![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik ben de VuilB'er hier niet die schermt met Gandhi ... Begrijp je het nog altijd niet ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Europees Commissaris
|
![]() Vermoed u zelfmoordneigingen bij ondergetekende ?
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
doel had de gelovigen terug te herbronnen. De machtswellust en de wreedaardigheden zijn er pas later gekomen tot het systeem ontaarde. Dit misschien terzijde. Het VuilB is al meerdere malen terecht van rascisme beschuldigd. Het 70 puntenprogramma dat het VuilB zo hard probeert weg te moffelen is er een levensgroot bewijs van. Het wegmoffelen ook. Het vereren van oorlogsmisdadigers en hun ideologie, en de "versprekingen" (laat me niet lachen) ook al. En nu komt em ... Wat doet het VuilB ? Zoals in de 16e eeuwse handboeken misbruik maken en iedereen dan maar van z'n eigen zonden beschuldigen. Waar of niet waar, wat maakt het uit, als we de mensen maar kunnen verblinden en op een dwaalspoor zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De ideologie is nog steeds springlevend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En nooit op zo'n manier. Altijd zo snel mogelijk doden. Eerst een tik zodat ze verdoofd zijn. Weet je trouwens hoe de Joden hun dieren moeten slachten ? Mes op de keel, oversnijden zonder druk.
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Staatssecretaris
|
![]() Als ik die Moslims moet geloven doen ze het ook zo snel mogelijk, niet zoals GAIA beweert. Indien niet vind ik dat eveneens barbaars, ik vind niet dat een dier moet lijden als het geslacht wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder lijkt dit ritueel me ook van nature om de moslims de gewoonte om bloed te laten vloeien niet te laten vergeten.Schapen de keel afsnijden is zowat oefening, een beetje als soldaten die op "maneuver" gaan...messen slijpen, toesteken, snijden ...en doden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ERG HE ????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dat stond noch in het bericht van jou waar ik op reageerde : Citaat:
hier heb je het duidelijk over twee veschillende zaken : thuisslachten en slachten zonder verdoving noch hier in mij volgende reactie waar ik je uiteindelijk vroeg dat te onderlijnen is daar ergens sprake van en had je toch al ergens een belletje moeten doen rinkelen: Citaat:
veel moeite voor niets getroost... zo blijkt we zullen het hier Citaat:
maar op houden ? ![]() Laatst gewijzigd door praha : 19 januari 2006 om 02:22. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ze hadden het toch tenminste anoniem kunnen doen doen. Trouwens, die mishandelingen op de veemarkt waren vroeger een stuk meer schering en inslag dan toen GAIA kwam filmen. Het zijn de landbouw- en dierenbeschermingorganisaties die al een lange tijd bezig zijn met het sensibiliseren van die veehandelaars en met resultaat. Ik betwijfel of GAIA's methode zo veel resultaat heeft opgeleverd want die mannen zijn nu enkel nog kwader en zullen nog steeds hun dieren toetakelen als er geen pottekijkers zijn. Ik wil maar zeggen dat GAIA het altijd moet hebben van grotesk gedoe. Soms tellen ze wel de juiste problemen aan de kaak, maar het is de manier waarop. Andere organisaties die je niet zo veel in de media ziet doen het met als doel die toestanden op te lossen in samenspraak met de betrokken mensen. GAIA doet het enkel voor de media-aandacht en het grote persoontje van Michel in de kijker te zetten. Laatst gewijzigd door instromaniac : 19 januari 2006 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Uiteraard zijn VRT en VTM ook schuldig, maar dat stelt GAIA nog niet buiten schot. En trouwens, dit ene feit is niet het enige dat die fanatiekelingen op hun kerfstok hebben, op die andere zaken wordt er natuurlijk niet geantwoord ![]() Laatst gewijzigd door instromaniac : 19 januari 2006 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Minister
|
![]() Oh ja, das juist, ze zijn schuldig aan racisme, omdat ze het tegen het ritueel slachten durven opnemen.
Hoe kon ik dat vergeten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik val haatpropagandisten aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Europees Commissaris
|
![]() U moet uw eigen problemen niet afspiegelen op uw medemens,
die VuilB truuk is echt al te afgezaagd.
![]() |
![]() |