![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verder lees ik vooral geen enkel argument om uw stelling ('geaardheid kan veranderen') te staven.. want dat is toch waar het om gaat eh? De schrik dat de trans-propaganda erin zal slagen jonge mensen plots allemaal anders te aarden.. jonge hetero-mannetjes worden plots homo en de vrouwtjes lesbo.. zoiets eh? En dat door een tafeltje met regenboogstickertjes.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet direct neen.
Maar waarom zou het vieren van homofilie rond andermans kinderen moeten gebeuren? Het is als 4/20 op school vieren. De school behoeft neutraal te zijn en georiënteerd op de opleiding. Lgbqt heeft daar geen zaken, en al zeker niet op de christeljke scholen.
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Researchers are finding, a person's sexual orientation is not set in stone. Scientists and anecdotal evidence show that sexual preference can sometimes change. https://www.aarp.org/home-family/sex...t-midlife.html Ook: https://www.health.harvard.edu/blog/...n-202203312717 Youtube ook eens getuigenissen van mensen in detransitie die als kind in transitie gingen. Doe niet wereldvreemd. Dit is eugenetica en een aanval op hun vruchtbaarheid.
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En wat mij betreft heeft 'seksuele opvoeding' zeker wel zijn plaats op school.. onlangs bedacht ik nog dat dit misschien niet aan de orde is in de lagere school, maar nadat ik las dat vier- en vijfjarigen nogal ruw 'doktertje' speelden met een klasgenootje, lijkt het me toch interessant om kleuters wel al wat 'seksuele opvoeding' mee te geven zodat ze weten dat glijmiddel wel eens van pas kan komen.. ![]() Nogmaals: ik vind niet dat men geslachtsveranderingen aan kinderen (basisschool en jonger) moet voorstellen alsof het doodnormaal is. Maar op een middelbare school mag er wel zoiets als seksuele voorlichting bestaan. Inclusief het bijbrengen van het besef dat er mensen zijn met een andere geaardheid. En gezien de toenemende haat jegens homo's en andere geaardheden, lijkt me dat nodig ook. Net zoals men aandacht en respect vraagt voor autisten. Of net zoals men aandacht en begrip vraagt voor dierenleed. Af en toe is het nodig iets harder te roepen en aandacht te vragen om 't leven en welzijn van anderen te verbeteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gaat niet over opvoeden welke geaardheden er normaal zijn. Dit gaat tegen de diversiteit in van mensen die dat als zonde kaderen.
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, de tijd van de monocultuur is voorbij. Het wordt steeds lastiger om te bepalen wat de dominante cultuur is. Hier in Spanje, waar ik nu verblijf, zijn ze nogal katholiek. Maria is hier heilig. Ik respecteer dat, daarom vind niet dat Maria heilig is. De folklore vind ik wel leuk. Ik zou het hier niet in mijn kop steken om met een regenboogvlag te staan zwaaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ken die detransitie-verhalen Cufi. Ik weet dat er wat jonge mensen zich niet goed voelen in hun vel, niet weten waarom, op onderzoek gaan en zich laten beïnvloeden door de ombouw-cultuur met het idee dat daarna hun ongeluk zal verdwijnen. Terwijl bij sommige van die mensen de oorzaak van hun ongeluk niets te maken heeft met hun aangeboren geslacht. Zonde om die mensen hun kop gek te maken. Dat is wat sektes doen met mensen. Volgelingen wijsmaken dat ze beter zullen leven wanneer ze in een bepaalde richting bidden of wanneer ze bepaalde rituelen volgen of wanneer ze zich laten ombouwen.. Sektes zou men moeten behandelen als drugs: pas toegestaan als uw hersenen volgroeit zijn. Dus, ik ben -voor alle duidelijkheid- niet van mening dat men 'twijfelende' kinderen direct moet bestoken met een hormonenkuur en weet ik veel wat nog allemaal. Maar als mensen niet gelukkig zijn met hun neus en deze kunnen laten bijwerken, waarom dan niet met hun geslacht als ze daar niet gelukkig mee zijn..? Wat betreft het plots veranderen van geaardheid.. tja.. dat artikel dat ge aanhaalt stelt gewoon vast dat er mensen zijn die zichzelf beter hebben leren kennen en verrast waren dat ze hun hele leven bepaalde gevoelens al dan niet bewust onderdrukt hebben. Nee, ik ben niet overtuigd. Vroeger moest ik niet weten van elektronische muziek en nu moet ik niet weten van getokkel op een gitaar. Fluiditeit. Big Deal. Citaat:
Dat gij er niet van wilt weten, is omdat uw kerk 'andersgeaardheid' als een zonde heeft bestempeld. Niet omdat het een zonde is. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 19 mei 2023 om 09:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die twee lgbq en t zijn verbonden he. Niet door mij, maar door de t aan de lijst toe te voegen. Dat ge het nu gelooft of niet. Dit is een ladder/brug naar de transhuman. Daarom dat ze de jonge geesten er massaal mee bombarderen. Als ze niet meer weten wat natuurlijk is aanvaarden ze veel makkelijker het onnatuurlijke. Het is recht en vrijheid de geest van den antichrist en dajjal in deze beweging te rijmen.
