![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
[font=Times New Roman][size=6]Ik ben Ariër, van de wegenwacht... de wegenwacht.[/size][/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik kan het mij in ieder geval moeilijk voorstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
Het kan natuurlijk altijd dat u daarmee akkoord bent... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben je zelf homo of gedraag jij je altijd als een halve vent? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Whitestorm : 9 januari 2005 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben je nu wel of niet nazi? Laatst gewijzigd door sinan123 : 9 januari 2005 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
wanneer heb ik op een "pedante manier stellingen geponeerd" omtrent homo's? Ze mogen van mij niet huwen noch kinderen adopteren, dat is wel waar. En waarom blaas ik er koud en warm over? Ik vind het raar dat homo's ook met vrouwen naar bed zouden gaan, da's al. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij vindt dat raar? Ik zou ze niet te eten willen geven, de homo's die "gelukkig getrouwd" zijn en er een verborgen leven op nahouden... PS: mag ik vragen waarom je de "t" van "poneert" uit mijn bericht in het rood zet?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Meia noite : 9 januari 2005 om 22:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
En excuseer voor die T. ik erger mij blauw aan dt fouten zodat ik zelf uit overijver hier fouten zie die er niet zijn. edit: voor u zijn alle mensen die op of aanmerkingen hebben bij homo aangelegenheden ofwel nazi homohaters ofwel homo-adepten. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 9 januari 2005 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
-Het huwelijk kenmerkt zich ondermeer door nakomelingen. Niet in alle, maar in de meeste gevallen gaat dit gepaard met het krijgen en opvoeden van kinderen. -Dit brengt ons bij het volgende probleem: kinderen. Wat zal het kind denken van zijn "ouders'? Wat zal het doen als het geconfronteerd wordt met leeftijdsgenoten en hun mamma's en pappa's? Wat zal de omgeving van het kind doen? -Het kind zelf wordt daarbij nog gevormd door de ouders. Zowel van de pappa als van de mamma krijgt het fundamentele opvoedingservaringen mee. Deze zijn essentieel: Er zal altijd iemand een moeder- of vaderrol spelen, ookal is het de biologische moeder of vader niet (bv. adoptie van een kind). Wat als het kindje twee pappa's heeft? Laatst gewijzigd door Ambiorix : 9 januari 2005 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ik stel het kind hierbij centraal , niet de ouders. Voor jou is precies het récht om te adopteren belangrijker dan de toekomst van het kind. als je echt begaan bent met homokoppels zou je het zelfs niet toelaten. Citaat:
"Psychoten", dit zeg ik toch nergens, dit impliceer ik toch ook niet? En in éenoudergezinnen is het vaak zo dat: -de vader of moeder gescheiden zijn als het kind al 12+ is -het kind later op zoek wil gaan naar de ontbrekende ouder -dat er wel degelijk sprake is van een "leegte" het is niet zo eenvoudig als jij voorstelt. |
||||
![]() |
![]() |