Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 oktober 2005, 15:10   #101
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lutifer
Het principe is dat mensen voor zichzelf kunnen spreken en daarvoor geen Grote Leiders nodig hebben.

We gaan niet ineens een nieuwe jaarrekening beginnen met armoedebestrijding voor VWS en armoedebestrijding na VWS .
Er bestond voor jullie 'verschenen' al een gans gamma van initiatieven. Allemaal slecht? allemaal verraders? allemaal omgekochten? allemaal naievelingen? niets goeds tussen?
Ik zie het VWS heel erg kritisch (overdreven en eenzijdig soms zelf en met te weinig kennis van zaken) tov anderen , niet tov de eigen werking. Das jammer en het neigt naar sektevorming. Openheid is de weg naar groei, niet dit krampachtig vasthouden aan wij zijn goed en hebben gelijk en al de anderen zijn slecht.

Ik ben nog steeds alleen Lut , kben van sterrenbeeld een tweeling maar ik vermoed dat jou 'jullie' niet daarop slaat?
Ze hebben een grote fout, ze pikken het baantje in dat hij voor zichzelf wilde. (gezien in mijn glazen bol)
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2005, 15:11   #102
limburgse wolf
Burger

limburgse wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
King, nu niet overdrijven met uw nicknames, hé...
Chipie ziet spoken,nu ziet hij nogal een King,hoeveel zijn er dat ondertussen
Oud 10 oktober 2005, 15:24   #103
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Begin dan maar al vis te vangen en brood te vermenigvuldigen.
De rijken gaan het niet voor u blijven doen.

Daar zijn andere methoden en leeringen voor nodig MAAR vooral nieuw leiderschap !

Ach mensen zijn dom als men niet achter de woorden kijkt van....vermenig vuldig u .

Logisch mé zo'n leiders die GEEN goei mensen vinden in hun EIGEN land !
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2005, 15:27   #104
Bokkerijder
Provinciaal Gedeputeerde

Bokkerijder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Want dat kunt ge natuurlijk niet.
Als de vragen u niet bevallen loopt ge weg of gaat ge schelden.
maar lees toch zelf wat er alemaal geschreven word
mijn taak is niet om hele threads samen te vatten voor bobke zijn plezier
Bokkerijder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2005, 15:32   #105
Bokkerijder
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Het principe is dat mensen voor zichzelf kunnen spreken en daarvoor geen Grote Leiders nodig hebben.
juist, daarom moet je je eigen geestelijke leiders (van 'armoedeplatform' en zo) ook eens aan een nader onderzoekske onderwerpen

Citaat:
We gaan niet ineens een nieuwe jaarrekening beginnen met armoedebestrijding voor VWS en armoedebestrijding na VWS .
Er bestond voor jullie 'verschenen' al een gans gamma van initiatieven. Allemaal slecht? allemaal verraders? allemaal omgekochten? allemaal naievelingen? niets goeds tussen?
tuurlijk zijn er overal dingen en intitiatieven maar julie maken het toch wel al te bont vindt ik

Citaat:
Ik zie het VWS heel erg kritisch (overdreven en eenzijdig soms zelf en met te weinig kennis van zaken) tov anderen , niet tov de eigen werking. Das jammer en het neigt naar sektevorming. Openheid is de weg naar groei, niet dit krampachtig vasthouden aan wij zijn goed en hebben gelijk en al de anderen zijn slecht.
daarstraks waren we nog terroristen ?? waarom zijn we nu ineens maar een sekte meer ?

Citaat:
Ik ben nog steeds alleen Lut , kben van sterrenbeeld een tweeling maar ik vermoed dat jou 'jullie' niet daarop slaat?
ah hier was het dan
waarom je je zo getrapt voelt
voor mijn part mag het ook aleen op de pseudo-marxisten slaan hoor, jij bent de kwaadste nog niet
Oud 10 oktober 2005, 15:35   #106
Bokkerijder
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Begin dan maar al vis te vangen en brood te vermenigvuldigen.
De rijken gaan het niet voor u blijven doen.
pff, omdat vws-limburg zegt dat het een schande is dat de armen moeten smeken voor hun vervoerskosten te krijgen en ze dan ook nog niet krijgen omdat men zich verstopt achter politieke smoesjes, zou ik nu brood en vis moeten vermenigvuldigen ??

somigen zijn hier rijp voor de dokter je weet wel welke dokter ik bedoel
Oud 10 oktober 2005, 15:36   #107
duncan
Banneling

Standaard

Ik ben zelf ook tweeling/ IUNO was nogthans gekend als hemelgod.

Het u & wij leren we uit bvb sociale communicatie en is GEHEEL anders dan polieke rede voering of pseudo sociaal ongevoelige dialoogjes.

DUS geen " oprechte " leiders enkel mensen die graag mé cijfers spelen.

Voorbeelden nodig?!
Chantal Pauwels toen groen die samen met Miet Smet - smet banen maakte hielp het ?! NEEN .

En nu komt groen weer terug boven die wijven daar nemen WEERAL even het roer over; sociaal ?? neen CIJFERKES tellen en gewone sportieve mensen zonder kostuum niet !!!

DA is realiteit dus allemaal sminken [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by duncan on 10-10-2005 at 16:39
Reason:
--------------------------------

Het u & wij leren we uit bvb sociale communicatie en is GEHEEL anders dan polieke rede voering of pseudo sociaal ongevoelige dialoogjes.

DUS geen " oprechte " leiders enkel mensen die graag mé cijfers spelen.

Voorbeelden nodig?!
Chantal Pauwels toen groen die samen met Miet Smet - smet banen maakte hielp het ?! NEEN .

En nu komt groen weer terug boven die wijven daar nemen WEERAL even het roer over; sociaal ?? neen CIJFERKES tellen en gewone sportieve mensen zonder kostuum niet !!!

DA is realiteit dus allemaal sminken [/size]

[size=1]Before any edits, post was:

DUS geen " oprechte " leiders enkel mensen die graag mé cijfers spelen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door duncan : 10 oktober 2005 om 15:39.
Oud 10 oktober 2005, 15:52   #108
Lutifer
Gouverneur

Lutifer's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lutifer
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan
Wa weet gij nu van het messianisme of andere vormen van geloof?!

let me know en niet vanuit Atheïstisch stand punt é want daar ben ik niet veel mee

Geef me da adres van die'n armoede vakbond is door aub liefst Antwerpen anders hem ik al een probleem in zake mobiliteit aub - bedankt alvast

ik post hier regelmatig eens iets op het subforum religieuze overtuigingen.
daarin kom ik uit voor mijn mening maar hou ik toch nog wat privédingen prive.
Religie heeft immers ook een intieme kant die niet op het internet te grabbel moet gegooid worden.
Ik ken KOBAF ook vanuit het echte leven en KOBAF doet zich soms voor als een Guru, hij is er ook van overtuigd dat hij een Hogere Missie heeft ( dat kan je hem gerust vragen), vandaar mijn opmerking over de Nieuwe Messias (hijzelf weet perfect wat daarmee bedoeld wordt).
armoedevakbond woont in het Leuvense , werkt in het Brusselse
zijn mailadres kan je hem zelf vragen via de mogelijkheden van dit fourm, wanneer je klikt op zijn nick zal je vermoedelijk kunnen mailen naar hem.
Lutifer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2005, 15:57   #109
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkerijder
maar lees toch zelf wat er alemaal geschreven word
mijn taak is niet om hele threads samen te vatten voor bobke zijn plezier
Heb ik gedaan en weinig bruikbaars gevonden.
U beweert iets, aan u dus om het te bewijzen.
Oud 10 oktober 2005, 16:00   #110
duncan
Banneling

Standaard

De trein betaalt de overheid niet terug tenzij voor sollicitaties en treintje kost me TE veel zelf naar Brussel onze hoofdstad.

Dacht al wel zo iets was te mooi om waar te zijn lol; toch bedankt

Tuurlijk dat niet alle religieuze of spirituele dingen vermeld worden online tzou leuk worden dan lol zelf plaats ik enkel op mijn site wat ik gebruik of nodig heb.

Daarover openlijk spreken doe ik wel maar niet geheel openlijk tenzij als men het mij vraagt natuurlijk.
Zeker is het ook dat je schreef dat er een intieme kant is bij religieën, beleving ervan of / en het spirituele dat erken ik zelf ook .

Bedankt voor de informatie en als ik iemand tegenkom die elke week in het Leuvense gaat dan zal ik je nog wel eens nodig hebben maar ik betwijfel het toch bedankt voor de moeite .
Oud 10 oktober 2005, 16:00   #111
Lutifer
Gouverneur

Standaard

Citaat:
juist, daarom moet je je eigen geestelijke leiders (van 'armoedeplatform' en zo) ook eens aan een nader onderzoekske onderwerpen

tuurlijk zijn er overal dingen en intitiatieven maar julie maken het toch wel al te bont vindt ik

daarstraks waren we nog terroristen ?? waarom zijn we nu ineens maar een sekte meer ?

ah hier was het dan
waarom je je zo getrapt voelt
voor mijn part mag het ook aleen op de pseudo-marxisten slaan hoor, jij bent de kwaadste nog niet
ik heb geen geestelijke leiders, ik heb een gezagsprobleem en vind dus niemand geschikt :-p
weeral die jullie? ik zit hier alleen , er zit echt niemand bij me (ik kan mijn boontjes alleen doppen)
ik heb niet gezegd dat jullie terroristen waren, lees het nog eens na en antwoord eens met argumenten aub? het VWS heeft alvast de neiging een heel gesloten clubje te worden, en dat houdt een groot risico in ( vandaar dat ik het woord sekte gebruik ook al omdat KOBAF zichzelf wel ziet als de man met een Hogere Missie)
wat dat de marxisten hier nu ineens komen doen?
ik voel me niet persoonlijk aangevallen , als wel heel erg ontgoocheld dat binnen VWS het gebruiken van mensen ook al normaal gevonden wordt ( voor mij is dat misbruik van vertrouwen). en ja ik heb een sterk rechtvaardigheidsgevoel.
Ik dacht dat we allemaal vertrokken zijn vanuit dat streven naar rechtvaardigheid, rechtvaardige verdeling van de aardse goederen nee?
Oud 10 oktober 2005, 16:04   #112
Bokkerijder
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
ik post hier regelmatig eens iets op het subforum religieuze overtuigingen.
daarin kom ik uit voor mijn mening maar hou ik toch nog wat privédingen prive.
Religie heeft immers ook een intieme kant die niet op het internet te grabbel moet gegooid worden.
Ik ken KOBAF ook vanuit het echte leven en KOBAF doet zich soms voor als een Guru, hij is er ook van overtuigd dat hij een Hogere Missie heeft ( dat kan je hem gerust vragen), vandaar mijn opmerking over de Nieuwe Messias (hijzelf weet perfect wat daarmee bedoeld wordt).
zelfs al was het zo, mag hij niet zelf zijn levensdoel bepalen ??? hij is tenminste iemand met een zin in het leven, een doel

Citaat:
armoedevakbond woont in het Leuvense , werkt in het Brusselse
zijn mailadres kan je hem zelf vragen via de mogelijkheden van dit fourm, wanneer je klikt op zijn nick zal je vermoedelijk kunnen mailen naar hem
zeker doen, duncan, zeker doen

dan kunt ge zelf zien wat wij bedoelen
Oud 10 oktober 2005, 16:06   #113
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
pff, omdat vws-limburg zegt dat het een schande is dat de armen moeten smeken voor hun vervoerskosten te krijgen en ze dan ook nog niet krijgen omdat men zich verstopt achter politieke smoesjes, zou ik nu brood en vis moeten vermenigvuldigen ??
Lezen lukt dus ook al niet meer. Geen wonder dat ge dingen beweert die er niet staan.
Citaat:
Zoveel is duidelijk.
Er zitten er nog die zich de Messias wanen.[edit]
[size=1]After edit by Bobke on 10-10-2005 at 17:07
Reason:

Citaat:
Lezen lukt dus ook al niet meer. Geen wonder dat ge dingen beweert die er niet staan.
Citaat:
Zoveel is duidelijk.
Er zitten er nog die zich de Messias wanen.[/size]

Citaat:
Citaat:
Zoveel is duidelijk.
Citaat:
Citaat:
Zoveel is duidelijk.
Er zitten er nog die zich de Messias wanen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Bobke : 10 oktober 2005 om 16:07.
Oud 10 oktober 2005, 16:14   #114
Bokkerijder
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
ik heb geen geestelijke leiders, ik heb een gezagsprobleem en vind dus niemand geschikt :-p
een beetje zoals wij dus

Citaat:
weeral die jullie? ik zit hier alleen , er zit echt niemand bij me (ik kan mijn boontjes alleen doppen)
zeker van ? denk eraan, wij zijn goeroes en zien uw geestelijke begeleiders via de astrale webcam

Citaat:
ik heb niet gezegd dat jullie terroristen waren, lees het nog eens na en antwoord eens met argumenten aub? het VWS heeft alvast de neiging een heel gesloten clubje te worden, en dat houdt een groot risico in ( vandaar dat ik het woord sekte gebruik ook al omdat KOBAF zichzelf wel ziet als de man met een Hogere Missie)
je hebt het toch wel duidelijk gezegd, al kun je nu wel weer doen alsof het anders bedoeld was

Citaat:
wat dat de marxisten hier nu ineens komen doen?
vroeger was ik blij als ze kwamen, ik legde de rode loper uit
maar dat is toch voorbij nu, het is over
denk aan de spaanse burgeroorlog

en niet iedereen die zich marxist noemt is er een

Citaat:
ik voel me niet persoonlijk aangevallen , als wel heel erg ontgoocheld dat binnen VWS het gebruiken van mensen ook al normaal gevonden wordt ( voor mij is dat misbruik van vertrouwen). en ja ik heb een sterk rechtvaardigheidsgevoel.
allé dan zulen we het maar zo laten zeker
wij hebben ook een sterk rechtvaardigheidgevoel
daarom dat vws besloten had verder te gaan en de armoedebestrijders gerust te laten
maar als we nu zien wat armoedevakbond ervan gemaakt heeft vind ik het toch wel triestig

Citaat:
Ik dacht dat we allemaal vertrokken zijn vanuit dat streven naar rechtvaardigheid, rechtvaardige verdeling van de aardse goederen nee
ja maar de methode is verschillend en vws gaat zich niet belachelijk maken en bedelbrieven sturen naar senatoren en ministers

herverdeling akoord, maar in plaats van te janken om gunsten zouden de mensen zich beter eens inspannen om hun rechten te nemen

[size=8]DE WERELD IS VAN IEDEREEN[/size]
Oud 10 oktober 2005, 16:16   #115
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
zelfs al was het zo, mag hij niet zelf zijn levensdoel bepalen ??? hij is tenminste iemand met een zin in het leven, een doel

zeker doen, duncan, zeker doen

dan kunt ge zelf zien wat wij bedoelen

Denktge dat het mij zal helpen op men zoektoch naar werk die 10 jaar duurt omda ik koppig bij mensen thuis wil PROBEREN te poetsen en da al jaren GOED doe ?!

Kuntge me geen sollicitatie formulierke opsturen aub dan hem ik een excuus voor den trein te betalen misschien.

LAP weeral een angst die ik moet overwinnen in het Leuvense dan nog pfff :-z
Oud 10 oktober 2005, 16:18   #116
duncan
Banneling

Standaard

De zin voor het leven is bij mij al af hoor; vraag da maar aan die +- 10 ex liefjes van mij maar...verschiet niet als ze plots stil en sip kijken é .

moh geloof & wil hem ik wel
Oud 10 oktober 2005, 16:19   #117
Bokkerijder
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Heb ik gedaan en weinig bruikbaars gevonden.
U beweert iets, aan u dus om het te bewijzen.
over de bijstandsmoeders maar dan moeten we terug on topic

onze konklusie was toch dat er geen cijfer instond, waardoor jij niet kunt bewijzen wat je zei, namelijk dat ze meer zullen verdienen als de profesionelen terwijl ze maar een halftime doen ?

en ik kon niet bewijzen dat ze minder zullen verdienen als een ander die het werk doet om dezelfde reden dat er geeen cijfer instond

was het daar dat we gebleven waren ?
Oud 10 oktober 2005, 16:22   #118
duncan
Banneling

Standaard

lol
Oud 10 oktober 2005, 16:23   #119
Bokkerijder
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Denktge dat het mij zal helpen op men zoektoch naar werk die 10 jaar duurt omda ik koppig bij mensen thuis wil PROBEREN te poetsen en da al jaren GOED doe ?!
moest ik een poetsman nodig hebben dan waart ge denkelijk alang aangepakt, duncan
maar het is ver naar limburg reizen
ik hou je op de hoogte

solicitatieformulieren zul je ook online kunnen vinden denk ik, en voor een gepersonaliseerd eksemplaar hebben we al je informatie nodig

Citaat:
Kuntge me geen sollicitatie formulierke opsturen aub dan hem ik een excuus voor den trein te betalen misschien.
hoe bedoel je precies ??

Citaat:
dat zal wel met die buldog die ze daar als burgermeester hebben[edit]
[size=1]After edit by Bokkerijder on 10-10-2005 at 17:24
Reason:

Citaat:
moest ik een poetsman nodig hebben dan waart ge denkelijk alang aangepakt, duncan
ik hou je op de hoogte

solicitatieformulieren zul je ook online kunnen vinden denk ik, en voor een gepersonaliseerd eksemplaar hebben we al je informatie nodig

Citaat:
hoe bedoel je precies ??

Citaat:
dat zal wel met die buldog die ze daar als burgermeester hebben[/size]

Citaat:
ik hou je op de hoogte

Citaat:
dat zal wel met die buldog die ze daar als burgermeester hebben[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Bokkerijder : 10 oktober 2005 om 16:24.
Oud 10 oktober 2005, 16:28   #120
Lutifer
Gouverneur

Standaard

Citaat:

zeg duncan armoedevakbond is gewoon nen tip gelijk gij en ik, is geen werkgever ofzoiets hoor[edit]
[size=1]After edit by Lutifer on 10-10-2005 at 17:29
Reason:

Citaat:

zeg duncan armoedevakbond is gewoon nen tip gelijk gij en ik, is geen werkgever ofzoiets hoor[/size]

Citaat:

zeg duncan aromeodevakbond is gewoon enn tip gelijk gij en ik, is geen werkgever ofzoiets hoor[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Lutifer : 10 oktober 2005 om 16:29.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be