Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juni 2006, 13:59   #101
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
de oorzaken zijn dat deze jongeren er duidelijk wél plezier in vinden om Belgen te mishandelen en te bestelen, verkrachten enz.En dit wel omdat ze die minachtten.En die minachting leren ze thuis, in de moskee en door met elkaar te spreken: wij zijn immers "ongelovige honden", we consumeren alkohol en zwijnevlees.Onze vrouwen lopen er bij zonder spookachtige beddelakens rond hun lichaam en zonder hoofddoek...die vrouwen mogen trouwens stemmen, met auto's rijden, en scheiding aanvragen. Bij overspel worden ze niet eens gedood! Wij aanvaarden hun godsdienst niet, willen ons niet bekeren...dat alles maakt, dat we in hun ogen rechtloos en vogelvrij zijn...grof wild.Dat zijn uw fameuze oorzaken!
T'is misschien wat cru uitgedrukt, maar er zit veel waarheid in.
De samenlevingsproblemen situeren zich hoofdzakelijk in één bepaalde allochtone groep : de moslims. En dat heeft zo zijn redenen. Religieus-culturele redenen die de knuffelaars absoluut niet onder ogen willen zien. Het laatste taboe als het ware.

Ik kan de knuffelaars enkel aanraden wat meer over de islam te lezen.
Zij zullen dan begrijpen dat van integratie naar Westerse normen absoluut geen sprake kan zijn voor islamitische gelovigen. Dat wordt in de islam namelijk beschouwd als afvalligheid en niets is erger in het leven van een moslim dan om als afvallige beschouwd te worden. Vandaar dat de sociale controle onder moslims zo intensief is : sociale controle om er toch maar voor te zorgen dat men niet 'te Westers' wordt en diegene die afwijkt wordt hetzij met harde hand, hetzij met veel psychisch getreiter terug op het rechte pad gebracht.
Als voorbeeld verwijs ik naar die moslima die onlangs ontslagen werd door haar hoofddoekprovocatie.
Je mag er gerust van zijn dat ze onder de enorme psychische druk van haar familie en vooral van haar omgeving bezweken is om toch maar terug in de rol van reine seut mèt hoofddoek te vervallen.
Genoeg gespeeld voor deze moslima : ze heeft zich even mogen emanciperen naar Westers model (scholing, job, individuele vrijheid om zich modern te kleden), maar daar moet een einde aankomen voor het schaap volledig verloren is voor de Oemma. Wees maar gerust dat die moslima in haar 'geëmancipeerde periode' bakken kritiek en pesterijen heeft kunnen ondervinden vanwege haar eigen geloofsgenoten. Haar bandeloosheid zal haar met de gewiekste psychologische kneepjes onder de neus gewreven zijn.
En dan plooien ze op het moment dat ze moeten kiezen : hun familie of de afvalligheid. De meesten hebben geen andere keuze dan te kiezen voor hun familie.

Ik hoor de knuffelaars overigens nooit eens enige commentaar leveren op de islamitische huwelijks-apartheid-traditie. 80 % van de Belgische moslims huwt met een moslimpartner uit het buitenland.
Toch wel vreemd voor een volkje dat steeds maar zit te zeuren dat 'ze d'r niet bij horen', maar zelf heel zorgvuldig erop toeziet dat hun kinderen alleen met een geloofszuiver islamitisch exemplaar trouwt. Religieus racisme kortom.
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 13:59   #102
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bill Bekijk bericht
Eigenlijk is er gewoon niets aan de hand. U doet me denken aan Kristien Hemmerechts, familie ? Deze heldin meldde ons zondag op ATV dat men haar weigert te verkrachten als ze 's avonds laat met haar fiets door de stad rijdt.
Daar kan ik best inkomen !
Oud 27 juni 2006, 14:00   #103
Chyron0
Partijlid

Chyron0's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eigenlijk is er gewoon niets aan de hand. U doet me denken aan Kristien Hemmerechts, familie ? Deze heldin meldde ons zondag op ATV dat men haar weigert te verkrachten als ze 's avonds laat met haar fiets door de stad rijdt.
Ik zou ook weigeren Kristien Hemmerechts te verkrachten, zelfs als zij mij het mes op de keel zet.
Chyron0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 14:01   #104
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Minimaliseren ja, daar zijn ze goed in.
In GvA staat een intervieuw te lezen met een straathoekwerker die de jongeren/moordenaars goed kende en zijn commentaar is onthutsend.

'' Van deze jongens had ik dit nooit verwacht, wel van anderen die ik ken. (welk krapuul moet dat dan zijn? ) Dit zijn eigenlijk brave jongens die buiten wat autoruiten ingooien en handtasdiefstallen niets verkeert doen.''

Hallo..... handtasdiefstallen en auto's vernielen is een normale zaak voor die straathoekwerker en valt onder braaf gedrag.
Die straathoekwerker heet toevallig toch niet Kaadt ?
Oud 27 juni 2006, 14:01   #105
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Humor...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 14:02   #106
Chyron0
Partijlid

Chyron0's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Dat is geen vals argument. Dood is dood.
Laat ons dan nog eens een frisse oorlog ontketenen. Vallen gegarandeerd véél minder doden dan door ziekte en ouderdom in dezelfde periode, dus niet echt erg. Dood is dood.
Chyron0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 14:06   #107
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Als GBA tegen Club Brugge speelt dan heb je ook een leger flikken nodig. Waarom klaag je daar niet over?
Eenieder dit dat wil, kan het vermijden. Het allochtoon straatgeweld kan je enkel vermijden als je je voorgoed opsluit in je huis.
Oud 27 juni 2006, 14:07   #108
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus Bekijk bericht
Ik help het u hopen, maar kunt gij u voorstellen dat ze heel de hele Borgerhoutse of Schaarbeekse jeugd gaan heropvoeden?
800 tot 900 jongeren voor heel Antwerpen.
Oud 27 juni 2006, 14:08   #109
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Eenieder dit dat wil, kan het vermijden. Het allochtoon straatgeweld kan je enkel vermijden als je je voorgoed opsluit in je huis.
Niet als je in de buurt van het stadion woont.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 14:08   #110
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
En moet iedereen die een bepaald soort misdrijf pleegt naar een heropvoedingskamp, of enkel de jongeren?
Enkel de jongeren, omdat die recht hebben op de opvoeding die hen onthouden is.
Oud 27 juni 2006, 14:10   #111
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chyron0 Bekijk bericht
Repressie is wel degelijk een essentieel onderdeel van de oplossing.
Het is eigenlijk het belangrijkste nog ontbrekende onderdeel. De andere onderdelen zijn al jaren in stelling gebracht, zonder resultaat vermits het sluitstuk ontbreekt.
Oud 27 juni 2006, 14:11   #112
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Deze heldin meldde ons zondag op ATV dat men haar weigert te verkrachten als ze 's avonds laat met haar fiets door de stad rijdt.
Oud 27 juni 2006, 14:14   #113
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat is de volgende stap om het echte probleem te negeren? Snipers? helicopters?
Dat is idd het onbegrijpelijke doel van onze regenten. Als ze een fractie van de energie die ze nu steken in het ontwijken van het probleem, zouden steken in de oplossing ervan, leefden we nu in een heel ander land.
Oud 27 juni 2006, 14:16   #114
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Humor...
Ga jij plots kieskeurig worden?
Oud 27 juni 2006, 14:19   #115
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Niet als je in de buurt van het stadion woont.
Dat is juist. Dat ene plekje is dan op dat ene momentje voor die enkele mensen niet vermijdbaar.

Het overwegend allochtone straatgeweld kan je niet vermijden als je gaat zwemmen, als je de bus neemt, als je de metro neemt, als je naar school gaat, als je de trein neemt, etc. etc. etc.

Uw punt zijnde?

Ach, je verweer is zo zwakjes dat eenieder kan aanvoelen dat je het eigenlijk wel weet. Je zit hier voor de lol nog wat achterhoede-schermutselingetjes te voeren, meer niet.

Laatst gewijzigd door baarle : 27 juni 2006 om 14:20.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 14:21   #116
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
T'is misschien wat cru uitgedrukt, maar er zit veel waarheid in.
De samenlevingsproblemen situeren zich hoofdzakelijk in één bepaalde allochtone groep : de moslims. En dat heeft zo zijn redenen. Religieus-culturele redenen die de knuffelaars absoluut niet onder ogen willen zien. Het laatste taboe als het ware.

Ik kan de knuffelaars enkel aanraden wat meer over de islam te lezen.
Zij zullen dan begrijpen dat van integratie naar Westerse normen absoluut geen sprake kan zijn voor islamitische gelovigen. Dat wordt in de islam namelijk beschouwd als afvalligheid en niets is erger in het leven van een moslim dan om als afvallige beschouwd te worden. Vandaar dat de sociale controle onder moslims zo intensief is : sociale controle om er toch maar voor te zorgen dat men niet 'te Westers' wordt en diegene die afwijkt wordt hetzij met harde hand, hetzij met veel psychisch getreiter terug op het rechte pad gebracht.
Als voorbeeld verwijs ik naar die moslima die onlangs ontslagen werd door haar hoofddoekprovocatie.
Je mag er gerust van zijn dat ze onder de enorme psychische druk van haar familie en vooral van haar omgeving bezweken is om toch maar terug in de rol van reine seut mèt hoofddoek te vervallen.
Genoeg gespeeld voor deze moslima : ze heeft zich even mogen emanciperen naar Westers model (scholing, job, individuele vrijheid om zich modern te kleden), maar daar moet een einde aankomen voor het schaap volledig verloren is voor de Oemma. Wees maar gerust dat die moslima in haar 'geëmancipeerde periode' bakken kritiek en pesterijen heeft kunnen ondervinden vanwege haar eigen geloofsgenoten. Haar bandeloosheid zal haar met de gewiekste psychologische kneepjes onder de neus gewreven zijn.
En dan plooien ze op het moment dat ze moeten kiezen : hun familie of de afvalligheid. De meesten hebben geen andere keuze dan te kiezen voor hun familie.

Ik hoor de knuffelaars overigens nooit eens enige commentaar leveren op de islamitische huwelijks-apartheid-traditie. 80 % van de Belgische moslims huwt met een moslimpartner uit het buitenland.
Toch wel vreemd voor een volkje dat steeds maar zit te zeuren dat 'ze d'r niet bij horen', maar zelf heel zorgvuldig erop toeziet dat hun kinderen alleen met een geloofszuiver islamitisch exemplaar trouwt. Religieus racisme kortom.
Geen speld tussen te krijgen!
Oud 27 juni 2006, 14:26   #117
boerenverstand
Parlementsvoorzitter

boerenverstand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als jullie dan toch eindelijk zijn gaan beseffen dat er probleemgevallen zijn waarvoor er geen oplossing is (800-900 alleen al in Antwerpen), waarom dan nog probleemgevallen invoeren ? Waarom dan niet pleiten voor een daadwerkelijke immigratiestop, dus ook een halt aan de huwelijksmigratie en de gezingsherenigingsmigratie die zo typerend is voor die gemeenschap ?
Enkele weekenden geleden, sprak ik met een leerkracht bijzonder onderwijs.
Ook hier zitten uiteraard allochtone jongeren , daar is niks mis mee.
Mijn klomp brak toen die man vertelde dat deze verstandelijk gehandicapte jongeren biezonder gegeerd waren om in het huwelijk te treden met een man/vrouw uit de heimat om dan mits gezinshereniging hier Vlaanderen binnen te komen.
Dat is de realiteit!
boerenverstand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 14:31   #118
Pontus
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Minimaliseren ja, daar zijn ze goed in.
In GvA staat een intervieuw te lezen met een straathoekwerker die de jongeren/moordenaars goed kende en zijn commentaar is onthutsend.

'' Van deze jongens had ik dit nooit verwacht, wel van anderen die ik ken. (welk krapuul moet dat dan zijn? ) Dit zijn eigenlijk brave jongens die buiten wat autoruiten ingooien en handtasdiefstallen niets verkeert doen.''

Hallo..... handtasdiefstallen en auto's vernielen is een normale zaak voor die straathoekwerker en valt onder braaf gedrag.
Waarschijnlijk is dat de reden dat volgens de statistieken de criminaliteit daalt, handtasdiefstallen en vandalisme zijn voorbeelden van onschuldig kattekwaad en geen criminaliteit.
Pontus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 14:31   #119
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Noem jij dat een oplossing?
Dus jij vindt het normaal dat bij de aanvang van de vakantie de politie dagelijks moet uitrukken om zich op te stellen op de parkings van recreatieparken om aan 'allochtonenopvang' te gaan doen.
Ik verschiet van het voorstel van Groen! om het zwembad gewoon voor iedereen te sluiten! Eigenlijk had ik verwacht dat ze het enkel zouden verbieden voor de autochtone buurtbewoners; en om de "overlast " op het voettraject van de brave gediscrimineerden te beperken gewoon een doorlopende taxidienst in zouden richten (op kosten van de gemeente Beersel natuurlijk).

De autochtone buurtbewoners moeten dan zelf maar hun eigen zwembad installeren! (mits toelating van een paar gediscrimineerden die er dan gratis in mogen komen zwemmen natuurlijk).

Dat groen! daar nog niet aan gedacht heeft!

Het probleem zou zo opgelost zijn. Want hoe gaan ze het nu oplossen met hun "beperkte" toegangsmogelijkheden als er heelder bussen gediscrimineerden moeten staan wachten aan de ingang? Het is niet denkbeeldig dat de overlast die die gediscrimineerden in dat geval ondervinden, als zuivere uitlokking zal worden beschouwd en ze moeten zich dan toch met iets bezighouden: huisjes vandalizeren bijvoorbeeld. Tenslotte komen ze naar ginder om zich ook wat te kunnen ontspannen nietwaar?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 27 juni 2006 om 14:36.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 14:32   #120
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chyron0 Bekijk bericht
Laat ons dan nog eens een frisse oorlog ontketenen. Vallen gegarandeerd véél minder doden dan door ziekte en ouderdom in dezelfde periode, dus niet echt erg. Dood is dood.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be