Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juli 2005, 23:44   #101
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Verdomme, stond er daar nu net iets gelijkaardigs ook niet in het 70-puntenplan? Volgens ene Turk4ever was Ataturk het grootste genie van euh, de 20ste eeuw. Wel, dan zal FDW wellicht het grootste genie van de 21ste eeuw worden denk ik.

[size=1]Tenzij er meer Boem Boem dan BlaBla gebeurt natuurlijk.

[size=2]Laat de Hafid Bouazza's en de Salman Rushdies maar komen, en dan droppen wij halvegaren als Pater Leman en Bastin en Youssof Islam aan de andere kant van de Middellandse Zee. Soort bij soort.

Win -Win heet dat, of vergis ik mij?
[/size][/size]

Om terug te komen op mijn vraag. Wat hebben de Moslims in Turkije met de Christenen gedaan?
Oud 14 juli 2005, 00:10   #102
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan
Om terug te komen op mijn vraag. Wat hebben de Moslims in Turkije met de Christenen gedaan?
Ervoor gezorgd dat er tegenwoordig op een totale bevolking van 65 miljoen er nog maar 200.000 van overschieten. Da's minder dan 1/3 van 1 percent.

En dan was Klein Azië BTW ooit nog een van de bakermatten van het christendom.

Dus voor 700 miljoen Europeanen betekent dat in totaal hoogstens 2,5 miljoen moslims.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 00:26   #103
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila
Het gaat daar niet over: hoe kan je de would-be terroristen identificeren binnen de Belgische "Moslimgemeenschap"?
Indien er bewijzen zijn dat iemand een aanslag voorbereidt, mag die gerust zwaar veroordeeld worden, en indien het gaat om een vreemdeling, uitgewezen worden.
Dit is toch niet meer serieus?!? Je kan op geen enkel moment merken dat sommigen van hen extremistisch zijn en bezig zijn met het voorbereiden van aanslagen!
Citaat:
Maar het is wel onmenselijk om een volledige "gemeenschap" te deporteren, zoals Guderian het voorstelt (en anderen, zie ook andere topics), omdat er rotte appels in die "gemeenschap" bestaan.
Ik stel vast dat niemand van het multicul-bos een afdoende antwoord kan bieden op m'n opmerking, namelijk dat we extremistische moslims niet kunnen onderscheiden van andere. Bijgevolg moeten we als gemeenschap die zorgt voor de veiligheid en het welzijn van haar burgers de juiste conclusie trekken en de ganse zooi uit onze gemeenschap verwijderen. Als in Europa 0,5% van de islamieten bereid is om extremisme te promoten en mee te werken aan aanslagen, dan zitten we in Europa met minstens 50000 terroristen! Welnu, om hier zoveel terroristen buiten te krijgen, ben ik graag bereid om die 99,5% "goeie" moslims erbij terug te sturen naar de landen van herkomst.

En hou ook eens op met die flauwekul van "deporteren". Het gaat om een menselijke, begeleide terugkeer. Sommige tegenstanders kunnen/willen dit debat maar niet voeren zonder er weer beestenwagons bij te slepen die door Duitse herdershonden bewaakt worden.

Mogen we er overigens op wijzen dat het louter gaat om de omgekeerde beweging van deze die in de jaren '60 en '70 werd gemaakt? Toen werden ganse gemeenschappen uit Marokko en Anatolië naar hier gehaald, sprak men toen van "deporteren"? NEEN! Nochtans is er toen een crimineel beleid gevoerd: ganse mensengroepen uit hun geboorteland weghalen om ze in een ander continent voor economische behoeften te laten opdraaien!
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 00:32   #104
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Ik had jouw iets gevraagd waar je niet op antwoorde: Was jij blij toen je het nieuws hoorde over de aanslagen in Londen? Het werkt wel in jouw voordeel.

EDIT:Zoals gewoonlijk krijg ik hier geen antwoord op....
Welk normaal mens kan daar nu blij mee zijn? Ik moet wel zeggen dat de aanslagen in NY destijds me eerder onverschillig lieten. Maar ik kan onmogelijk tevreden zijn met de bijzonder negatieve gevolgen van een sinds decennia gevoerd rampzalig beleid mbt immigratie, islam,... in Europa.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 06:51   #105
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morduk
En dat komt omdat racisme in dit land wettelijk zodanig is omschreven dat het constateren van een probleem bij een bepaalde etnische groep bijna mordicus als "zondebokmechanisme" of het "stigmatiseren van een bevolkingsgroep" wordt bestempeld.

