![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Om terug te komen op mijn vraag. Wat hebben de Moslims in Turkije met de Christenen gedaan?
![]() |
![]() |
#102 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En dan was Klein Azië BTW ooit nog een van de bakermatten van het christendom. Dus voor 700 miljoen Europeanen betekent dat in totaal hoogstens 2,5 miljoen moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En hou ook eens op met die flauwekul van "deporteren". Het gaat om een menselijke, begeleide terugkeer. Sommige tegenstanders kunnen/willen dit debat maar niet voeren zonder er weer beestenwagons bij te slepen die door Duitse herdershonden bewaakt worden. ![]() Mogen we er overigens op wijzen dat het louter gaat om de omgekeerde beweging van deze die in de jaren '60 en '70 werd gemaakt? Toen werden ganse gemeenschappen uit Marokko en Anatolië naar hier gehaald, sprak men toen van "deporteren"? NEEN! Nochtans is er toen een crimineel beleid gevoerd: ganse mensengroepen uit hun geboorteland weghalen om ze in een ander continent voor economische behoeften te laten opdraaien! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En niet uit antirasisme, linkse rakers, laat u dat toch niet wijsmaken, denk jij nu werkelijk dat figuren als verhofstad, de gucht, leterme, en anderen ook maar 1 fuck om die marokaan of algerijn geven, ... ? Maar uit schrik om het regime overeind te houden, als het VB in de regering komt, of nog meer macht krijgt dan het nu al heeft, zit Berre II zonder werk, en zouden er wel eens een hoop VLD ers, CD & Vers Sossen, direct en indirect zonder werk komen te zitten, ... Grote kuis in ministeries, op stadsbesturen enz... MAW alle politieke benoemingen en mogelijke dwarsliggers die ander werk mogen gaan zoeken enz... Schrik om hun eigen portemonaie ja, Eigen Ik eerst, daar draait het om. Maar ondertussen zitten wij wel met die voormalige zandbakbewoners opgescheept die ons het leven zuur maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, ik moet u duidelijk nog wat lessen in gruwelijkheid geven, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, Waarom, voor een ongeluk is niemand verantwoordelijk, 't is te zeggen, dat doe je niet express, ge gaat niet express iemand van zijn fietske rijden, meestal is het zelf zo dat diege die dat dan doet, (per ongeluk) ook de rest van zijn leven, de gevolgen daarvan draagt. Een terroristische aanslag, treft u ook willekeurig, maar daar houd het dan ook op, het is moedwillig door een of andere idioot om een of andere stompzinnige ideologische reden uitgevoerd. Nu is het een bommeke in de metro, ze hebben wiskundig gezien verdomme veel sjans gehad, het hadden er veel meer dan 50 kunnen zijn. Volgende keer zijn het misschien wel slimme terroristen, en gebruiken ze andere springstof, ander materiaal, ipv een dynamietvest, bv, een trolley vol springstof, en nagels, en vijzen en ander fragmentatiemateriaal, ... of nog erger, hallen ze de vuilbak leeg bij een ziekenhuis en stoppen ze er wat licht radioactief spul bij, Ik kan u trouwens nog wat andere scenario's influisteren die op wereldeconomisch vlak nog een veel grotere impact zouden hebben, of nog veel meer doden kunnen teweegbrengen... Ge hebt vorige week de beurzen zien duiken en dit was een banale aanslag in een tunnel, met inderdaad maar 50 doden, maar wat heeft dit ongeval gekost op economisch vlak, ik wil het zelf niet uitrekennen, maar reken maar dat het over honderden miljoenen gaat. Wat als ze de Eurostar opblazen of de Shuttle in de tunnel, met een klap die groot genoeg is om beide tunnels voor een maand of 3 onbruikbaar te maken... Niet mogelijk ? ... jaja, ik ben er zeker van dat het wel kan, ge moet alleen de juiste mix brandbaar materiaal in de goeie hoeveelheid op de trein weten te krijgen. De haven van Antwerpen en Rotterdam, ze liggen vol prachtige doelwitten, die met de nodig fantasie en doorzettingsvermogen te vernietigen zijn, en een geweldige impact hebben op, mens, milleu en economie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad een van de oplossingen, geloofsschennis zoals je zegt, zoals de amerikanen deden, nen koran doorspoelen, ... Wat een reacties zeg, ... Dus bewijs dat het werkt. Wat is er er erger voor iemand die het paradijs wil bereiken door aanslagen voor zijn geloof te plegen dan weg te rotten in een cel, wetende dat hij geen gepaste begrafenis zal krijgen, dat hij enkel onkoosjere dingen te eten krijgt en zijn bewakers hem elke dag verplichten zijn geloof te veraden of het voor hem doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou er zelf geen probleem mee hebben om met mijn lievelings kotelet, hond en een fles booz begraven te worden, maar daar zit het hem net, ... Zij wel, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beangstigend te bedenken dat de Mohamed die mij daarjuist vriendelijke groette op de tram, morgen mij zonder verpinken de dood in kan jagen....
In de tijd van 11/9 klonk het ter multiculzijde : das ver van huis, en de Amerikanen hebben het zelf gezocht (ter info : de USA was toen niet betrokken in een oorlog in Afganistan of Irak he...) Na Madrid klonk de multiculzijde al iets stiller.... Nu Londen op 1 uurtje van hier... hoeveel keren heb ik daar niet gepasseerd, de metro genomen, die bewuste metrotreinen genomen op mijn zoveelste ontdekkingstocht door mijn geliefde stad....... Ergens schreef iemand dat de gematigde moslims de extremistn moesten verbannen... hoe ziet hij dat in de praktijk gebeuren ???
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge het bijtijds laat weten geef ik nog een doosje blauwe pillen mee ook ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Aha gij kent de kleur er al van...
alle gekheid op een stokje ik moet zeggen dat ik toch wel aangedaan was van de aanslagen in London. My favorite town dedju... 'k hem zelfs ne zoon genoemd naar een van de wereldwijd gekende symbolen van London, nl. Ben en ondertussen is hij nen echten Big Ben geworden ook.... En zeggen dat ik van plan was om het komend jaar nog eens naar London te gaan met de familie.... ik zeg het eerlijk ik twijfel nu toch wel...
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat u niet afschrikken, TD. Dat is net wat ze willen. De kans dat je omkomt in het Belgische verkeer is trouwens vele malen groter dan de kans dat een moslimextremist met een staaf TNT naast jou komt zitten.
Ik reis zelf regelmatig naar Londen. De laatste keer was afgelopen weekend, een dag na de aanslagen. En het leven gaat daar gewoon verder, gelukkig maar.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
Ik ken maar één methode : een onontkoombare maatschappelijke druk om binnen één generatie te assimileren. En één anti-westerse oprisping is genoeg om teruggevoerd te worden naar afzender, zoals de Engelsen nu gaan doen. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ge zijt alles weer aan het verwarren (of is het vrijwillig?) ![]() btw: ge kunt extremistisch zijn zonder een terrorist te zijn ... Citaat:
En onze Westerse gemeenschap heeft bepaalde basiswaarden (ik weet het Wreker, ik heb uw post gelezen). Wat ge voorstelt, druist volledig in tegen die Westerse waarden. Dus door de volledige Moslimgemeenschap te verwijderen (zo kontent?) zou Europa zichzelf verloochenen en zouden we even waardeloos worden dan die Moslimextremisten. Eigenlijk zouden ze gewonnen hebben... Citaat:
En een moord op een menselijke manier blijft een moord hoor... Citaat:
En als je het verschil niet ziet tussen wat toen gebeurde en wat ge voorstelt... (vul maar zelf verder in).
![]() |