![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
-Een poging om de aandacht af te leiden? -Een poging om de Holocaust te minimaliseren? -Een poging om, door andere genocides aan te halen, de Holocaust goed te praten? Tip. Start eens een topic over de Goelag. Ik kan je verzekeren dat ik (zelfs als linkse rat) mijn woordje wel eens zal komen "placeren". Je zult evenwel heel lang moeten wachten vooraleer ik de Holocaust aanhaal om de Goelag goed te praten/ontkennen/minimaliseren/...
![]() |
#102 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er wordt een 'overdreven' nadruk op het nazisme gelegd maar ergens lijkt me dat wel normaal daar het net het nazisme is waar 'wij' hier in deze contreien zwaar onder geleden hebben ik veronderstel dat op een ander plek weer wat anders zal zijn |
|
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#106 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die zaken die meer relevant zijn, die meer hun stempel hebben gedrukt op onze cultuur |
|
![]() |
![]() |
#108 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tsjonge, jonge, zo leren we iedere dag nog iets bij.
![]() |
#110 |
Burgemeester
|
![]() ik begrijp eigelijk niet goed al ben ik geen voorstander van extreem rechts helemaal niet ,waarom er geen tot weinig aandacht word geschenkt aan de kampen in oost rusland die stalin er had gemaakt? uberhoud weet iemand dat wel?
|
![]() |
![]() |
#111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een perfect normale reactie dat partijen die het best kunnen samenwerken samenklitten de enigste boertige stommiteit is alleen de lancering van dat begrip |
|
![]() |
![]() |
#114 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
[quote=No Pasaran]Het is altijd heel opvallend hoe sommigen/de meeste (al dan niet gelinkt aan een bepaalde partij) altijd maar weer proberen de misdaden van een communistisch regime naar voor schuiven in een topic over de Holocaust/nazi-regime. -Een poging om de aandacht af te leiden? -Een poging om de Holocaust te minimaliseren? -Een poging om, door andere genocides aan te halen, de Holocaust goed te praten? Tip. Start eens een topic over de Goelag. Ik kan je verzekeren dat ik (zelfs als linkse rat) mijn woordje wel eens zal komen "placeren". Je zult evenwel heel lang moeten wachten vooraleer ik de Holocaust aanhaal om de Goelag goed te praten/ontkennen/minimaliseren/...[/QUOTE]
![]() |
#116 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#117 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou zeggen stuur maar onmiddellijk een klacht hoor, geen probleem ![]() En ja ik moet je nog uitleggen wie co is. Dat vergt wel wat tijd, misschien wil iemand daat wat pedagogisch te werk gaan?
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=No Pasaran]Gezien ik mij steeds aanpas aan de denkwijze van mijn "tegenstrever", hierbij mijn antwoord. Zit ie nog steeds?
Citaat:
en ik ben ervan overtuigd dat jij dat vet gedrukte waar maakt |
|
![]() |
![]() |
#119 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
In het geval van het EVRM controleert het Europees Hof voor de Rechten van de Mens of er geen arbitraire uitzonderingen worden gemaakt. Waar heeft u trouwens het cijfermateriaal vandaan en heeft u het ooit al gecontroleerd? Het cijferspelletje is misleidend. U hebt blijkbaar art. 19 EVRM tot art. 51 EVRM erbij geteld. Deze artikels gaan over het instellen van het Hof voor de Rechten van de Mens en dergelijke en niet over de grondrechten noch de 'uitzonderingen'. Uw cijfervergelijking is ook nog om andere redenen arbitrair en geen goede graadmeter voor de inhoud.
"De visionairen van vandaag zijn de realisten van morgen." H. Kohl Laatst gewijzigd door Judge : 28 januari 2005 om 00:43. |
|
![]() |
![]() |
#120 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat: