![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik vind niet dat dat het juiste argument is om tegen Vlaams nationalisme in te gaan. Je mag best fier zijn op iets dat je nauw aan het hart ligt, je mag er gewoon geen anderen door discrimineren. Ik heb niets tegen mensen die de Vlaamse cultuur nauw aan het hart dragen, zoalng dat geen invloed heeft op het willen leren kennen van en openstaan voor andere culturen.
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Fierheid op zich is verwerpelijk, laat staan fierheid op iets waar ge zelf niets voor doet. Dat valt in dezelfde categorie dan mensen die van de sociale zekerheid profiteren en niet werken voor hun inkomen. (oh wacht, is het dat niet dat u de vreemdelingen verwijt? ![]()
![]() |
![]() |
#103 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#104 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#105 |
Minister
|
![]() @Da Pink Goddess;
Oh, maar ik gebruik het niet als argument tegen het Vlaams-Nationalisme hoor, het is gewoon hoe ik me voel. Ik heb zelfs geen problemen met een Vlaams-Nationalistische partij als de N-VA. Mijn onderschrift wordt wél keer op keer (ik denk dat dit de 6de keer is ofzo) aangehaald door anderen met dan het verwijt dat ik geen respect heb voor mijn cultuur. En dat scoutskamp, mja... No comment. ![]()
![]() |
#106 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#107 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik ben niet conservatief, wees maar gerust, maar het is een fijne afwisseling met extreem-linkse relschopper...
![]() Ik gebruik cultuur niet in de conservatieve zin, ik bedoel enkel bijvoorbeeld het waarderen van Vlaamse poëzie of filmmakers. Wat ik wil zeggen is dat je je best goed kan voelen als Vlaming, zonder daarbij minder te denken over een niet-vlaming. Persoonlijk voel ik me geen Vlaming, of geen Belg, maar ik ken heel wat mensen die zeer onschuldig een tikkeltje Vlaams-nationalistisch zijn en ik probeer een genuanceerde mening te vormen. Als ik zeg hoe ik me voel (zoals het onderschrift van Numarx) krijg ik toch alleen maar gezever naar mijn kop gesmeten, wat was het de laaste keer? Dat ik te verwaarlozen was of zoiets... dus nu probeer ik iets genuanceerder mijn mening te geven, de mensen hier zijn nog niet klaar voor de radikale Miss Terror 8) ps: Numarx; hoe kan je nu geen problemen hebben met de NVA? ![]()
![]() |
#108 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#109 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() hmm ja, toen ik dat schreef verwarde ik de NVA met het Liberaal Appel. De NVA heeft de uitgestoken hand van het VB geweigerd, niet?
Ze lijken ook minder media-geil dan de andere partijen... my bad ![]()
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#111 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik ga me niet verontschuldigen voor geen verbond tussen extreem-rechts voor te staan. Als dat me totalitair on-anarchistisch maakt, dan is dat maar zo.
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#113 |
Burgemeester
|
![]() Geachte Pink Terror;onze ondervoorzitter,mijnheer Denert,heeft via een perscom. laten weten dat wij de deur laten open staan voor andere partijen(ook voor het vlaamsblok)met de bedoeling om eventueel verkennende gesprekken te voeren,niet meer,niet minder
![]() Wanneer u onze partij vergelijkt met de NV.A. en daar aan toevoegt,dat deze geweigerd hebben,dan komt dit over alszijnde dat wij hebben ingestemd ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Van sommige beelden tijdens verkiezingstijd leek het een samenwerking al duidelijk te zijn.
Ik wist niet dat het bij gesprekken bleef. Goed zo, praat maar wat.
![]() |
#116 |
Burgemeester
|
![]() Geachte Pink Terror,wanneer u praat over de verkiezingen van jongsleden,dan heb ik enkel kunnen vaststellen dat onze voorzitter,mijnheer Beysen aanwezig was in de studio(VRT),waar hij heel duidelijk is geweest''voorstander van samenwerking tussen centrum-rechtse partijen''
![]() ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister
|
![]() Ach, uwe voorzitter beweegt zich eigenlijk al enkele jaren met één been in het blok...
Zeg me es waarom hij uit de VLD is gestapt? Omdat hun beleid nog niet rechts genoeg was ja... toch één van de belangrijkste redenen.
![]() |
#118 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
[b]Michr.oscoop, Ben jij echt een bedreigde soort ![]() ![]() ![]() Moord, verkrachting en diefstal zitten evenzeer in onze genen: is dat een geldig excuus ![]() ![]() ![]() ![]() Ik vind dat programma een schitterende les voor iedereen en zou dat of iets similair graag in alle scholen verplicht zien. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Burgemeester
|
![]() Geachte Mieke;Omdat hun beleid nog niet rechts genoeg was ja
![]() Wij zijn liberalen in hart en nieren,terwijl de VLD geen liberale partij mag en kan genoemt worden,daar zij vaak van hun programma afwijken. U zegt tevens dat onze voorzitter zich met één been beweegt binnen het VlaamsBlok,dan had ik graag van u voorbeelden gekregen. Uw redenering klopt niet,waarom zou men uit een rechtse beleidspartij stappen,om met één been zijn intrede te doen(zweeppartij) ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
![]() |