![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#103 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus een hoogst persoonlijke subjectieve opvatting. Gelukkig voor jou wordt ze door de huidige machthebber gedeeld, maar dat kan verkeren......... Racisme is een smerige verwerpelijke theorie, doch ze verkondigen moet kunnen. De toehoorder beschouw ik nog steeds als begiftigd met rede en keuzevrijehid om voor zichzelf uit te maken geen gevolg aan afzeik te geven.
![]() |
![]() |
#105 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ik in Duitsland 150km/h rij, moet ik mij toch ook niet voor een Belgische rechtbank verantwoorden ? Citaat:
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
|||
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#107 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar is de vrijheid groter.
![]() |
![]() |
#110 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#111 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien omdat er ook veel volk woont. Dan is dat logisch verklaarbaar. Citaat:
![]() |
![]() |
#112 | |||||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Ik zeg wat op mijn tong ligt. Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 17 juni 2005 om 00:06. |
|||||||
![]() |
![]() |
#113 | |||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Ga jij met elk standpunt of elke uitspraak akkoord van (leden van) de partij die jou voorkeur draagt? Ik niet... Ik kan me het beste in hun standpunten vinden al zijn er momenten dat ik ook niet meer volg. Daarbij: Wat mijn "fuhrer" zegt, dat zegt hij uit zijn eigen mening. En dat respecteer ik. En als u het heeft over dat de integratie mislukt is/niet kan. Daar heeft hij meer dan groot gelijk in!!! Als de regering echt wou dat de integratie een succes was, hadden ze daar DIRECT mee moeten beginnen, dan had er enige kans op succes geweest. Nu is dat veel te laat, en is de groep allochtonen reeds veel te groot. Integratie zal er niet meer zijn, integendeel, wij gaan ons hoe langer hoe meer moeten aanpassen. Zoals ik reeds eerder gezegd heb (in eev voorbeeld over mijn school vroeger, zoek hier maar eens op het forum): zet 2 allochtonen tussen 100 autochtonen, en de kans dat ze hun compleet aanpassen is zeer groot. Zet 50 Allochtonen bij 50 autochtonen en de kans is bijna nihil (hoe zou u zelf zijn...). Bekijk het als de homosexuelen: als er 1 man is zal hij het verzwijgen, maar komen er meerdere voor uit, dan zal dat een domino-effect hebben. En ze zullen langzaamaan maar zeker proberen inprenten dat hun gedachtengoed het juiste is...Want met hoe meer je bent hoe sterker je jezelf voelt.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik zeg wat op mijn tong ligt. Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 17 juni 2005 om 00:16. |
|||||
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Humo staat deze week een vijf bladzijden tellend ‘dossier illegalen’ afgedrukt. Het linkse weekblad wilde weten waarom Polen in ons land terecht komen.
Uit dat gesprek met de Poolse vrouw blijkt dat veel Polen voor Belgie kiezen omdat het dicht bij ligt en omdat het land gastvrij is: “Ik heb hier nooit serieuze problemen gehad.” Haar eerste kennismaking met Brussel was een ongelooflijke cultuurschok : “Ik stapte van de trein in het Noordstation en dacht zo van : "O, al die nieuwe hoogbouw, ’t is hier net als thuis. Maar in de Brabantstraat, achter het station, liepen alleen gesluierde vrouwen en Arabische mannen in kaftans. Dat had ik nog nooit gezien. Ik moest even in mijn arm knijpen om te geloven dat ik wel degelijk in West-Europa terechtgekomen was.” ![]() De dame heeft ondertussen ook moeten vaststellen dat het er in dit land de jongste jaren niet op vooruit is gegaan. Terwijl de Polen zo’n tien jaar geleden de markt nog min of meer voor zich alleen hadden, komen de bouwvakkers en poetsvrouwen vandaag vanuit alle continenten. Maar er is nog meer oud nieuws : “Ook op straat gaat het er harder aan toe, met al die vreemdelingen die rechtstreeks de criminaliteit induiken… Sommige Brusselse buurten zijn zeer gevaarlijk geworden, en ik begrijp niet waarom de overheid dat zomaar laat gebeuren. In sommige wijken heeft de politie de straat niet meer onder controle. Ik durf er geen voet meer te zetten, terwijl ik vroeger over�*l heen ging.” Die Poolse dame staat niet alleen met haar mening… Toch maar eens de Humo kopen zeker ? ![]() [size=1]Edit:[/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 17 juni 2005 om 08:15. |
||
![]() |
![]() |
#118 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Egidius |
||
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#120 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() U stelt interessante vragen en geeft meteen de antwoorden. Handig is dat, en economisch voor de andere posters. Case closed, dus? Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 17 juni 2005 om 08:57. |
|||||
![]() |