Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 januari 2005, 16:12   #101
Fille van de Foor
Gouverneur

Fille van de Foor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Whitestorm
Niks, dan blijf ik nog steeds een Ariër.
[font=Times New Roman][size=6]Ik ben Ariër, van de wegenwacht... de wegenwacht.[/size][/font]
Fille van de Foor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2005, 18:55   #102
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
IK heb niet beweerd dat Hitler homoseksueel was, mijn beste, stel je vraag dus aan de forummer die deze stelling hier poneerde. Mijn tussenkomst beperkte zich tot de opmerking dat het niet is omdat Eva Braun in haar dagboek schreef dat zij seksuele betrekkingen had met de führer, dat hij daarom per definitie ook heteroseksueel zou zijn. Zoals ik hierboven al heb uiteen gezet is dat niet het enige criterium om te bepalen of iemand homo-, hetero-, of biseksueel is.
Bla bla bla...
Ondertussen wacht ik nog steeds op dat overdonderend bewijsmateriaal waaruit moet blijken dat Hitler homosexueel was.
Ik ook, liefje, ik ook...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2005, 19:13   #103
mad_drone
Gouverneur

mad_drone's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Of hitler nu homo was of niet, doet er niet echt toe.
Hij deed gewoon onmenselijke dingen.

En als Whitestorm anders beweert, wel dan mag hij van mijn part vergast worden. Want als meer dan 10 miljoen doden niks zijn voor hem, wat is dan zijn dood voor ons?
datgene dat zou aantonen dat we doen wat we verfoeien?
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2005, 19:21   #104
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Dit zal misschien als een verrassing voor je komen, maar seksuele geaardheid is méér dan alleen maar het geslacht van de partner met wie je op een bepaald moment de lakens deelt.
dat verrast me zeer zeker, hoe zou ik dat moeten weten??
Ik kan het mij in ieder geval moeilijk voorstellen.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2005, 19:23   #105
Ambiorix

Standaard

Citaat:
En als Whitestorm anders beweert, wel dan mag hij van mijn part vergast worden. Want als meer dan 10 miljoen doden niks zijn voor hem, wat is dan zijn dood voor ons?
u weet toch dat dit het systeem van de doodstraf (oog om oog, tand om tand) is?
Het kan natuurlijk altijd dat u daarmee akkoord bent...
Oud 9 januari 2005, 19:51   #106
Whitestorm
Banneling

Whitestorm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ook, liefje, ik ook...
???
Ben je zelf homo of gedraag jij je altijd als een halve vent?
Whitestorm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2005, 19:55   #107
Whitestorm
Banneling

Whitestorm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of hitler nu homo was of niet, doet er niet echt toe.
Hij deed gewoon onmenselijke dingen.

Hoe ga je mij vergassen, met het ontluizingsmiddel Zyklon B?

Laatst gewijzigd door Whitestorm : 9 januari 2005 om 19:57.
Whitestorm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2005, 20:12   #108
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
OOOOH, dit is hilarisch.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2005, 20:20   #109
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
dat verrast me zeer zeker, hoe zou ik dat moeten weten??
Aangezien je met grote stelligheid en op een bijzonder pedante toon stellingen omtrent dit onderwerp poneert op dit forum, neem ik aan dat je er toch wel iets vanaf weet. Nu blijkt dus dat dat niet het geval is en dat je maar wat koud en warm blaast over een onderwerp waar je totaal geen kaas van gegeten hebt... Hoe denk je dat zoiets overkomt op de andere forumleden? Zal ik er een tekeningetje bij maken?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 9 januari 2005, 20:21   #110
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
???
Ik ben zelf homo en ik ben meer vent dan jij ooit zal zijn.

Citaat:
Oud 9 januari 2005, 20:59   #111
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb jij iets tegen homo's dan?

Ben je nu wel of niet nazi?

Laatst gewijzigd door sinan123 : 9 januari 2005 om 21:00.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2005, 21:01   #112
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Aangezien je met grote stelligheid en op een bijzonder pedante toon stellingen omtrent dit onderwerp poneert op dit forum, neem ik aan dat je er toch wel iets vanaf weet. Nu blijkt dus dat dat niet het geval is en dat je maar wat koud en warm blaast over een onderwerp waar je totaal geen kaas van gegeten hebt... Hoe denk je dat zoiets overkomt op de andere forumleden? Zal ik er een tekeningetje bij maken?
ok:
wanneer heb ik op een "pedante manier stellingen geponeerd" omtrent homo's? Ze mogen van mij niet huwen noch kinderen adopteren, dat is wel waar.
En waarom blaas ik er koud en warm over? Ik vind het raar dat homo's ook met vrouwen naar bed zouden gaan, da's al.
Oud 9 januari 2005, 21:17   #113
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
ok:
wanneer heb ik op een "pedante manier stellingen geponeerd" omtrent homo's? Ze mogen van mij niet huwen noch kinderen adopteren, dat is wel waar.
En waarom blaas ik er koud en warm over? Ik vind het raar dat homo's ook met vrouwen naar bed zouden gaan, da's al.
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=74

Jij vindt dat raar? Ik zou ze niet te eten willen geven, de homo's die "gelukkig getrouwd" zijn en er een verborgen leven op nahouden...

PS: mag ik vragen waarom je de "t" van "poneert" uit mijn bericht in het rood zet?

Citaat:
Oud 9 januari 2005, 22:59   #114
Meia noite
Provinciaal Gedeputeerde

Meia noite's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu de heer Verbeke blijkbaar van zijn plan heeft afgezien om Zyklon-B te ontmaskeren als ontluizingsmiddel...Zou u eens hetzelfde exepriment willen doen voor mij? U zou er mij een enorm plezier mee doen.

Citaat:
PS: mag ik vragen waarom je de "t" van "poneert" uit mijn bericht in het rood zet?
Hilarisch

Laatst gewijzigd door Meia noite : 9 januari 2005 om 22:59.
Meia noite is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2005, 23:01   #115
Ambiorix

Standaard

Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=74

Jij vindt dat raar? Ik zou ze niet te eten willen geven, de homo's die "gelukkig getrouwd" zijn en er een verborgen leven op nahouden...

voorwat maakt gij daarvan "geen eten geven". het blijven mensen. maar ik ga gewoon niet akkoord met homohuwelijk en -adoptie. Dát moet verboden worden. Niet die mensen hun leven.
En excuseer voor die T. ik erger mij blauw aan dt fouten zodat ik zelf uit overijver hier fouten zie die er niet zijn.

edit: voor u zijn alle mensen die op of aanmerkingen hebben bij homo aangelegenheden ofwel nazi homohaters ofwel homo-adepten.

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 9 januari 2005 om 23:04.
Oud 9 januari 2005, 23:06   #116
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
voorwat maakt gij daarvan "geen eten geven". het blijven mensen.
Dat is een figure of speech. Het wil zeggen dat het er heel veel zijn; als ik ze zou moeten te eten geven, was ik binnen de kortste keren bankroet...

Citaat:
maar ik ga gewoon niet akkoord met homohuwelijk en -adoptie. Dát moet verboden worden. Niet die mensen hun leven.
Waarom moet het homohuwelijk verboden worden? Het gaat tenslotte maar om een contract tussen twee mensen waaruit ze wederzijdse rechten en plichten kunnen puren. Daar heb jij toch geen hinder van?

Citaat:
En excuseer voor die T. ik erger mij blauw aan dt fouten zodat ik zelf uit overijver hier fouten zie die er niet zijn.
't Is nikske; missen is menselijk

Citaat:
Oud 9 januari 2005, 23:08   #117
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
edit: voor u zijn alle mensen die op of aanmerkingen hebben bij homo aangelegenheden ofwel nazi homohaters ofwel homo-adepten.
Nee hoor. Hoe kom je daar nu weer bij? Het in niet netjes om ongefundeerde insinuaties over mede-forummers rond te strooien hoor...

Citaat:
Oud 9 januari 2005, 23:16   #118
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Waarom moet het homohuwelijk verboden worden? Het gaat tenslotte maar om een contract tussen twee mensen waaruit ze wederzijdse rechten en plichten kunnen puren.
-Het huwelijk is een traditie. Tradities dienen om verder te zetten en te behouden. Waarom veranderen wat al eeuwenlang zo was, en wat in de mens geworteld is?
-Het huwelijk kenmerkt zich ondermeer door nakomelingen. Niet in alle, maar in de meeste gevallen gaat dit gepaard met het krijgen en opvoeden van kinderen.
-Dit brengt ons bij het volgende probleem: kinderen. Wat zal het kind denken van zijn "ouders'? Wat zal het doen als het geconfronteerd wordt met leeftijdsgenoten en hun mamma's en pappa's? Wat zal de omgeving van het kind doen?
-Het kind zelf wordt daarbij nog gevormd door de ouders. Zowel van de pappa als van de mamma krijgt het fundamentele opvoedingservaringen mee. Deze zijn essentieel: Er zal altijd iemand een moeder- of vaderrol spelen, ookal is het de biologische moeder of vader niet (bv. adoptie van een kind). Wat als het kindje twee pappa's heeft?

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 9 januari 2005 om 23:26.
Oud 9 januari 2005, 23:32   #119
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
-Het huwelijk is een traditie. Tradities dienen om verder te zetten en te behouden. Waarom veranderen wat al eeuwenlang zo was, en wat in de mens geworteld is?
Nee, het kerkelijke huwelijk is een traditie. Het homohuwelijk is een burgerlijke aangelegenheid.

Citaat:
-Het huwelijk kenmerkt zich ondermeer door nakomelingen. Niet in alle, maar in de meeste gevallen gaat dit gepaard met het krijgen en opvoeden van kinderen.
Dat was een van de voornaamste redenen waarom het homohuwelijk er nu net gekomen is: het procreatieve karakter van het huwelijk is al lang achterhaald. Er worden al jarenlang evenveel kinderen buiten het huwelijk geboren als erbinnen. Dat is dus niet langer een reden om het huwelijk te linken aan het verwekken en opvoeden van nageslacht.

Citaat:
-Dit brengt ons bij het volgende probleem: kinderen. Wat zal het kind denken van zijn "ouders'? Wat zal het doen als het geconfronteerd wordt met leeftijdsgenoten en hun mamma's en pappa's? Wat zal de omgeving van het kind doen?
Dat is compleet irrelevant. De praktijk heeft uitgewezen dat kinderen van holebi-koppels meestal zelfs minder vlug slachtoffer worden van pestgedrag van andere kinderen; ze zijn vaak assertiever dan hun leeftijdsgenootjes. Overigens kunnen pestkoppen altijd wel een reden vinden om een ander, zwakker kind te pesten, bijvoorbeeld omdat hij ros haar heeft of een kromme neus, omdat hij een bril draagt of omdat zijn mama een dik gat heeft,... De mogelijkheden zijn legio. Vraag is natuurlijk of je voor dergelijk gedrag de ouders van het gepeste kind, dan wel de pester gaat straffen. Wat lijkt jou het eerlijkste? Wat de omgeving verder denkt over die gezinssituatie is zo mogelijk nog minder relevant. Als iedereen voor zijn eigen deur keert, blijft de hele straat proper!
Citaat:
-Het kind zelf wordt daarbij nog gevormd door de ouders. Zowel van de pappa als van de mamma krijgt het fundamentele opvoedingservaringen mee. Deze zijn essentieel: Er zal altijd iemand een moeder- of vaderrol spelen, ookal is het de biologische moeder of vader niet (bv. adoptie van een kind). Wat als het kindje twee pappa's heeft?
Dan zal het kind de "vrouwelijke toets" wel ergens anders vandaan halen. Het is niet omdat een kind door twee mannen wordt opgevoed, dat het compleet verstoken blijft van elk vrouwelijk gezelschap. Er zijn oma's, tante's, kleuterjuffrouwen, ... Waar staat trouwens geschreven dat een kind die moederfiguur (of desgevallend vaderfiguur) MOET hebben om op te groeien tot een gezond en evenwichtig volwassene? Er zijn immers massa's kinderen die in een éénoudergezin opgroeien. Zijn zij per definitie gedoemd op op te groeien tot psychoten?

Citaat:
Oud 9 januari 2005, 23:43   #120
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Nee, het kerkelijke huwelijk is een traditie. Het homohuwelijk is een burgerlijke aangelegenheid.
neen, ik had het helemaal niet over een kerkelijkhuwelijk. Het burgerlijk huwelijk: dat was heel lang een traditie. Waarom opeens de Kerk bijhalen?

Citaat:
Dat was een van de voornaamste redenen waarom het homohuwelijk er nu net gekomen is: het procreatieve karakter van het huwelijk is al lang achterhaald. Er worden al jarenlang evenveel kinderen buiten het huwelijk geboren als erbinnen. Dat is dus niet langer een reden om het huwelijk te linken aan het verwekken en opvoeden van nageslacht.
Kijk: het huwelijk is nog altijd gelieerd met kinderen. Dat kan je niet ontkennen. Bovendien zal een homohuwelijk veel rapper aanleiding kunnen geven tot het legaliseren van homo-adoptierechten.

Citaat:
Dat is compleet irrelevant. De praktijk heeft uitgewezen dat kinderen van holebi-koppels meestal zelfs minder vlug slachtoffer worden van pestgedrag van andere kinderen; ze zijn vaak assertiever dan hun leeftijdsgenootjes. Overigens kunnen pestkoppen altijd wel een reden vinden om een ander, zwakker kind te pesten, bijvoorbeeld omdat hij ros haar heeft of een kromme neus, omdat hij een bril draagt of omdat zijn mama een dik gat heeft,... De mogelijkheden zijn legio. Vraag is natuurlijk of je voor dergelijk gedrag de ouders van het gepeste kind, dan wel de pester gaat straffen. Wat lijkt jou het eerlijkste? Wat de omgeving verder denkt over die gezinssituatie is zo mogelijk nog minder relevant. Als iedereen voor zijn eigen deur keert, blijft de hele straat proper!
De vraag is: wat wordt de norm voor een kind? Als hij met een homokoppel als ouders opgroeit, wat gaat de baby, de peuter, de kleuter, dan wel voor een opvattingen hebben? T'is niet eenvoudig om dat uit te leggen aan kleine kinderen. Daarbij zal dat zeker ook een invloed hebben op het kind, en hoe die met seksualiteit zal omgaan.
En ik stel het kind hierbij centraal , niet de ouders. Voor jou is precies het récht om te adopteren belangrijker dan de toekomst van het kind. als je echt begaan bent met homokoppels zou je het zelfs niet toelaten.

Citaat:

Dan zal het kind de "vrouwelijke toets" wel ergens anders vandaan halen. Het is niet omdat een kind door twee mannen wordt opgevoed, dat het compleet verstoken blijft van elk vrouwelijk gezelschap. Er zijn oma's, tante's, kleuterjuffrouwen, ... Waar staat trouwens geschreven dat een kind die moederfiguur (of desgevallend vaderfiguur) MOET hebben om op te groeien tot een gezond en evenwichtig volwassene? Er zijn immers massa's kinderen die in een éénoudergezin opgroeien. Zijn zij per definitie gedoemd op op te groeien tot psychoten?
dat is wel waar, toch gedurende de eerste levensjaren van het kind. Ik bedoel vrouwelijke moederfiguren, geen vrouwelijke leeftijdsgenootjes.
"Psychoten", dit zeg ik toch nergens, dit impliceer ik toch ook niet?
En in éenoudergezinnen is het vaak zo dat:
-de vader of moeder gescheiden zijn als het kind al 12+ is
-het kind later op zoek wil gaan naar de ontbrekende ouder
-dat er wel degelijk sprake is van een "leegte"

het is niet zo eenvoudig als jij voorstelt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be