![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#105 | |||
|
![]() Citaat:
Enne, wat heeft de N-VA te maken met de leugen van Van De Cauter hier?
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Liberty tv=regionale zender=Regio Vlaanderen
Vrt=nationale zender=te zien in heel Belgie (en erbuiten). Capiche ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() [quote="vlaanderen72"]
Citaat:
Zolang er fascistisch en racistisch uitschot van jouw slag geduld wordt in het Blok, is een kartel voor mij en de meerderheid der N-VA'ers ONBESPREEKBAAR, alle capaciteiten van andere Blokkers zoals JVDB ten spijt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Vraag is wat JVDB vindt van VL72...
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet te doen! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben fanatiek en idealistisch en hou vast aan mijn principe ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, aan ego ontbreekt het hem in ieder geval al niet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
VRT is sinds 1991 overigens een bevoegdheid van de Vlaamse Gemeenschap (Oh nee!!!). Capiche? ![]()
![]() |
![]() |
#116 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() De overdondenderende repliek van de BUB op hun "zwarte lijst" van alle leugens die ze reeds postten en die door Tantist werd geboekstaafd, blijft wel ééérg lang uit.
Er valt er wel eentje aan toe te voegen: "We haalden 0,5% van de kiezers!" Na enige opmerkingen: "Ja zeg, alleen die kiezers in de kieskringen waar we opkwamen, daar haalden we 0,5% van de kiezers gemiddeld!". Na enig onderzoek blijkt dat 0,59% hun hoogste score is (in een piepkleine kieskring nota bene), en dat ze daarna niet meer boven de 0,4% uitstijgen. Denkt u dat ze hun woorden al hebben teruggenomen? Nee hoor, want BUB liegt en houdt er niet van ermee te worden geconfronteerd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet in waarom wij onze woorden zouden moeten terugnemen, wij liegen helemaal niet!
U zou zichzelf een beetje beter moeten informeren, de BUB haalde 0,6% in Waals-Brabant. Nog een feit: in A'pen haalden we meer dan 1700 stemmen, niet slecht he, voor een volgens jullie op sterven na dood zijnde partij. We groeien langzaam MAAR zeker ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat hebt u niet. Alleen in Waals-Brabant haalden jullie 0,59%, in alle andere kieskringen zaten jullie zelfs onder de 0,4%. Wees dan niet zo pedant met "u zou zich beter informeren", als u blijkbaar zelf niet eens de volledige resultaten van uw mini-partijtje kent. Worden die woorden nog teruggenomen of mogen we het op de lijst BUB-leugens bijvoegen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() Alleszins haalden we 1/3 van de stemmen van Ward Beysen... niet onaardig. Ik stel een website voor: www.bubliegt.be. Bij de liberalen merken we nu al een achteruitgang door www.verhofstadliegt.be ![]() |
![]() |
![]() |