![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik heb een voorbeeld dat we kunnen onderzoeken in de Schrift en die ons waarschuwde voor feiten die nu voor onze neus afspelen. Maar men ziet het niet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je hoeft geen psycholoog te zijn om dat te snappen. U bent een open boek hier op dit forum. Hopeloos. Daar is geen therapeut tegen opgewassen. https://forum.politics.be/showthread...7#post10381197 Laatst gewijzigd door Piero : 2 juli 2024 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zie ik helemaal het probleem niet meer.
Ik wil kinderen iets uitleggen wat ze blijkbaar al weten en jij gaat daar compleet van uit uw dak? Over iets wat ze al weten?? Waar maak jij je dan eigenlijk druk om? Citaat:
Dat werkt altijd eh! Laten we ze maar gewoon blijven vertellen over alle mogelijke oorlogen die de mensheid ooit al gevoerd heeft. Al dan niet onder het mom van religie. Over de miljoenen doden die dat veroorzaakt heeft. Over hoe mensen mekaar in koele bloede vermoorden al dan niet omdat ze toevallig in een andere god geloven. Dát is ideale leerstof voor onze onschuldige kindjes. Maar ze vertellen hoe de medische wetenschap tegenwoordig een jongen de uiterlijke kenmerken van een meisje kan geven en omgekeerd... Oh nee!!!! Dan gaan we onze onschuldige kindjes recht in de armen van Satan sturen! Dat mogen we ze zeker niet vertellen. Neenee, kom, dan maar snel terug over atoombommen en gifgas enzo. Zo bewaren we hun onschuld... Geloof jij eigenlijk zelf nog wat je schrijft of schrijf je eerst en denk je dan pas na? Citaat:
Zolang we maar zwijgen over één bepaald soort operaties eh! Pure krankzinnigheid. Citaat:
Iemand vertellen over een soort operaties is ziek... Lees dat nu zelf eens twee keer, vergeet uw god en Heere even en denk eens na: een kind vertellen over iets wat de medische wetenschap tegenwoordig kan is ziek. Een kind vertellen wat er mogelijk is in de wereld is ziek. Een kind vertellen wat er gebeurt in de wereld is ziek. Wat is jou bedoeling eigenlijk? Ze onder een glazen stolp steken? Struisvogelpolitiek? "Als ik het niet zie, bestaat het niet?" Is dat het?
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe geen moeite. Ik lees je niet meer.
De regenboog is antichrist dus zero compromis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch raar eh, je weet op alles wel een antwoord te verzinnen maar op de simpelste redeneringen die ik ja al voor de voeten wierp kom je altijd weer af met "ik lees je niet meer". Simpeler als wat ik je nu voor de voeten gooide kan ik het echt niet maken. En toch weet je geen antwoord meer te verzinnen. "Kinderen vertellen over dood, verderf, oorlog, moord,... is allemaal oké maar als je ze vertelt over een geslachtsoperatie ben je de antichrist..." Dat is wat jij hier in principe verdedigd. Goed bezig Cufi, je gaat het nog ver brengen met je religie. Prevel nog maar een gebedje of twee. Best op je blote knieën op een handvol gedroogde erwten. Dat kan helpen om je geloof in je eigen BS op peil te houden.
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt gelijk ja
![]() Ik wil gewoon ongelijk kunnen hebben en van mijn eigen fouten leren. Ik geef me over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En echt, zonder nadenken eh?
Dat idee zit zo vastgeroest in jou brein dat je gewoon schrik hebt om er nog maar op een volwassen, intelligente manier over na te denken. Dus blijf jij strak door je zelf opgezette oogkleppen vooruit kijken en doet nog niet de moeite om ook eens links of rechts te turen. Want je weet dat je dan geconfronteerd wordt met je eigen dwaasheden. Vandaar dat ik jou struisvogelpolitiek al aanhaalde. Jij bent degene die met de vingers in de oren "blablablabla" begint te roepen als hem de waarheid (die hij niet horen wil) verteld wordt.
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we het dan maar in het belachelijke trekken. Hadden we nog niet gehad.
