Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juni 2024, 10:34   #101
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik denk dat hij vanaf dag één heel duidelijk was.

TVG wil vijf jaar gaan slapen en dan de onafhankelijkheid uitroepen.
Dat is pas de mensen blaaskes wijsmaken.
Bij BDW is het twee jaar.
Daarna gaat hij zijn eigen regering doen vallen en verkiezingen uitschrijven, voor wie zo dwaas is dat te willen geloven...
Oud 9 juni 2024, 10:46   #102
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Neen NVA zat in 1 federale regering, de rest was oppositie zoals VB.
Dergelijke verzinsels werken misschien op de VB facebook pagina .

EN welke hand van VB? Hier bespuwd men NVA en de wever. Ik kan me inbeelden dat de meer radicale aanhangers van vb hier zitten maar met sujetten als de de winter, van rooy en Tom Vandendriessche (oa) is het duidelijk dat vb voor de zetels gaat en niet voor mee te besturen.

De campagne maakt dat ook duidelijk: van iederen zich afzetten en nog extreme standpunten innemen . Logisch dat het dan nog eens 5 jaar oppositie word.
De 2 grootste vlaamse partijen hebben de sleutel in handen, zeker straks na het sluiten van de stembureaus, om vlaanderen, als politieke of nationale entiteit, los te scheuren van het carcan België.
En wat doet de wever? Die luistert naar de linkse mars-orders vanuit de ps om niet met het vb samen te werken, en zou graag premier worden, een postje opnemen quoi, binnen het carcan België.

Ik betwijfel of het cordon in stand houden en de het lijk België dan maar van binnenuit te laten verrotten de beste strategie is om vlaams zelfbestuur te verwezenlijken.

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 9 juni 2024 om 10:46.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2024, 10:57   #103
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Actie, reactie. De N-VA krijgt gewoon de drek in het gezicht terug die ze al jarenlang over het Vlaams Belang verspreidt. Zal ik herinneren aan de scheldpartij van Bart DW over VB'ers als "drollen in een papieren zak die je in brand moet steken".
LOL ocharme

Citaat:
De campagne maakt duidelijk dat de N-VA nu volop op zoek is naar de postjes. Het ultieme doel is Bart DW als premier en om dat driekleurig lintje te bereiken, is hij bereid om zowat alles in de vuilbak te gooien wat de N-VA tot N-VA maakt. Zelfs artikel één van deze Vlaams-nationalistisch partij. Of beter: wat ooit een Vlaams-nationalistische partij is geweest.
LOL langs geen kanten dat hoop je gewoon, zielig eingelijk maakt het duidelijk dat wat je wilt neit het beste voor vlaanderen is .

Citaat:
Goed luisteren. Ook over dat gedoe over "Van Grieken als premier":

https://www.youtube.com/watch?v=GuMcgEqH5DU
Zelfde voor als de wever dat zegt
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2024, 13:04   #104
De gemuilkorfde

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

En nu maar wachten op de eerste uitslag (waarschijnlijk uit Herstappe, waar er maar 57 inwoners zijn, en er op papier gestemd wordt, en de stembureaus al toe zijn).
Spannend...
Oud 9 juni 2024, 16:41   #105
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Sfeer op het hoofdkwartier is gespannen, de pers werd er al buitengegooid

https://www.hln.be/verkiezingen/live...tier~a0469103/

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2024, 19:16   #106
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Sfeer op het hoofdkwartier is gespannen, de pers werd er al buitengegooid

https://www.hln.be/verkiezingen/live...tier~a0469103/
Als liberaal kan het me nog weinig schelen. Er zijn al decennia geen liberalen meer. De laatste was de jonge Verhofstadt in zijn beginperiode.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2024, 22:55   #107
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Als liberaal kan het me nog weinig schelen. Er zijn al decennia geen liberalen meer. De laatste was de jonge Verhofstadt in zijn beginperiode.
Lachaert is waarschijnlijk ook nog een liberaal, maar die is zo dom geweest om zich voor de Kar van de carrière van De Croo te laten spannen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be