![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tuurlijk, ik ben altijd voorzichtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() [font=Times New Roman][size=3]Voor jou mag het dus kunnen dat door die mistap(waar geeeeeeen slachtoffers zijn gevallen)het gezin zijn inkomen verliest![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Ga maar eens je huur of lening betalen! [/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Leg dat eens uit aan zijn vrouw en kinderen dat papa een fout heeft begaan waardoor ze op straat staan.[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Ik heb niet gezegd dat hij niet moest worden gestraft![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Maar wel dat de maatstaf voor mij zoek is![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Zouden ze hem dan niet beter een gemeenschapsdienst opleggen (BV voor slachtoffers van ongevallen).[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Met een boete en het zwaard van damocles boven het hoofd ingeval hij hervalt![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Een crimineel krijgt één(of meerdere) kansen![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Hij niet![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Alleen een loodzware straf die niet in verhouding is met zijn daad![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Vergeet niet ER VIELEN GEEN SLACHTOFFERS[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Terwijl een crimineel als het ware word vrijgesproken![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Daar ging het mij om!!![/size][/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HEY!!!!!!!!!!!!!!!!! Wie heeft hier mijn topic titel aangepast???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#105 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je rijdt 70 km per uur. Dat wil zeggen,(70*1000/3600) 19,5 meter per seconde. Doordat je constant op je wijzertje moet loeren verkleint je reactietijd met een halve seconde. Dat wil zeggen dat de remafstand met 19.5/2 vergroot. ong. een 10 meter. Je rijdt 76 km/h. Dat wil zeggen dat de remafstand 76²/100 bedraagt. 57,5 meter dus. Bij 70 km/h is dit 49 meter. 8 meter winst dus. Na een eenvoudig berekeningske komen we tot besluit dat deze maatregel de verkeersveiligheid benadeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister
|
![]() Lustige lezer, waar is uwen topic naartoe?
![]() |
#107 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=ago]
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 4 februari 2005 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De eerste soort zijn die na x aantal pinten aggressief worden en ruzie zoeken in het cafe. Daarna buitengesmeten worden en met gierende banden vertrekken om dan met 150 Km/u tegen een boom te knallen. En je hebt een tweede soort die na x aantal pinten begint te lallen en in slaap valt op een stoel. Om daarna aan 20 km/u via de binnenbaantjes (veldwegen) thuis te geraken of in het slechtste geval in den dijk belanden. ps In mijn vroegere jaren kende ik vele binnebaantjes. ![]()
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat u vriend betreft, een lang rijverbod lijkt me gepast, sorry voor hem. Eigen schuld, ... Wat de boete betreft, daar kan ik inkomen dat in bepaalde gevallen 2000 € een zware straf is. Ik zeg nergens dat slachtoffers van misdrijven niet onschuldig zijn. Ik heb trouwens niets tegen een strenge justitie, maar dan tegen alle overtredingen, ook verkeersovertredingen.
![]() |
![]() |
#112 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
[font=Times New Roman][size=3]Zijn straf word niet uitgevoerd!![/size][/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() [font=Times New Roman][size=3]Vroeger had de burgers de keus tussen bak of betalen![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Door het plaatsgebrek hebben ze dat afgeschaft![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Dus niet om minder zwaar te straffen maar wel omdat het de staat gemakkelijker uitkomt![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Ook dat het geld opbrengt terwijl iemand die zit nieks opbrengt![/size][/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
theoretisch perfect haalbaar maar in de praktijk moet ge dan elk voertuig uitvoeren met bv een gps-systeem dat zeer gedetailleerd is en up-to-date gehouden wordt/is gekoppeld aan een variabele snelheidsbegrenser |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
anders is het bv van 70 naar 75 dat is slechts een toename met 7% en dat geeft bv een remafstand die reeds met 15% toeneemt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een verschil van ook mar eventjes 7.25 meter |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat het fout is, want Illwill zal het niet zomaar verzinnen. Maar ik had graag ergens details over de maatregel gevonden (bijvoorbeeld: gaat het om uitstel of afstel?).
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 februari 2005 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Patriot : ... dat de Walen ons (=Vlamingen) zouden haten ... (#1) (dus toch een verschil ![]() --------------------------------------------------------------- Vrager : U keurt vandalisme goed? Bhairav : Ja dat doe ik. Laatst gewijzigd door lustige lezer : 5 februari 2005 om 01:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vrijheid is het hoogste goed, hoger zelfs als het leven zelf. Vrijheidsberoving is dus zeker geen luxe, ook niet in een "luxe hotel". Persoonlijk vind ik dat enkel personen, die een fysiek gevaar vormen voor de maatschappij, in een gevangenis thuishoren. Dit teneinde de maatschappij te beschermen en niet zozeer als strafmaatregel. Voor alle andere categorien zijn er voldoende alternatieven mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |