![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is oproepen tot haat tegen de eigen bevolking, in mijn ogen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
aan het afleiden van de aandacht waar het hier echt om draait. Het VB publiceert hun "betrouwbare bron" niet. Dit kan betekenen dat hun bron absoluut niet betrouwbaar is, en ze deze willen afschermen om niet belachelijk te zijn, of simpelweg dat ze deze niet hebben, in het wilde weg gissen en via leugens hun gelijk en aandacht proberen te krijgen. Was het een tijd geleden niet dat ze toegaven af en toe eens racistische of discriminerende mededelingen de wereld in te sturen, enkel en alleen maar om media-aandacht te krijgen ? En ik zie dat de VB'ers op dit forum er rustig aan meewerken: minimaliseren, en de aandacht afleiden. Terwijl JULLIE niet dieper op dit onderwerp ingaan. Al eens nagedacht hoe het gesteld is met die partij waar jullie zo mee dwepen ? Hoe betrouwbaar zijn hun gegevens, hoe betrouwbaar zijn hun argumenten, hoe betrouwbaar zijn hun stellingnames ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat mag dan de 'intentie' van Yves Desmet wel geweest zijn? Wat was de intentie van Karel De Gucht?
![]() |
![]() |
#108 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
behalve als ik u moet citeren tenminste. Ik behoor niet tot welke partij ook, dus ook niet tot de "traditionele partijen". Geen enkele partij vertegenwoordigd volledig mijn politieke overtuiging. Wat wel is in Vlaanderen dat er 1 partij is die tot haat aanzet, die poogt om discriminatie en zelfs racisme als norm te standaardiseren in onze samenleving. En daartegen word terecht opgetreden.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U gebruikt een fout van twee lokale mensen, die een fout maken in een lokaal blaadje, om meteen alle argumenten van de volledige partij onderuit te halen? U doet eigenlijk gewoon wat U het rechtse kamp steeds verwijt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Gouverneur
|
![]() Blijkbaar wordt hier aangenomen dat discriminatie en wat eruit volgt racisme, enz.., normaal is, als jullie dit aanvaarden wat is er dan mis met het feit dat Vlaams Belangers overal worden geweerd, wat is er dan mis met quota's enz., gelieve dan niet af te komen met discriminatie van het eigen volk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tja, hier klopt duidelijk iets niet, hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat met winterboy die af en toe eens een "slip of the tongue" heeft ? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kun je even demonstreren dat een traditionele partij tot haat aanroept tegenover onszelf ? Ik zou zelfs niet weten hoe ze dat zonder in een deuk van het lachen te vallen zouden kunnen verwoorden. Islam is slecht, verdorven, allemaal buiten. Ja, dat verstaan die rotte VB'ers wel. Vlamingen zijn slecht, verdorven pardon ? Voor welk publiek spreken ze dan ? Mikken ze op de meerderheid van allochtonen misschien ? ![]()
|
![]() |
![]() |