![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() mvg. Rogier ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoeveel volk er was is eigenlijk niet belangrijk. Er was een betoging pro de unitaire staat. De Belg wordt wakker en beseft dat hij het eigenlijk niet zo slecht heeft.
De Separatist zal tot conclusie moeten komen dat toch niet iedereen voor de splitsing is. En hoe dichter ge bij uw doel komt, hoe meer verzet er zal komen. Laten we misschien nu al afspreken dat we de confrontatie beschaafd zullen houden ![]()
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat kleine groepje Vlamingen, Franstaligen en Walen (en misschien enkele Duitstaligen) doet me niet onmiddellijk denken aan "verzet", wel integendeel. Eerder een oprisping van bepaalde nostalgische gevoelens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Parlementslid
|
![]() Dit forum geeft een verkeerd beeld: door de discussies lijkt het net alsof er enkel seperatisten en unitaristen zijn. De meerderheid van België is echter gewonnen voor een federale structuur waarvan de regionale bevoegdheden eventueel nog uitgebreid kunnen worden. Uiteraard hoor je deze grote meerderheid niet. Het aantal seperatisten is dus een minderheid en het aantal unionisten is zelfs nog een veel kleinere minderheid.
![]() |
#110 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als daar maar 0,0001 Belg van wakker wordt is er op zijn minst stront aan de knikker! Toch een leuke conclusie voor een separatist zou ik zeggen als er nog maar 0,0001 Belgen naar een unitair België snakken, maar dat ze zich zullen verzetten tot de laatste snik is duidelijk. Ze zijn al met duizend. ![]() Voor wie is de oproep trouwens bedoeld om de verwachte confrontatie beschaafd te houden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is evenveel als er separatisten zijn (zie Yzerbedevaart) ![]() De rest is allemaal federalist? Ok! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
|
![]() Citaat:
Ik trek me niet te veel aan over het aantal mensen dat naar die bijeenkomst komt en zal me zeker neerleggen bij een democratische beslissing om Belgie te splitsen moest die er komen. Intussen mag ik vrij mijn mening uiten, en daar bent u hopelijk ook voorstander van.
![]() |
![]() |
#116 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En persoonlijk of niet... ik neem dit persoonlijk op.. ik denk eerder dat jullie (weinig talrijk) 'soort' landsverranders zijn!
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist!
Hoe durven jullie over landverraders beginnen ![]() ![]() ![]() ![]() Leve België! |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan het Vlaams-nationaal zangfeest nemen nog altijd elk jaar 6000 Vlamingen mensen deel, Patriot. Nochtans was de laatste 'goede daad' van je onderschriftidool Bert Anciaux, de afschaffing van de subsidies voor dit Vlaamse cultuurevennement. ![]() ![]() ![]() Dat er op de Ijzerbedevaart nog nauwelijks Vlamingen opduiken heeft zijn spirituele maat 'Lion' VDB op zijn 'Vlaamse' geweten. Of wat verwacht je van 'flaminganten' die zonder scrupules naar dé belgicistische partij bij uitstek stappen terwille van de te verwachten macht en bijgaande prebendes? Het is duidelijk dat het jarenlange verkeerde 'bestuur' van dit soort volksverraders NIET de goedkeuring wegdraagt van de echte Vlaams-nationalisten. Waarom zijn jullie trouwens tegen het BROV? Bang dat dan de waarheid bovenkomt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het aantal deelnemers op de IJzerbedevaart is nog steeds veel hoger. Bij de laatste waren er nog zo'n slordige 8.000 mensen afgekomen, ondanks de slappe koers van de voorzitter. En die 8.000 komen uit Vlaanderen, terwijl uw aantal én uit Vlaanderen én uit Wallonië én uit de Duitstalige gemeenten komt. |
|
![]() |
![]() |