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen tactiek, er is iets aan het gebeuren waarvoor ik nog geen woorden heb. Tijd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees dan consequent. Als u niet in debat wilt treden maar enkel uw eigen stem en de echo ervan wilt horen, heeft het weinig zin dat u op een forum zit. Ik heb al eerder uw werkwijze getypeerd: u plaatst hier een bepaald narratief, waarna er een korte woordenwisseling volgt waarbij u meestal niet discussieert maar gewoon herhaalt wat u eerder schreef. En dan plots breekt u af en geeft u aan niet meer verder te willen gaan. Datzelfde scenario deed zich ook voor in de rubriek over de oorlog tegen Oekraïne. Daar luidde het ook plotseling: "Ik discussieer niet langer. Ik stop ermee."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rollen niet omkeren. U gaf aan niet meer te willen lezen wat anderen schrijven. Iedereen blijft vrij om te reageren, net zoals het ook uw vrijheid is om niets meer te posten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een poging hulp te zoeken om weerwoord te kunnen bieden. Vruchteloos. En dan zou ik u nu moeten negeren? Das schoon. Gij moogt mij op alle mogelijke manieren door het slijk sleuren (zieke geest, leugens verspreiden, demon, geloof opdringen,...) maar van zodra je merkt dat je, zelfs in deze zelfopgestarte haatdraad, niet meer weet hoe te reageren zou ik je moeten negeren? Heb je dat ook uit je bijbel misschien? Citaat:
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is de waanzin voorrbij.
Je gaat allemaal getuige zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik nog het ergste in heel deze discussie vind is dat ik zelf eigenlijk ook helemaal geen voorstander ben van heel dat gendergedoe.
Ik ben ook geen voorstander dat men kinderen zou doen twijfelen. Ik ben ook geen voorstander van kinderen zonder inspraak van ouders een medische behandeling te laten ondergaan. Ik ben ook geen voorstander om al te lichtzinnig om te springen met dingen als geslachtsoperaties. Ik ben ook geen voorstander van de bewering dat er tientallen geslachten zijn. Maar het is niet omdat ik daar geen voorstander van ben dat ik het verborgen wil houden voor mijn kinderen. Dat soort operaties bestaat, dus mogen we dat vertellen aan onze kinderen. Er zijn mensen die zich in het verkeerde lichaam geboren voelen. Zo'n dingen mogen onze kinderen weten. En als ik nu een tegenstander zou treffen die een valabel argument zou kunnen geven waarom we dat toch voor kinderen verborgen zouden moeten houden, zou ik daar nog in mee kunnen gaan. Maar "de regenboog is de antichrist" en "wij hebben onze waarheid al eeuwen", noem ik geen argumenten. Dat is weer dat zwart-witte van dit forum. Als je (zoals ik in deze) nog maar ijvert om kinderen te informeren over wat er op dat gebied zoal kan en mogelijk is, word je hier automatisch gebombardeerd tot voorstander van alles wat nog maar van ver naar LGBTQ ruikt. Daarnaast blijf ik erbij dat als je kinderen wil wapenen tegen de 'gevaren' in de wereld, je ze best een zo volledig mogelijke uitleg geeft. Als je een probleem hebt, wie zie je dat dan liefst oplossen? Iemand die goed op de hoogte is van alles rond dat probleem of iemand die nog nooit van het probleem gehoord heeft? En dat geldt evenzeer voor bv drugs. Ik heb mijn kinderen altijd heel open verteld over drugs. Over de nadelen en de gevaren maar ook over de voordelen. Want je moet daar niet flauw over doen. Drugs hebben voordelen. Ze geven je (eventjes) een goed gevoel. Da's een voordeel. Verberg dat dan niet. En zo bekijk ik heel deze discussie. Niet omdat ik er 'voorstander' van ben maar wel omdat ik kinderen wil wapenen met een zo compleet mogelijke uitleg. Inclusief alle voor- en nadelen. Pas dan zal een kind er zelf een volwaardig beeld over kunnen vormen. En dat gaat niet lukken als zo'n kind een hoop informatie links en rechts op Tiktok en YT moet gaan halen. Want dan is zo'n info sowieso gekleurd.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 2 juli 2024 om 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het einde van de wereld weer nabij?
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongetwijfeld... En de VS is "de grote hoer van Babylon". Daarom ook moeten we voor Poetin zijn die in Oekraïne, natuurlijk, de grote satan bekampt die nu eenmaal Amerika is.
Je zou zo denken dat er een of andere Iraanse ayatollah op dit forum verzeild is geraakt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals in de dagen van Lot... maar men ziet het niet.
|
![]() |
![]() |