![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |||
Europees Commissaris
|
![]() En nu wordt er gediscussieerd. Met argumenten die zonder meer weerlegbaar zijn. Telkens ik zoiets zie weet ik dat ikde discussie gewonnen heb. Ik verduidelijk even, want als je deze niet verdedigbare argumenten opschrijft, wil dat ofwel zeggen dat je zelf niet inziet dat ze verkeerd zijn, ofwel dat je een slecht karakter hebt. Die laatste mogelijkheid laat ik buiten beschouwing.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jullie zijn wanhopig aan het spartelen mensen, zonder munitie gevallen? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder overdrijft ge toch wel, een kleeiiiin beetje nietwaar? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je trouwens ook de muziek in de cafés verbieden? Schadelijk voor het gehoor hoor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Europees Commissaris
|
![]() Nah, overdrijven is dat eigelijk niet. Er zijn in vlaanderen elk jaar 2000 doden door meeroken. Ik zou daar kunnen bijhoren.
En over de muziek gesproken. Ten eerste is er een grote diversiteit op dat gebied qua cafés (en ik zoek inderdaad die cafés uit waar de geluidsoverlast minimaal is, blij dat ik dat kan). En ten tweede, het is niet omdat je iets verkeerds kan aantonen dat dat dan een vergoelijking is voor iets anders dat verkeerd is. Net zoals "ja maar uitlaatgassen zijn ook schadelijk" vindt ik dat een uiterst zwak argument. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leven is nu eenmaal gevaarlijk. Ik raad u aan naar een onbewoond eiland te verhuizen, ver weg van alle vervuilingsbronnen. Of blijft gewoon weg uit herbergen waar gerookt wordt of begin uw eigen rookvrij café. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon wegblijven van plaatsen waar gerookt wordt lost uw probleem op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PS, de rest van uw post heb ik niet meer gelezen. Dat heeft u met mijn argumenten ook niet gedaan. Anders ou U niet opnieuw met dezelfde zever komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 14 februari 2005 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#113 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga me bij mijn principe houden en enkel nog reageren als er argumenten naar boven komen die ik nog NIET heb weerlegd.
Ik moet zeggen dat ik zwaar teleurgesteld ben in het niveau van verschillende posts hier. Keer op keer dezelfde foutieve argumenten aanhalen maken ze nog niet tot waarheid. Zelfs al kan Bush dat principe wel met succes toepassen. Ik ben niet zo beinvloedbaar als de bible-belt-amerikaan. Maar eigelijk moet ik mijn gelijk niet halen, ik krijg toch mijn zin. Ik beschik namelijk over inside information en weet met zekerheid dat de rookvrije cafés er sneller gaan zijn dan jullie kunnen vermoeden. Het had alleen aangenaam geweest jullie te kunnen overtuigen van het nut van die beslissing. Al hoeft het dus niet echt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is het beste initiatief als je uiteindelijk niet-rokers cafés de ( algemeen aanvaardbare ) regel wilt maken zal dat van het succes van zulk initiatief afhangen draait dat goed dan komen er meer van die cafés en uiteindelijk zal de massa overtuigd worden dat de associatie tussen sigaret en café niet noodzakelijk hoeft te zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal daar veel ruimte voor u alleen hebben denk ik. ![]() |
|
![]() |
![]() |