Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2005, 23:20   #101
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Doe maar

Geil je op het feit dat je materiele rijkdom hebt ? Of stinkt uw stront misschien minder dan die van mij ?
De rijken zijn rijk omdat ze intelligenter zijn en harder werken, de armen armer omdat ze dom en lui zijn. Ik heb hem niet uitgenodigd, dat heeft het Vlaams Belang gedaan.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 23:21   #102
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sokkie
Vrije meningsuiting heeft niets met kapitalisme te maken. Je mag dan wel uit een hogere klasse komen, maar dat is blijkbaar geen garantie op intelligentie
Vrije meningsuiting heeft met democratie te maken, en kapitalisme, of ge het nu graag hebt of niet, heeft ook met democratie te maken.
Wat het tweede betreft, dat wordt van het koninklijk huis ook gezegd
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 23:23   #103
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand
De rijken zijn rijk omdat ze intelligenter zijn en harder werken, de armen armer omdat ze dom en lui zijn. Ik heb hem niet uitgenodigd, dat heeft het Vlaams Belang gedaan.

Zeer mooie uitspraak, ben daar VOLLEDIG mee eens. Men mag dit op mijn graaf graveren...

Iets gelijkaardigs zeg ik meestal tegen mensen met communistische ideeeen.

Mijn financiele toestand is iets dat ge niet over kunt oordelen aangezien je mij niet kent Maar ik ben zeer kapitalistisch ingesteld en ben niet slecht bezig
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 23:24   #104
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Zeer mooie uitspraak, ben daar VOLLEDIG mee eens. Men mag dit op mijn graaf graveren...

Mijn financiele toestand is iets dat ge niet over kunt oordelen aangezien je mij niet kent Maar ik ben zeer kapitalistisch ingesteld en ben niet slecht bezig
ook aan het delocaliseren?
Oud 4 augustus 2005, 23:25   #105
Seb
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Ik ben alleen maar rijk, shizie, heel rijk, in tegenstelling tot jou. En de reden daarvoor is mooi verwoord geweest door een duitse economist, professor, die het Vlaams Belang als belangrijkste spreker heeft uitgenodigd op een economisch congres. Zal ik je zijn stelling eens mooi verwoorden?
Heb jij het over Krugman? Die bekende economist die 'International Economics: Theory and Policy' samen met Obstfeld heeft geschreven? Superinteressant boek! Maar hebben ze die klepper kunnen uitnodigen bij het Vl Belang? Dan had ik verdomme moeten komen!
Seb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 23:25   #106
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In grote lijnen zal dat zo wel zijn (alhoewel terug het koninklijk huis...). Maar harder werken en lui zijn, daar kunt ge misschien zelf iets aan doen. Toch intelligent of dom wordt ge geboren. Allé om het anders te zeggen, het is niet erg intelligent van ne intelligente, om ne domme voor dom te aanzien.
Oud 4 augustus 2005, 23:27   #107
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
In grote lijnen zal dat zo wel zijn (alhoewel terug het koninklijk huis...). Maar harder werken en lui zijn, daar kunt ge misschien zelf iets aan doen. Toch intelligent of dom wordt ge geboren. Allé om het anders te zeggen, het is niet erg intelligent van ne intelligente, om ne domme voor dom te aanzien.
Doe ik ook niet, ik gebruik ze.
Oud 4 augustus 2005, 23:28   #108
Seb
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

En strookt die met de visie van het Vlaams Belang by the way? Zijn die jongens (officieel) niet economisch links (ik weet het: het klinkt lelijk voor VL Belang aanhangers)?
Oud 4 augustus 2005, 23:31   #109
Seb
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Raakt ge overigens een héél arbritair punt: waarom wordt iemand verantwoordelijk gesteld om lui te zijn (zit zogezegd niet in de genen), maar niet om dom te zijn (zit zogezegd wel in de genen)? Ok, nogal filosofisch, maar op dit uur mag die vraag wel gesteld worden, vind ik (imho)
Oud 4 augustus 2005, 23:32   #110
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Doe ik ook niet, ik gebruik ze.
Het zal dan wel niet gemakkelijk zijn om in een democratie Uw gelijk te halen (tenzij iedereen zowat intelligent is - maar ja, dan, zijn er weer geen dommen om te gebruiken).
En heb meer den indruk dat de luierikken de werkers gebruiken, waaruit dan weer de conclusie moet getrokken worden dat de werkers dom zijn (maar ja, daar waren er al veel van overtuigd).
Oud 4 augustus 2005, 23:32   #111
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seb
En strookt die met de visie van het Vlaams Belang by the way? Zijn die jongens (officieel) niet economisch links (ik weet het: het klinkt lelijk voor VL Belang aanhangers)?
Wat het Vlaams Belang tegen ondernemers zegt, is niet wat ze tegen hun achterban zeggen, dat zou je toch moeten weten.
Oud 4 augustus 2005, 23:34   #112
Seb
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Wat het Vlaams Belang tegen ondernemers zegt, is niet wat ze tegen hun achterban zeggen, dat zou je toch moeten weten.
-dubbel-[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Seb on 05-08-2005 at 00:35
Reason:
--------------------------------

Citaat:
-dubbel-[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Is volgens mij de grote achilles hiel van het Vl Belang. Vraag aan of het Vl Belang economisch links of rechts is, en je krijgt ofwel stilte, ofwel grote onenigheid[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Seb : 4 augustus 2005 om 23:35.
Oud 4 augustus 2005, 23:34   #113
Seb
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Is volgens mij de grote dubbelzinnigheid van het Vl Belang. Vraag iemand of het Vl Belang economisch links of rechts is, en je krijgt ofwel stilte, ofwel grote onenigheid[edit]
[size=1]After edit by Seb on 05-08-2005 at 00:35
Reason:

Citaat:
Is volgens mij de grote dubbelzinnigheid van het Vl Belang. Vraag iemand of het Vl Belang economisch links of rechts is, en je krijgt ofwel stilte, ofwel grote onenigheid[/size]

Citaat:
Is volgens mij de grote dubbelzinnigheid van het Vl Belang. Vraag aan of het Vl Belang economisch links of rechts is, en je krijgt ofwel stilte, ofwel grote onenigheid[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Seb : 4 augustus 2005 om 23:35.
Oud 4 augustus 2005, 23:38   #114
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Is volgens mij de grote dubbelzinnigheid van het Vl Belang. Vraag iemand of het Vl Belang economisch links of rechts is, en je krijgt ofwel stilte, ofwel grote onenigheid
Voorlopig grote stilte denk ik. We zullen hun economisch congres moeten afwachten in november en dan zal het waarschijnlijk nog koffiedik kijken zijn.
Oud 4 augustus 2005, 23:42   #115
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Raakt ge overigens een héél arbritair punt: waarom wordt iemand verantwoordelijk gesteld om lui te zijn (zit zogezegd niet in de genen), maar niet om dom te zijn (zit zogezegd wel in de genen)? Ok, nogal filosofisch, maar op dit uur mag die vraag wel gesteld worden, vind ik (imho)
Zit wel in de definitie van lui (niet willen werken) en dom (niet kunnen slim zijn).
Iemand die niet kan werken, om welke reden ook (ook physisch) die is niet lui, maar ziek. En iemand die niet wil slim zijn, om welke reden ook, die is lui.
Oud 4 augustus 2005, 23:44   #116
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is volgens mij de grote dubbelzinnigheid van het Vl Belang. Vraag iemand of het Vl Belang economisch links of rechts is, en je krijgt ofwel stilte, ofwel grote onenigheid
Welnee, het antwoord daarop is nogal simpel. Dat is rechts.
Oud 4 augustus 2005, 23:47   #117
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Goh, waar zijn we over bezig, FDW heeft enkel een link geplaatst naar een video
Sinds wanneer zijn tekstlinks illegaal? Hij host dit filmpje niet he En iedereen loopt er mooi in. Haha. Yay, weer een procentje stemmen

Wat een gezeik allemaal om wat gezichtjes van marokkanen. Moest het in de USA zijn zou der nog naam en adres bij staan... Daar hebt ge tenminste online databases met criminal records. DAT is pas handig !

Laten we misschien alle opsporingsfotos van vermiste kindjes ook maar verbieden want die zijn ook minderjarig. Of heb je alleen recht op privacy als je iets fout doet? Om het maar niet te moeten toegeven dat het toevallig allemaal marokkanen waren gaat men maar de boodschapper afschieten zonder te weten dat de boodschapper alleen tekst heeft geplaatst en dus geen gezichten getoond heeft. Maarja, ons belgisch houtenvloertje is precies niet zo slim om te zien dat het niet op de website van Filip staat dat filmpje...

EDIT: ik heb geen zin om hier ALLE vorige paginas te lezen, ma hoe kun je nu van criminele allochtonen naar linkse of rechtse economie evolueren in een gesprek. W T F ?[edit]
[size=1]After edit by Xnorf on 05-08-2005 at 00:49
Reason:

Sinds wanneer zijn tekstlinks illegaal? Hij host dit filmpje niet he En iedereen loopt er mooi in. Haha. Yay, weer een procentje stemmen

Wat een gezeik allemaal om wat gezichtjes van marokkanen. Moest het in de USA zijn zou der nog naam en adres bij staan... Daar hebt ge tenminste online databases met criminal records. DAT is pas handig !

Laten we misschien alle opsporingsfotos van vermiste kindjes ook maar verbieden want die zijn ook minderjarig. Of heb je alleen recht op privacy als je iets fout doet? Om het maar niet te moeten toegeven dat het toevallig allemaal marokkanen waren gaat men maar de boodschapper afschieten zonder te weten dat de boodschapper alleen tekst heeft geplaatst en dus geen gezichten getoond heeft. Maarja, ons belgisch houtenvloertje is precies niet zo slim om te zien dat het niet op de website van Filip staat dat filmpje...

EDIT: ik heb geen zin om hier ALLE vorige paginas te lezen, ma hoe kun je nu van criminele allochtonen naar linkse of rechtse economie evolueren in een gesprek. W T F ?[/size]

Laten we misschien alle opsporingsfotos van vermiste kindjes ook maar verbieden want die zijn ook minderjarig. Of heb je alleen recht op privacy als je iets fout doet? Om het maar niet te moeten toegeven dat het toevallig allemaal marokkanen waren gaat men maar de boodschapper afschieten zonder te weten dat de boodschapper alleen tekst heeft geplaatst en dus geen gezichten getoond heeft. Maarja, ons belgisch houtenvloertje is precies niet zo slim om te zien dat het niet op de website van Filip staat dat filmpje...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Xnorf : 4 augustus 2005 om 23:49.
Xnorf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2005, 00:43   #118
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
eerder economisch vaag.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2005, 00:47   #119
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf

vermiste kindjes worden gezocht, niet aan de schandpaal genageld. dat verschil snap je wel zeker?

en of fdw die video host of niet maakt niet, er naar linken mag ook niet, omdat je zaken die in strijd zijn met de wet niet mag verspreiden.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2005, 01:20   #120
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
FDW zit in Spanje te genieten van een welverdiende vakantie! Weg van alle interraciale problemen die ons arm Vlaanderen kent!
En hij kan daar een pintje gaan pakken met bepaalde Walen, waar het Dillenzoontje zo graag bij op bezoek gind. Ook een gezonde strijder voor de zaak.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be