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan ga je daar met je kind niet naar toe. Simpel toch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is andersom he? Scholen, politici en andere kanalen komen daar mee op de proppen.
Jongens en meisjes worden niet meer benoemd in enkele westerse scholen, ze gaan rond om te vragen of ze stilstaan bij hun seksualiteit, ze bombarderen hele straten vol met regenboogvlaggen al ware het de nieuwe swastika.
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wordt moeilijk Rudi. Op elke hoek van de straat wordt de woke/trans/lgbtqwtf er in gestampt alsof dat het huidige normaal is
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Oostende hebben we een regenbooghuis. Onlangs was er het regenboogfestival op het vissersplein waar veel volk naartoe kwam. Er is een regenboog zebrapad aan "Petit Paris" (klein Turkije ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() J'adore: lees het hele artikel. Dit was 2015.
The Future of the LGBT Movement May Involve Transhumanism https://www.huffpost.com/entry/the-f...nism_b_7657388
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gevaar in iedereen dezelfde boeken laten lezen is dat iedereen hetzelfde begint te denken en zeggen.
Opletten dus met die cultuur influencers Kinderen zouden tenminste tot hun 18 jaar moeten gevrijwaard blijven van alle beïnvloeden van seks.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 19 mei 2023 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mensen modificeren zichzelf. Vroeger met een houten tafelpoot bij een geamputeerd been.. en nu lopen er halve cyborgs rond.. En dat er geëxperimenteerd wordt met het aanpassen van hersenen of geslachten.. wat maakt dat uit als de mensen daar gelukkig mee zijn..??? Wat is er mis met transhumanisme? Dat we niet meer zullen lijken op Adam & Eva.. of nog beter: niet meer zullen zijn zoals god ons geschapen heeeft..? Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 19 mei 2023 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#120 |
Minister
|
![]() Wel, wat was er mis met die mensen..?
"In Europa is de term Ariër een negentiende-eeuwse aanduiding voor de Indo-Europeanen die enige duizenden jaren voor het begin van de jaartelling Europa vanuit het oosten bevolkten" Of bedoelt ge hetgeen de nazi verstond onder 'arische ras' ..? Het idee dat blank met blond haar en blauwe ogen superieur is en de hele racistische rassenleer die daaruit voortkwam..? Maar wat heeft dat te maken met transhumanisten? Denkt ge dat die zichzelf superieur wanen en van plan zijn anderen af te maken..? Of denkt ge dat de nazi-nazaten nog steeds proberen een superieur ras te kweken? En als dat zo zou zijn, wat is daar dan mis mee..? Serieuze vraag eh.. wat is er mis met het streven naar een superieure al dan niet gemodificeerde mens..? Zolang anderen niet afgemaakt worden, is er toch geen probleem..? Proberen we uiteindelijk niet allemaal onszelf te verbeteren? De ene met wat cbd en de ander met een geslachtsoperatie..? Ieder probeert op eigen wijze 't leven wat comfortabeler te maken eh.. meer is daar niet aan. En zolang daarbij anderen niet afgemaakt of als minderwaardig bestempeld worden en men enkel wat begrip vraagt voor de eigenaardigheden, vind ik niet dat er een probleem is. |
![]() |
![]() |