citaat:
J'adore: lees het hele artikel. Dit was 2015.

The Future of the LGBT Movement May Involve Transhumanism

https://www.huffpost.com/entry/the-f...nism_b_7657388
Ja en..?
Mensen modificeren zichzelf.
Vroeger met een houten tafelpoot bij een geamputeerd been.. en nu lopen er halve cyborgs rond.. En dat er geëxperimenteerd wordt met het aanpassen van hersenen of geslachten.. wat maakt dat uit als de mensen daar gelukkig mee zijn..???

Wat is er mis met transhumanisme?
Dat we niet meer zullen lijken op Adam & Eva.. of nog beter: niet meer zullen zijn zoals god ons geschapen heeeft..?

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 19 mei 2023 om 10:36.
Oud 19 mei 2023, 10:37   #118
jad°relen°ir
Minister

Standaard

Citaat:
Is het zo erg ? Dat is niet wat ik vaststel.
In Oostende hebben we een regenbooghuis. Onlangs was er het regenboogfestival op het vissersplein waar veel volk naartoe kwam. Er is een regenboog zebrapad aan "Petit Paris" (klein Turkije ). Niemand die mekkert over dat regenboog gedoe.
Ik merk er evenveel van als dat 't rode kruis haar stickers door mijn strot wil rammen.. zó erg is het..
Oud 19 mei 2023, 10:57   #119
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja en..?
Mensen modificeren zichzelf.
Vroeger met een houten tafelpoot bij een geamputeerd been.. en nu lopen er halve cyborgs rond.. En dat er geëxperimenteerd wordt met het aanpassen van hersenen of geslachten.. wat maakt dat uit als de mensen daar gelukkig mee zijn..???

Wat is er mis met transhumanisme?
Dat we niet meer zullen lijken op Adam & Eva.. of nog beter: niet meer zullen zijn zoals god ons geschapen heeeft..?
Vraag mij gelijk wat er mis met het Arische ras was...
Oud 19 mei 2023, 12:09   #120
jad°relen°ir
Minister

Standaard

Citaat:
Vraag mij gelijk wat er mis met het Arische ras was...
Wel, wat was er mis met die mensen..?
"In Europa is de term Ariër een negentiende-eeuwse aanduiding voor de Indo-Europeanen die enige duizenden jaren voor het begin van de jaartelling Europa vanuit het oosten bevolkten"

Of bedoelt ge hetgeen de nazi verstond onder 'arische ras' ..? Het idee dat blank met blond haar en blauwe ogen superieur is en de hele racistische rassenleer die daaruit voortkwam..?

Maar wat heeft dat te maken met transhumanisten? Denkt ge dat die zichzelf superieur wanen en van plan zijn anderen af te maken..? Of denkt ge dat de nazi-nazaten nog steeds proberen een superieur ras te kweken? En als dat zo zou zijn, wat is daar dan mis mee..? Serieuze vraag eh.. wat is er mis met het streven naar een superieure al dan niet gemodificeerde mens..? Zolang anderen niet afgemaakt worden, is er toch geen probleem..? Proberen we uiteindelijk niet allemaal onszelf te verbeteren? De ene met wat cbd en de ander met een geslachtsoperatie..? Ieder probeert op eigen wijze 't leven wat comfortabeler te maken eh.. meer is daar niet aan. En zolang daarbij anderen niet afgemaakt of als minderwaardig bestempeld worden en men enkel wat begrip vraagt voor de eigenaardigheden, vind ik niet dat er een probleem is.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be