![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet de term zelfverdediging ivbm vuurwapens uitgebreid worden? | |||
Neen, je mag enkel je leven en dat van je naasten verdedigen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 40,91% |
Neen, het moet volledig verboden worden |
![]() ![]() ![]() |
3 | 13,64% |
ja, maar er moet een soort contract bestaan waarin de aanvrager verklaart wat hij te verdedigen heeft |
![]() ![]() ![]() |
6 | 27,27% |
ja, onvoorwaardelijk |
![]() ![]() ![]() |
4 | 18,18% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Daarom pleit Francis van den Eynde en een groot deel van de partijtop tegen de doodstraf, tegen het het recht op verdedigingswapens, en zelfs tegen de spuitbus als verdedigingswapen !!! Merci fernand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Europees Commissaris
|
![]() Lucien, U bent wel een volhouder he!!!
Wanneer u er verschilende malen op gewezen wordt waar de teksten staan komt u terug aandraven met oncontroleerbare beweringen. Eveneens vorige maal schreef u dat flup mag zeggen wat hij wil er anderen de beslissingen treffen. Lucien, in een vorige topic beweerd U dat het Vlaams Blok geregeerd wordt door Van hecke, De Winter en Annemans, en dat de andere leden niets te zeggen hebben. Lucien ik denk niet dat U aan het dementeren bent. Maar ik verdenk u ER TOCH VAN DAT u WILLENS en WETENS AAN HET LIEGEN BENT. Of beste lucien, hoe verklaart U die ommekeer op een dag? Last van geheugenverlies, of...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paulus schreef:
Citaat:
Iemand die dakloos is tot in de herfst kan geen vergunning krijgen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fernand schreef:
Bobke, Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Europees Commissaris
|
![]() Lucien; Dat U een slecht karakter heeft, dat moet U mij zeker niet meer uitleggen.
Dat U een leugenaar bent... Moet ik hier ook niet meer uitleggen. Met wie ik moet Chatten.., bepaal ik tot hier toe nog altijd zelf. Dat u mijn inteligentie niet hoog schat, is wederkerig. Maar een zaak is en blijft duidelijk. U BENT EEN ZAKKENVULLER, ZONDER PRINCIPES. Anders gaf u uw mandaat af, Of stort een bijdrage aan een liefdadigheidsinstelling. Mischien 11.11.11 Lucien????? Wanneer ge maar afdraagd zal U anders beken worden. Nu bent U nog altijd ![]() OM de POEN ist them te doen!! ![]() Verder een goede nacht vried Lucien ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Staatssecretaris
|
![]() 't zal wel een Phallus Ridiculus of een Phallus Minimus geweest zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Btw, heb jij last van eekhoorntjes? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Staatssecretaris
|
![]() Hoe meer mensen met een vuurwapen hoe onveiliger voor degenen die er geen hebben. Je riskeerd niet alleen neergeknalt te worden door criminelen maar ook door een brave maar bange burger en dan heb ik het nog niet over mensen die doordraaien.
Er zijn hier duidelijk mensen die vinden dat je iedereen mag neerknallen die op je eigendom komt, als ik dus per ongeluk ergens in een bos een bordje gemist heb, als ik met mijn zatte botten in een voortuintje val of daar terechtkom omdat ik een klapband heb met de wagen mag men mij zomaar neerknallen? Geen politie, geen ambulance, geen verzekringspapieren invullen, gewoon afmaken. En waarom niet uitbreiden tot preventieve zelfverdediging zoals Amerika in Irak?? Dan kan iedereen die aan de voordeur komt neerschieten, agenten eerst mant die zijn duidelijk ook gewapend. En trek vooral al maar je wapen als je als voetganger een drukke baan wil oversteken, de voorbijrazende wagen zijn immers levensbedreigend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Europees Commissaris
|
![]() Georges,
Ik heb een bordje gemist van 50 km. ben niet afgeknald maar ben GEPAKT en kost mij 186.30 €. IK ben gepakt. De inbrekers worden bija nooit gepakt. Afknallen die handel. Niemand heeft 's nachts zaken in mijn huis zonder mijn toestemming. En niemand heeft het recht mijn privatie te schenden door in te breken. Dan bedoek ik zelfs nog niet iets te stelen. En georges, wanneer U op een oprit staat zal de bewoner heus wel vragen vanop afstand wat U komt doen. En Georges, al eens afgevraagd waarom men deze discutie voert????? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Direkt vliegen radicale voor- en tegenstanders mekaar in de haren. Moet dat nu altijd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |