![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Jij bent blijkbaar ook geen moeder, die kunnen zich inventieve dingen inbeelden.... Laatst gewijzigd door Bijter : 28 juni 2006 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als je absoluut wilt werken om eten te kopen voor je kinderen dan is er ander werk genoeg. Desnoods als werkvrouw, maar je sluit je kinderen niet dag en nacht op in een vochtige donkere kelder. Ik begrijp niet dat er mensen zijn die zo hardvochtig kunnen zijn tegenover kinderen en het weerzinwekkende gedrag van iets wat zich moeder noemt goedkeuren. Net alsof kinderen geen levende wezens zijn. Je zou je moeten schamen! Ik vind het hemeltergend dat er mensen zijn die zo praten als jij over kleine weerloze schepsels. Ik hoop dat iemand met een dergelijke mentaliteit als jij zelf nooit kinderen zal hebben. En je laatste zin is gewoon té dom om op te reageren. Mijn (geadopteerde) kinderen hebben intussen zelf al kinderen en hebben gelukkig een andere jeugd gehad en dat wens ik alle kinderen toe.
![]() |
![]() |
#103 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nog een schiftingsvraagje tenslotte: op welke straat zaten die kinderen volgens jou, wat waren ze daar aan het doen en hoe ver lag die plek van het duivelse café Les Armuriers? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() ik las net op Google-actualiteiten dat de beide meisjes dood teruggevonden zijn: niet ver van elkaar verwijderd, in de riool, op kleine afstand van de woning van de reeds meermaals veroordeelde pedofiel die reeds gearresteerd is .Dezelfde die ook in het café aanwezig was waar de kinderen verdwenen...dunkt me dat die kerel er zelfs met de beste avokaat ter wereld niet meer onderuit kan...
Wat is er aan de hand met de elementen van de verrijkende multikultuur tegenwoordig? Zijn ze onderling een wedstrijd begonnen voor wie het gruwelijkst te keer gaat?Het lijkt wel een griezelfilm. Maar nee, gewoon, de dagelijkse , monotone realiteit in een door vreemd gespuis onder de voet gelopen landje... |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
DNA onderzoek zal mischien iets meer leren... Wat niet wegneemt dat hoofdverdachte, met alles wat hij op z'n kerfstok heeft, niet vrij had moeten rondlopen! Wel integendeel: enkel zijn aanwezigheid kan reeds door andere smeerlappen gebruikt worden om de politie op valse sporen te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Men hart breekt dat ik er nog maar aan moet denken wat die kinderen allemaal al hebben meegemaakt. En dan zo om het leven komen. Dit is het ergste wat iemand kan overkomen. Ze zijn aan hun lot overgelaten, en ten prooi gevallen van het ergste crapuul dat er bestaat. Sorry, maar onder dergelijke omstandigheden kan ik geen medeleven hebben met die ouders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Deze morgend op de radio gehoord dat een van de twee kinderen zwaar seksueel misbruikt zou zijn...
Tja ik had niet anders verwacht maar.... verdomme nondemiljaarde .... dit maakt mij woedend.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() Eigenlijk als je de levensloop van die kinderen bekijkt is het ellende, ellende en nog eens ellende geweest....
Mijn bloed kookt..... mijn hart weent.... Blijf uit mijn buurt best.... (al goed dat ik niet met de bus ben gaan werken vandaag.....) |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bon, 't is maar een louter intuïtieve ingeving. Het onderzoek zal wel uitmaken of mijn vermoeden klopt of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien met DNA dat in zijn huis gevonden kan worden of op de slachtoffers, maar anders zullen ze mijnheer moeten laten gaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarom niet ? Hij kende die kinderen, met een foefje zijn die rap mee te nemen naar zijn huis, ze speelden daar alleen verveelden zich misschien, ... hij hoeft die niet met geweld mee te nemen. En dan eens binnen is het voor een volwassen man geen enkel probleem om 2 kinderen onder controle te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U niet alleen, ik begin meer en meer problemen te hebben met dat soort mensen,... En vooral met het feit dat ze die gepakte en veroordeelde pedo's terug loslaten, ... onvoorstelbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het een wreed familieken is, dat staat inderdaad als een paal boven water... laat ons zeggen dat ze nogal losse zeden lijken te hebben, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Inderdaad dat soort klootzakken moeten ze de doodstraf geven.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het verschrikkelijkste van al is nog, dat ze in de Wetstraat en ver daarbuiten dit nog allemaal slikken, en zeker niets willen veranderen aan de wet. Zelfs NA Dutroux hebben ze nog niets bijgeleerd over recidivisten. Ik blijf erbij dat mensen die zich schuldig maken aan zulke feiten serieus ziek zijn in hunne kop, en dat dat iets is dat niet te 'genezen' valt. Ik heb gewoon keer op keer spijt, dat zoiets nooit eens gebeurd als ik het zie. Ik vlieg dan met men klikken en klakken den bak in, maar die kerel zou het verdomme niet nog eens doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |