![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Is Condoleezza Rijst niet goed snik? | |||
Ja, Condoleezza Rice is een heks |
![]() ![]() ![]() |
11 | 55,00% |
Nee, Condoleezza Rice is goed bezig |
![]() ![]() ![]() |
8 | 40,00% |
Geen mening: heksen zijn trouwens "uit de mode" |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens, geef eens 1 aanwijzing waarom je deze conclusie zou kunnen trekken en dat dit komt doordat Bush weet ik veel wat gedaan heeft. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dit vreemde berichtgeving, de VS heeft zich immers bij mijn weten nooit onderworpen aan het Internationale gerechtshof in Den Haag. Er kan dan ook moeilijk sprake zijn van een terugtrekking uit allerhande Internationale verdragen.
IMO is de linkse propagandamachine hier weer op volle toeren aan het draaien om een nieuwtje in een zo slecht mogelijk daglicht te plaatsen.
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
Het Internationaal gerechtshof behandelt disputen tussen staten en de VS vond dat hun soevereiniteit werd aangetast. Het Internationaal gerechtshof mag immers een Amerikaans hof overrulen. Voorbeelden van Verdragen tussen VS en de Europese Unie Tussen de VS en de Europese Unie bestaan de volgende overeenkomsten: · Overeenkomst betreffende de toepassing van de GATT-bepalingen inzake de handel in burgerluchtvaartuigen; · Memorandum van overeenstemming inzake gedistilleerde dranken; · Memorandum van overeenstemming betreffende oliehoudende zaden in het kader van de GATT; · Overeenkomst betreffende de toepassing van de wederzijdse mededingingsregels; · Overeenkomst betreffende de toepassing van de beginselen van positieve internationale courtoisie bij de handhaving van het mededingingsrecht; · Overeenkomst in de vorm van een briefwisseling inzake overheidsopdrachten; · Overeenkomst betreffende samenwerking en wederzijdse bijstand in douanezaken; · Overeenkomst inzake wetenschappelijke en technologische samenwerking (intellectueel eigendom); · Overeenkomst inzake wederzijdse erkenning van overeenstemmingsbeoordeling (test- en keuringsstandaarden); · Uitvoeringsovereenkomst betreffende samenwerking op het gebied van metrologie en meetstandaarden; · Overeenkomst tot vernieuwing van het samenwerkingsprogramma op het gebied van het hoger onderwijs, het beroepsonderwijs en de beroepsopleiding · Overeenkomst over de coördinatie van programma's voor energie-efficiëntie-etikettering voor kantoorapparatuur.
![]() |
![]() |
#106 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
waar de doodstraf staat op het bezit van drugs. "Jamaar jamaar voor jullie telt dat niet, alleen wij mogen dat"
![]() |
![]() |
#107 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Verder ga ik wel akkoord dat deze zaak nogal opgeklopt wordt (op dit forum althans).
*Disclaimer : Ik geloof niets totdat het op DrudgeReport verschenen is* [/size] Laatst gewijzigd door Gauss : 14 maart 2005 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
Er is een groot verschil tussen lid zijn van een niet bindend mediatieorgaan en u unilateraal onderwerpen aan de beslissingen van een internationaal gerechtshof. The latter isn't going to happen.
In het begin was er niets, wat ontplofte. Laatst gewijzigd door TomB : 14 maart 2005 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister
|
![]() Weet je wat me zonet te binnen schoot?
Ik kan me Rijst compleet voorstellen als zo'n verwend kind. Zo één die alles wil en vaak ook alles krijgt. Die gaat lopen gillen, krijsen, tieren als ze haar zinnetje niet krijgt. Die spleetjes tussen haar tanden sissen nu al van de lispeling van haar tong. Ik zie het zomaar gebeuren dat ze's avonds, als ze naar huis gereden is door haar te dure chauffeur, thuis in de huiskamer de hele wereld de schuld geeft van haar eigen faalangsten. Dat ze huilend zichzelf afvraagt waarom de rest van de wereld niet wil meewerken aan de veramerikanisering van de aarde. Jammer toch, dat juist dat soort egoïstische mensen altijd maar weer aan de macht schijnen te komen. Want wat goed is voor het vetgemeste kind Amerika, is meestal vrij slecht voor de rest van de wereld. Getuige de zwaarlijvigheid van de gemiddelde Amerikaan. Zij zitten slecht in hun vel, moet de rest van de wereld dat nu ook maar doen?
Laatst gewijzigd door Mephisto : 19 maart 2005 om 16:01. |
![]() |
![]() |