![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#103 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#106 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() als je die coveliers z'n kop omdraait heb je net een bejaarde kut.
grappig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Gouverneur
|
![]() Mijn indruk is dat Coveliers een zeer sterk ego heeft en nooit anders deed dan naar een goedbetaald postje streven. Typisch was de reactie van zijn dame wanneer hij het fractievoorzitterschap in de Senaat verloor: Jammer, want wij wilden net een buitenverblijf aankopen.
Ik vrees dat hij dezelfde weg opgaat als Beysen: minder en minder in de media, stiller en stiller, een marktwaarde die continu daalt. Ik hoop uiteraard dat hij niet dezelfde weg tot het einde gaat. Coveliers was voor Dewinter veel meer bruikbaar als eminent en goed geplaatst criticus van de VLD - de belangrijkste politieke tegenstrever in target group - dan als militant van het Blok. Toch blijft het merkwaardig waarom Coveliers niet meteen naar het Blok overgaat. Zij zijn beiden Vlaams gezind, zij zijn beiden rechts, waar ligt eigenlijk het water dat te diep zou zijn? Omdat Coveliers vermoedelijk ook wel weet dat hij een autoritaire partij verlaat doch misschien nog in een méér autoritaire partij terecht komt. Ik lees vandaag in GVA dat hij toch nog altijd nationale ambities zou koesteren. In dit geval met NVA.... Wat zegt men van vrouwen die meerdere minnaars hebben of zoeken voor een postje? Coveliers: marktwaarde nul. En Dewinter weet dat. Coveliers burgemeester? Komaan zeg... Laatst gewijzigd door PieterP : 2 februari 2005 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
maar vooral is hij libertair terwijl het Blok ethisch erg rechts-conservatief-katholiek is. Hij heeft ook al gezegd dat de stijl hem niet altijd aanstaat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij morgen Burgemeester van Antwerpen kan worden, door een coalitie te sluiten met het blok dan zou het best kunnen dat hij dat doet, bovendien zet hij der De Gucht ook nog eens goed mee te kakken. Als ze hem echter binnen de VLD of een andere partij hem een ander lucratief postje aanbieden zal hij dat ook aannemen. Hij weet zichzelf gewoon heel goed te verkopen en in de kijker te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een eersteklas opportunist als Coveliers kun je gelukkig moeilijk de Vlaamse von Hindenburg noemen. Dus het lijkt zeer onwaarschijnlijk dat het VB al de macht zal grijpen in de eerstvolgende jaren. Ik vrees wel dat we de Vlaamse von Hindenburg in CVenV/NVA moeten zoeken, als deze zich ontdoen van hun ACV-vleugel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Neen Coveliers gaat direct voor een nominatie voor de Nobelprijs!!! Gevolgd door Filip De Winter en Sadam Hoesein!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
De paarse media zullen er allicht alles aan doen om een mediacordon ronde deze man op te trekken. Citaat:
Dit is trouwens één van de redenen waarom ik niet begrijp dat hij zich nu niet een aantal maanden koest heeft gehouden om deze rol van submarine vol te kunnen spelen met de verkiezingen in het verschiet. Citaat:
Zijn pontifex naar machtsdeelname? Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
De intermediair tussen het Belang en het establishment Citaat:
Ik denk dat hij ladderzat, geblinddoekt en na twintig jointjes nog 100 X beter is dan onderlijfke Janssens. Ik ga althans vragen of ik ook mag voorzitter van de OCMW worden. Ik wil mij zelfs verbinden in een officiele verklaring dat ik het spoorloze verlies van geld p deze post met 50% wil en kan terugdringen. ![]()
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Burger
|
![]() Proficiaat rechtvaardige rechter en peter001
wat tomm hier post gaat er ver over ....
![]() |
#120 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() amai niveau. maar vooral : respect?? Laatst gewijzigd door Ambiorix : 2 februari 2005 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |