![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() Een geluk dat er in de media en in het onderwijs gewerkt wordt aan een positief effect voor homo's. Vooral het onderwijs moet homosexualiteit bespreekbaar maken zodanig de jongeren die zich zo voelen daar kunnen op terugvallen. Dat u dat gelijkstelt aan pedofilie dat vind ik vooral schandalig! Een geluk dat het Vlaams Blok de enige partij is die er zo over denkt en de andere democratische partijen er héél anders en positiever over denken. Het homohuwelijk dat er zo ie zo komt is al een eerste mooie stap om elkaars liefde te bevestigen en daarna de adoptie , de liefde voor elkaar die bevestigd wordt met een kind, prachtig moet dat zijn! En ja homo's zijn wel degelijk in staat een kind met véél liefde en genegenheid op te voeden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() Dat is totale onzin die je hier vertelt. Het gaat om liefde tussen 2 doodnormale mensen, die dit bevestigd willen zien met een huwelijk en misschien nog deze legislatuur of de volgende zullen ze dit dan ook echt kunnen doen, die liefde met een huwelijk bevestigen. Het gaat hier om liefde, echte liefde, 2 mensen die elkaar graag zien dat is toch het mooiste die er is of niet soms, en waarom zouden zij dat dan niet met een huwelijk mogen bevestigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik hou trouwens ook zielsveel van mijn hond en mijn kanariepietje. Ik vind dat wij allemaal samen het recht hebben om te trouwen en een kind te adopteren. Ik vind dat ik dat verdien en dat ik dat recht heb. De relatie met mijn kanariepietje wordt al eeuwenlang sociaal en fiscaal gediscrimineerd. Komaan wetgever, waar wacht u nog op? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Beste Godfried, Niemand twijfelt aan uw oprechte liefde voor uw nauw aan het hart liggende ouderpaar. Niemand! Maar een liefdesrelaties in de letterlijke zin van het woord houdt in dat er een seksueel deel is en een emotioneel deel. Hopelijk ontbreekt het seksuele in uw relatie tot uw kanariepietje en uw ouders. Als u het recht wil hebben om ermee te trouwen dan moet u ervoor vechten. Ik hoop uit het diepst van mijn kont dat het u lukt. Maar veroordeel dan zeker de homo's niet meer. Want kanriesex is pas kinky! ![]()
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() heb ik gezegd dat ik twijfel over de liefde aan je ouders??? nee toch, dus zwijg daarover!!!
En het gaat om liefde tussen 2 MENSEN hé, en 2 mensen die geen familie zijn van elkaar voor alle duidelijkheid. Of dit nu een man en een vrouw is, man en man of vrouw en vrouw dat is toch net hetzelfde. Het zijn mensen die liefde voor elkaar voelen, dus dan mogen die mensen toch hun liefde uiten tov elkaar. En dat jij je er je kanariepietje bijhaalt etc toont alleen maar aan hoe ongebrijpend je tov de holebi's staat en hoe je er over denkt. Liefde tussen 2 mensen = er steeds voor elkaar zijn en alles voor elkaar geven!!! Waarom jij daar dieren bijhaalt blijft me een raadsel. Ook nog graag een antwoord wat je bedoelt met perversiteit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister-President
|
![]() Wat dan met de heterohuwelijken waar er geen kinderen kunnen uit voortkomen... zijn die dan ook zo. En nogmaals wat is pervers????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nu snap ik het even niet? De relatie is evenwaardig aan uw relatie met uw ouders en huisdieren? Hebt u dan werkelijk - met uw woorden - een perverse relatie met mama en papa??? Daar volg ik even niet. Wat zegt u over koppels die geen kinderen kunnen krijgen of geen kinderen willen? De gustige omgeving kan er zijn maar misschien zijn er emotionele of fysieke problemen waardooor dit niet mogelijk is. Schieten zij dan tekort tegenover de maatschappij? Hebben zij dan ook een ziekelijke relatie?? Vreemd..
![]() |
![]() |
#113 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Daar ben ik het mee eens. Dat is een grove leugen binnen een huwelijksrelatie. Deze bewering heeft nu eindelijk eens een grond van waarheid. Maar binnen een homohuwelijk kan maar moeilijk zo'n leugen tot stand gebracht worden. Dus daar kunnen ook al geen moeilijkheden rond ontstaan.
![]() |
![]() |
#116 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
't Is trouwens toch vreemd he. Hetero's willen niet meer trouwen en homo's eisen het recht op. Hoeveel homohuwelijken denkt ge dat er uiteindelijk zullen plaatsgrijpen? Onze wetgevers zijn zich dus alweer eens aan het bezighouden met nutteloze symboolwetgeving. Dat ze eens wat doen aan de immigratie- en criminaliteitsproblematiek. Dat is tenminste iets wat de grote meerderheid van de bevolking bezighoudt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Keur de hele handel goed en er is niets aan de hand. Dan kunnen ze eindelijk overgaan tot de orde van de dag en moeten we ons nergens nog zorgen over maken. Laat de mensen hun leven leven en trek het je niet aan.
![]() |
![]() |
#118 |
Minister-President
|
![]() En binnenkort zal het zijn "homo's die gaan samenwonen weten op voorhand al dat ze kunnen huwen en kinderen kunnen krijgen (lees: adopteren).
En wat die onvruchtbaarheid betreft sla je toch wel werkelijk alles hoor: mensen kunnen ook kiezen om geen kinderen te krijgen daar ze op voorhand weten dat hun kind zwaar gehandicapt zal zijn (mag je dan ook niet huwen); en wat met koppels die kinderloos wensen te blijven, die geen kinderen wensen... En er zijn idd koppels die het huwelijk niet nodig achten zowel bij hetero's als homo's, maar de koppels die dat nodig achten en daardoor hun liefde willen bevestigen mogen dat toch wel zeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Godfried schrijft
Ik stel voor om het huwelijk open te stellen voor broers en zussen, voor mensen met huisdieren, voor poligamisten en poliandristen. Verder kunnen we dan ook nog pedofilie legaliseren - waarom niet - lust- en rituele moorden. Ieder moet toch de vrijheid hebben om de liefde op zijn eigen manier te beleven nietwaar? Antwoord Mits het met vrijwillige toestemming van alle betrokkenen gebeurd moet het eigenlijk ook kunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Minister-President
|
![]() Tja waarom eigenlijk niet hé, maar je moet er wel rekening meehouden dat voortplanting in dit geval héél gevaarlijk is, ttz de kans op een minderbegaafd tot zwaar gehandicapt kind is dan zéér groot.
|
![]() |
![]() |