En hoe kun je beginnen aan een oplossing als het probleem nog niet geconstateerd mag worden? Wij zitten blijkbaar nog altijd in de fase waarin het probleem moet 'bestudeerd' worden. En hou ondertussen je mond maar.

En met onze cordons sanitaires, racismewetten en instellingen zoals het CGKR hebben we nog nooit een aanzet gegeven tot een oplossing, enkel een politiek van louter "containment" gevoerd t.o.v. een beperkt aantal radicalen, zoals degene die dit topic is begonnen.

Nog een aantal bomaanslagen en je krijgt gelijk, Mitgard.
Nog een aantal bomaanslagen en Guderian zal zijn ideale maatschappij nog verwezenlijkt zien.
En dat zal dan niet de schuld zijn van de islamitische bommenleggers, maar van het regime dat elke dialoog op dit vlak totaal saboteerd. Met medewerking van het CGKR,

En niet uit antirasisme, linkse rakers, laat u dat toch niet wijsmaken, denk jij nu werkelijk dat figuren als verhofstad, de gucht, leterme, en anderen ook maar 1 fuck om die marokaan of algerijn geven, ... ?

Maar uit schrik om het regime overeind te houden, als het VB in de regering komt, of nog meer macht krijgt dan het nu al heeft, zit Berre II zonder werk, en zouden er wel eens een hoop VLD ers, CD & Vers Sossen, direct en indirect zonder werk komen te zitten, ... Grote kuis in ministeries, op stadsbesturen enz... MAW alle politieke benoemingen en mogelijke dwarsliggers die ander werk mogen gaan zoeken enz...

Schrik om hun eigen portemonaie ja, Eigen Ik eerst, daar draait het om.

Maar ondertussen zitten wij wel met die voormalige zandbakbewoners opgescheept die ons het leven zuur maken.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 06:53   #106
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Maar ze zijn al dood, jongen, dat was namelijk een wezenlijk onderdeel van hun heldendaad. Wat is de efficiëntie van verminkte lijken in de cel te steken, ja zelfs terug naar Arabistan te sturen?

Egidius

Wel, ik moet u duidelijk nog wat lessen in gruwelijkheid geven, ...
Oud 14 juli 2005, 07:09   #107
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Druïde
De dood is duidelijk geen straf voor deze ontspoorden. Een 'leven' in gevangenschap misschien wel.

Als je het probleem van terroristische aanslagen zuiver wiskundig bekijkt, dan valt de totale schade op een 5tal jaar nogal mee. Dat de misdadigers ervoor zorgen dat ze slechts 1 aanslag kunnen plegen door zichzelf mee op te blazen werkt wiskundig gezien ook nog eens in ons voordeel.

Er zijn ontspoorden die hun gezin uitmoorden, er zijn er die 'serial killers' worden. Er zijn er die collectief zelfmoord plegen, er zijn er die met een stuk in hun voeten anderen doodrijden en vluchtmisdrijf plegen. Gekken genoeg op deze wereld.
Je kan ook ongeluk hebben. Zit maar eens in een neerstortend vliegtuig, of een trein die botst. Schuif maar eens uit op het zebrapad en val met uw hoofd op de rand van het voetpad. Of rij eens door de mist en wees lid van een kettingbotsing. Als je niet leeft, kan je ook niet sterven.
Als je zo doodgaat, of zwaar gewond raakt, kom je misschien in het nieuws, misschien ook niet.

Als maatschappij zijn we de laatste jaren juist veel 'veiliger' geworden (langere gemiddelde levensduur, laag sterftecijfer bij geboortes, ...). Er zijn een paar nieuwe fenomenen (terroristische aanslagen) bijgekomen, maar dit is slechts collateral damage van onze open westerse levensstijl. Het veroorzaakt inderdaad een paar individuele drama's, maar is omkomen in een aanslag erger dan omkomen in een banaal verkeersongeluk?

Ja,

Waarom, voor een ongeluk is niemand verantwoordelijk, 't is te zeggen, dat doe je niet express, ge gaat niet express iemand van zijn fietske rijden, meestal is het zelf zo dat diege die dat dan doet, (per ongeluk) ook de rest van zijn leven, de gevolgen daarvan draagt.

Een terroristische aanslag, treft u ook willekeurig, maar daar houd het dan ook op, het is moedwillig door een of andere idioot om een of andere stompzinnige ideologische reden uitgevoerd.

Nu is het een bommeke in de metro, ze hebben wiskundig gezien verdomme veel sjans gehad, het hadden er veel meer dan 50 kunnen zijn.

Volgende keer zijn het misschien wel slimme terroristen, en gebruiken ze andere springstof, ander materiaal, ipv een dynamietvest, bv, een trolley vol springstof, en nagels, en vijzen en ander fragmentatiemateriaal, ... of nog erger, hallen ze de vuilbak leeg bij een ziekenhuis en stoppen ze er wat licht radioactief spul bij,

Ik kan u trouwens nog wat andere scenario's influisteren die op wereldeconomisch vlak nog een veel grotere impact zouden hebben, of nog veel meer doden kunnen teweegbrengen...

Ge hebt vorige week de beurzen zien duiken en dit was een banale aanslag in een tunnel, met inderdaad maar 50 doden, maar wat heeft dit ongeval gekost op economisch vlak, ik wil het zelf niet uitrekennen, maar reken maar dat het over honderden miljoenen gaat.

Wat als ze de Eurostar opblazen of de Shuttle in de tunnel, met een klap die groot genoeg is om beide tunnels voor een maand of 3 onbruikbaar te maken...

Niet mogelijk ? ... jaja, ik ben er zeker van dat het wel kan, ge moet alleen de juiste mix brandbaar materiaal in de goeie hoeveelheid op de trein weten te krijgen.

De haven van Antwerpen en Rotterdam, ze liggen vol prachtige doelwitten, die met de nodig fantasie en doorzettingsvermogen te vernietigen zijn, en een geweldige impact hebben op, mens, milleu en economie.
Oud 14 juli 2005, 07:13   #108
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Masterlijke Allochtoon
Extremisten zijn niet gevoelig voor straffen, hoe zwaar dan ook. Ook al hak je hun pik eraf en hun handen, dan nog zijn ze blij als ze een paar kafirs/ongelovigen vermoord hebben. Doodstraf vinden ze ook niet erg; zijn ze sneller in het paradijs. Dit soort mensen moet uitgeroeid worden, maar hoe?
Je kan niet geloofsschennis begaan, want dan heb je zelf een proces aan de broek. het is gewoon een hele lastige kwestie.

MA

Dat is inderdaad een van de oplossingen, geloofsschennis zoals je zegt, zoals de amerikanen deden, nen koran doorspoelen, ...

Wat een reacties zeg, ...

Dus bewijs dat het werkt.

Wat is er er erger voor iemand die het paradijs wil bereiken door aanslagen voor zijn geloof te plegen dan weg te rotten in een cel, wetende dat hij geen gepaste begrafenis zal krijgen, dat hij enkel onkoosjere dingen te eten krijgt en zijn bewakers hem elke dag verplichten zijn geloof te veraden of het voor hem doen...
Oud 14 juli 2005, 07:46   #109
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Als je dit een erge straf vindt voor een lijk, dan ben je een moslim.

Ik zou er zelf geen probleem mee hebben om met mijn lievelings kotelet, hond en een fles booz begraven te worden, maar daar zit het hem net, ...

Zij wel, ...
Oud 14 juli 2005, 07:55   #110
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Beangstigend te bedenken dat de Mohamed die mij daarjuist vriendelijke groette op de tram, morgen mij zonder verpinken de dood in kan jagen....

In de tijd van 11/9 klonk het ter multiculzijde : das ver van huis, en de Amerikanen hebben het zelf gezocht (ter info : de USA was toen niet betrokken in een oorlog in Afganistan of Irak he...)
Na Madrid klonk de multiculzijde al iets stiller....
Nu Londen op 1 uurtje van hier... hoeveel keren heb ik daar niet gepasseerd, de metro genomen, die bewuste metrotreinen genomen op mijn zoveelste ontdekkingstocht door mijn geliefde stad.......

Ergens schreef iemand dat de gematigde moslims de extremistn moesten verbannen... hoe ziet hij dat in de praktijk gebeuren ???
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 07:58   #111
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Ik zou er zelf geen probleem mee hebben om met mijn lievelings kotelet, hond en een fles booz begraven te worden, maar daar zit het hem net, ...

Zij wel, ...
Mij mogen ze samen met mijn vrouw begraven...geen last meer van hem niet stijf te krijgen.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 14 juli 2005, 08:04   #112
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Mij mogen ze samen met mijn vrouw begraven...geen last meer van hem niet stijf te krijgen.....

Als ge het bijtijds laat weten geef ik nog een doosje blauwe pillen mee ook !
Oud 14 juli 2005, 08:12   #113
Tegendradigaard

Standaard

Aha gij kent de kleur er al van...

alle gekheid op een stokje ik moet zeggen dat ik toch wel aangedaan was van de aanslagen in London. My favorite town dedju...
'k hem zelfs ne zoon genoemd naar een van de wereldwijd gekende symbolen van London, nl. Ben en ondertussen is hij nen echten Big Ben geworden ook....

En zeggen dat ik van plan was om het komend jaar nog eens naar London te gaan met de familie.... ik zeg het eerlijk ik twijfel nu toch wel...

Oud 14 juli 2005, 08:25   #114
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Laat u niet afschrikken, TD. Dat is net wat ze willen. De kans dat je omkomt in het Belgische verkeer is trouwens vele malen groter dan de kans dat een moslimextremist met een staaf TNT naast jou komt zitten.

Ik reis zelf regelmatig naar Londen. De laatste keer was afgelopen weekend, een dag na de aanslagen. En het leven gaat daar gewoon verder, gelukkig maar.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 08:25   #115
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
BIOGRAPHY OF SUSPECTS

The lives of the four men believed to be the suicide bombers involved in last Thursday's terror attacks in London have started to emerge.
The names of three of the men have already been revealed and police say they now know the identity of the fourth man - also from the Leeds area of Yorkshire.

SHEHZAD TANWEER:
Born on December 15 1982, at St Luke's Maternity Hospital in Bradford, Tanweer lived all his life in the Beeston area of Leeds. His father, Mohammed Mumtaz Tanweer, was born in Pakistan and owns a fish and chip shop near their home on Colwyn Road.
Neighbours described Tanweer as a "good Muslim" who lived with his parents, his younger brother and two sisters in their semi-detached white pebbledash house.
He reportedly attended Wortley High School before moving on to Leeds Metropolitan University. The sports science graduate was said to have loved cricket. His friend Mohammed Answar, 19, said they played the sport together only last week.
"It's not in his nature to do something like this, he's is the type of guy who would condemn things like that," said Mr Answar.
Tanweer had reportedly travelled to Afghanistan and Pakistan within the last six months, prompting fears he may have attended an al Qaeda training camp. Sources said there was "strong" forensic evidence linking him to the blast on the Underground train near Aldgate.
HASIB MIR HUSSAIN:
It was the disappearance of Hussain on the day of the attacks that provided one of the vital clues which led police to Leeds. The 19-year-old was reported missing by his mother at 10.20pm on Thursday after failing to return home from London.
He had told his parents that he was going to the capital on the day of the bombings with friends.
Hussain lived with his parents in the Leeds suburb of Holbeck, where a three storey red-bricked terrace house in Colenso Mount was searched. One neighbour said the family had lived in the house for more than 20 years.
The man, who asked not to be named, said: "The lad was born here. He lived here all his life. They were very, very nice people. We all knew them but I wouldn't say I knew them well. They were just a very nice family."
Hussain reportedly attended Matthew Murray High School and apparently became very religious two years ago. His driving licence and cash cards were found in the mangled wreckage of the number 30 bus, which blew up in Tavistock Square and caused 13 deaths.
MOHAMMED SADIQUE KHAN:
The third man to be named as a suspect came from Dewsbury in West Yorkshire. Of Pakistani origin, the father-of-one was married to Hasina and their baby girl is thought to be about eight months old.
Khan, 30, originally lived in Beeston but moved to Lees Holm in Dewsbury about five months ago.
Neighbours said he worked with disabled children while his wife was involved in education. His mother-in-law, Farida Patel, lives with her son Arshad nearby, in a house which was also believed to have been raided by police.
Neighbour Sara Aziz, 28, said: "I noticed police outside and saw the lady who lived there come out with a baby. They seemed a right quiet couple. He goes to the gym. The reason I say that is because I've seen him carrying a bag over his shoulders some mornings. I saw him last week."
Documents belonging to Khan were found in the debris of the Edgware Road blast.
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 08:32   #116
eigeeltje
Burgemeester

eigeeltje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben het grotendeels eens met je post, je kijk is verfrissend. Ik haal er dus alleen enkele paragrafen uit om op te reageren.

Het lijkt me onmogelijk om in Baskenland of Noord-Ierland jongeren te recruteren die zichzelf willen opblazen in een overvol metrostel. Daartoe ontbreekt het religieuze element. IRA en ETA brengen doorgaans een minimum aan respect op voor mensen, en zullen proberen precieze doelen zorgvuldig te raken. Uitzonderingen bevestigen de regel.

Als ze het hier toch zo haten, zou het dan onmenselijk zijn om ze te deporteren?

Egidius
Ze haten het westen, ze zijn gewoon gefrustreerd omdat ze door het overnemen van een aantal Westerse leefgewoonten niet meer aanzien worden als landgenoten in hun land van afkomst, ze worden daar gezien als toeristen. Maar in het Westen worden ze ook niet aanvaard omwille van hun "andere" cultuur. Enkele zieke mensen spelen daarop in door hen een verkeerd beeld voor te leggen alsof het plegen van aanslagen ervoor voor zorgen dat zij terug tot een grotere gemeenschap zouden worden opgenomen.
eigeeltje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 08:36   #117
Egidius

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eigeeltje
Ze haten het westen, ze zijn gewoon gefrustreerd omdat ze door het overnemen van een aantal Westerse leefgewoonten niet meer aanzien worden als landgenoten in hun land van afkomst, ze worden daar gezien als toeristen. Maar in het Westen worden ze ook niet aanvaard omwille van hun "andere" cultuur. Enkele zieke mensen spelen daarop in door hen een verkeerd beeld voor te leggen alsof het plegen van aanslagen ervoor voor zorgen dat zij terug tot een grotere gemeenschap zouden worden opgenomen.
Inderdaad. En wij moeten dat oplossen? Hoe?

Ik ken maar één methode : een onontkoombare maatschappelijke druk om binnen één generatie te assimileren. En één anti-westerse oprisping is genoeg om teruggevoerd te worden naar afzender, zoals de Engelsen nu gaan doen.

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 08:38   #118
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad. En wij moeten dat oplossen? Hoe?

Ik ken maar één methode : een onontkoombare maatschappelijke druk om binnen één generatie te assimileren. En één anti-westerse oprisping is genoeg om teruggevoerd te worden naar afzender, zoals de Engelsen nu gaan doen.
Wat is een anti-westerse oprisping?
Oud 14 juli 2005, 08:39   #119
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Wat is een anti-westerse oprisping?
Na de maaltijd een dikke vette boerka laten.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 08:39   #120
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Dit is toch niet meer serieus?!? Je kan op geen enkel moment merken dat sommigen van hen extremistisch zijn en bezig zijn met het voorbereiden van aanslagen!
*ZUCHT*
ge zijt alles weer aan het verwarren (of is het vrijwillig?) ... Je kan detecteren dat iemand een aanslag daadwerkelijk voorbereidt (neemt TIJD in beslag). Je kan wel niet detecteren (of zeer moeilijk) dat iemand overweegt om een aanslag te plegen.

btw: ge kunt extremistisch zijn zonder een terrorist te zijn ...

Citaat:
Ik stel vast dat niemand van het multicul-bos een afdoende antwoord kan bieden op m'n opmerking, namelijk dat we extremistische moslims niet kunnen onderscheiden van andere. Bijgevolg moeten we als gemeenschap die zorgt voor de veiligheid en het welzijn van haar burgers de juiste conclusie trekken en de ganse zooi uit onze gemeenschap verwijderen. Als in Europa 0,5% van de islamieten bereid is om extremisme te promoten en mee te werken aan aanslagen, dan zitten we in Europa met minstens 50000 terroristen! Welnu, om hier zoveel terroristen buiten te krijgen, ben ik graag bereid om die 99,5% "goeie" moslims erbij terug te sturen naar de landen van herkomst.
Weet je, in het Westen maken de Moslims deel uit van de "gemeenschap"...
En onze Westerse gemeenschap heeft bepaalde basiswaarden (ik weet het Wreker, ik heb uw post gelezen).
Wat ge voorstelt, druist volledig in tegen die Westerse waarden. Dus door de volledige Moslimgemeenschap te verwijderen (zo kontent?) zou Europa zichzelf verloochenen en zouden we even waardeloos worden dan die Moslimextremisten.

Eigenlijk zouden ze gewonnen hebben...

Citaat:
En hou ook eens op met die flauwekul van "deporteren". Het gaat om een menselijke, begeleide terugkeer. Sommige tegenstanders kunnen/willen dit debat maar niet voeren zonder er weer beestenwagons bij te slepen die door Duitse herdershonden bewaakt worden.
Ik zal de term "verwijderen" gebruiken...
En een moord op een menselijke manier blijft een moord hoor...

Citaat:
Mogen we er overigens op wijzen dat het louter gaat om de omgekeerde beweging van deze die in de jaren '60 en '70 werd gemaakt? Toen werden ganse gemeenschappen uit Marokko en Anatolië naar hier gehaald, sprak men toen van "deporteren"? NEEN! Nochtans is er toen een crimineel beleid gevoerd: ganse mensengroepen uit hun geboorteland weghalen om ze in een ander continent voor economische behoeften te laten opdraaien!
De overgrote meerderheid Moslims is hier in Europa geboren en heeft een Europese nationaliteit, dus wilt ge uw eigen landgenoten verwijderen ...

En als je het verschil niet ziet tussen wat toen gebeurde en wat ge voorstelt... (vul maar zelf verder in).

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be