![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Zel de regering De Wever de volledige legislatuur overleven? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
9 | 52,94% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 47,06% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een perfecte democratische reactie!
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag was niet of de N-VA al dan niet ontslag nam, dat is voor iedereen klaar. De vraag was - en jij wéét dat - of de regering Michel als gevolg daarvan al dan niet viel.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die regering viel omdat Michel het EU-postje dat hem werd beloofd door Macron indien hij dat pact tekende, belangrijker vond dan het voortbestaan van zijn regering. Die regering was niet gevallen indien Michel was thuisgebleven.
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Ik had er ook op gegokt, maar nu Bouchez zo moeilijk doet, begin ik toch te twijfelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wever moest er in de uk blijkbaar niet bij zijn?
![]() Als dat geen bluts in zijn metalen adelaar is….
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zal dus nog een tijdje thuis moeten blijven met zijn koperen mus. Misschien als den Theo heel erg zijn best doet, dat m dan wel eens mag komen om mee van de champagne te zabberen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De juiste man op de juiste plaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je ziet waarvoor 'linkse' politici allemaal aftraden en waarna Jan Jambon, Ben Weyts, Theo Francken, Ziegvried Braaksel, ... gewoon bleven zitten dan zullen er geen regeringen vallen waar een NV-A'er aan het hoofd staat. Verantwoordelijkheid nemen kennen die niet. Hopelijk ben ik verkeerd. Lang leve de trojka.
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. Laatst gewijzigd door Vlad : 25 maart 2025 om 07:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch ongelofelijk hoe de Vlaming zich met open ogen in ‘t zak laat zetten en nog “dank u” er bij zegt.
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De regering gaat nooit vallen over een buitenlandse kwestie.
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over die 10% meerwaardetaks hoeft niemand zich nog zorgen te maken dankzij Trump
![]()
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die indruk heb ik al langer.
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 10 april 2025 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onder invloed van Vooruit weer een bocht van N-VA ?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |