Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juni 2006, 13:23   #101
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Nynorsk
Dus als ik (blanco strafblad) morgen een aanval doe op iemand met een strafblad, dan ben IK geloofwaardiger als ik zeg "'t was den anderen"?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Ja.
eens kijken: Robklop, Wim Felix, Nulens, Roeland Raes en Xavier Buisseret, daar mogen ze dus een knokploeg naar sturen?

Laatst gewijzigd door filosoof : 29 juni 2006 om 13:26.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 15:19   #102
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus als ik (blanco strafblad) morgen een aanval doe op iemand met een strafblad, dan ben IK geloofwaardiger als ik zeg "'t was den anderen"?

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Knorretje
Ja.

eens kijken: Robklop, Wim Felix, Nulens, Roeland Raes en Xavier Buisseret, daar mogen ze dus een knokploeg naar sturen?

Filosoof, de 'ja' die ik antwoordde, was niet op die vraag.
Je laat je ware aard van progressieve supergefrustreerde hypocriet weer zien door zo'n valse constructie te encèneren, en dan, voor de xde keer, er weer een aantal VB-ers bij te slepen. Sleep er de volgende keer een aantal criminele allochtonen bij : 1.000 keer meer keus !
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 15:27   #103
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Daar zeg je me wat.

Maar dat niet alleen. Ik denk dat het moeilijk is om als getuige waar alles van afhangt (er zat weinig volk op de bus) bezwarende dingen te zeggen over die bende van zes.
Gedaan met bus 23 te rijden. Uitkijken voor wraakacties.
Inderdaad waarom moest men de mensen oproepen om te getuigen denk je. Als je alle dagen op die bus zit, kan een ongelukje vlug gebeuren he....
Of een stille (of minder stille) wenk om je verklaring een beetje aan te passen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 15:30   #104
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Open brief aan de bestuursverantwoordelijke van Antwerpen en de media.

Geachte Patrick Janssens en bestuursleden,

Ik heb een vraagje voor u. Ik ben maar een gewone Antwerpenaar die alles mede lede ogen aankijkt, de stad lijkt meer en meer de dieperik in te schuiven. Moorden �* volonté, agressie, criminaliteit, enz. Het lijkt wel of er geen politie meer is.

Maar dan realiseer ik me weer dat de politie andere taken heeft, zoals boetes schrijven, zware criminele verkeersovertreders pakken die even fout staan geparkeerd, of de moordenaars vatten die in plaats van 50 km/u rijden er 55 rijden. Geen tijd voor de kwajongensstreken van de allochtoonse jongeren.

En inderdaad ik noem een koe een koe. Het zijn de allochtoonse jongeren die uw ganse stad ziek maken, het zijn niet dé jongeren het zijn de allochtoonse jongeren. Nu kan u met deze brief naar het inquisitie bureau, het CGKR, gaan maar ik trek het me niet meer aan.
Ik heb lang genoeg gezwegen, het komt me de strot uit beste burgemeester. Ik wil dezelfde rechten en behandelingkrijgen die de allochtonen krijgen. Ik ben de voor hen positieve benadering en voor mij negatieve discriminatie meer dan moe. Iedereen gelijk voor de wet. Ik dacht zelfs dat het in de grondwet staat.

Nu is er weer een man doodgeslagen en getrapt op een bus, een man van 54 die de allochtoonse jongeren wou bedaren. Hij heeft het moeten bekopen met zijn leven. Dank u Kardinaal Danneels.De daders kon men toen niet vinden want waar was de politie? Juist de melkkoe van deze samenleving aan het melken. Dat brengt immers meer op dan de burger zijn veiligheid garanderen, en het is minder gevaarlijk. Voor uw agenten minder gevaarlijk dan toch. Echte moordenaars en criminelen vatten is blijkbaar iets te hoog gegrepen voor deze beleidsploeg
Een ganse ploeg moest men optrommelen om een dader te vatten in die buurt. Want toen ze aankwamen met enkele wagentjes waande men zich in een ghetto.Die politiemoest gaan lopen omdat ze belaagd werden door meer dan 50 jonge alochtoontjes,die hun criminelen verdedigen.Dat waren die parkeerboeteschrijvertjes niet gewend.Weerstand van diegene die ze dagelijks pesten kennen ze niet.
In de pers dan maar zeggen,dat de allochtone gemeenschap hun medewerking verleend heeft?Om toch maar beter over te laten komen bij de bevolking?Dat was een idee!!!De arme allochtoon zou zich anders nog gekrengt kunnen voelen,omdat ze door een speciale gerainde interventieploeg toch overmeesterd zijn geworden.

En laat ons de zaak ook even omdraaien,ten voordele van die allochtoon.De man is toch neergelagen en dood.Dus laat ons zeggen,dat de arme man de agressor was.Dan komen die gasten er goedkoper van af.Allochtonen zijn onze beste vrienden,die we in alles moeten steunen waar we kunnen mijnheer de Burgemeester.

Nog een vraag beste burgemeester. Komen er nu ook protestmarsen? Gaat u nu ook voor deze man heel demonstratief op televisie staan wenen? Gaat u nu ook een week lang in het zwart rondlopen? Of is deze behandeling alleen voor de allochtoonse medeburger?

Ik kan het al raden, het zal dezelfde behandeling worden als Glen Wijnants kreeg toen hij door een groepje allochtonen werd doodgestoken.

Een laatste punt geachte burgemeester. Als het racisme opflakkert in Antwerpen dan hebben mensen zoals u en de media er de schuld aan. U omdat u niet al uw burgers gelijk behandeld en de media omdat ze van een allochtoons slachtoffer een media circus maken en als het over een autochtoons slachtoffer gaan ze het amper vermelden. Zo was gisteren op de rode staatszender vrt de reportage over de gestorven schildpad langer dan die van de doodgeslagen man.

Men andere woorden ik ben het beu, kotsbeu!! En nee, ik ben geen Vlaams Belang stemmer. Maar de argumenten die ik heb om niet op het Vlaams Belang te stemmen worden stilaan kleiner en zwakker.

Met nog steeds vriendelijke maar enorm teleurgestelde groeten,
En hopend op een reactie

Nicolas R.
Gelieve door te sturen. Als de pers de moord wil afdoen als een incidentje volgens Kramers woordenboek is dat een storend voorval. Dan moeten we zelf maar zorgen dat uw buren, vrienden en familie op de hoogte blijven.
Een man wordt doodgeslagen en getrapt en voor de pers is het een "storend voorval" een incidentje. Wat een verschil met de berichtgeving ivm de vorige moorden.

ZONDER COMMENTAAR
Oud 29 juni 2006, 17:08   #105
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Knorretje
Ja.

Filosoof, de 'ja' die ik antwoordde, was niet op die vraag.
Je laat je ware aard van progressieve supergefrustreerde hypocriet weer zien door zo'n valse constructie te encèneren, en dan, voor de xde keer, er weer een aantal VB-ers bij te slepen. Sleep er de volgende keer een aantal criminele allochtonen bij : 1.000 keer meer keus !
Knorretje toch, je kan het wéér niet laten, persoonlijk te worden..foei, foei Zijn die veroordeelden dan Vuil B-ers?
Oud 29 juni 2006, 20:56   #106
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Knorretje toch, je kan het wéér niet laten, persoonlijk te worden..foei, foei Zijn die veroordeelden dan Vuil B-ers?
Persoonlijk worden? Omdat ik zeg dat jij je frustraties botviert met wat achterbaks knip-en plakwerk? Waar heb jij die streken trouwens geleerd? Een beetje te lang met racistisch, allochtoon crapuul opgetrokken ?
Oud 29 juni 2006, 21:17   #107
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Persoonlijk worden? Omdat ik zeg dat jij je frustraties botviert met wat achterbaks knip-en plakwerk? Waar heb jij die streken trouwens geleerd? Een beetje te lang met racistisch, allochtoon crapuul opgetrokken ?
Knorrètje mag dus enkel geciteerd worden als ze gèèn stommiteiten vertelt? En j�*, ik heb allochtone vrienden(en die zijn niet racistisch) Jij hebt er geen, veronderstel ik...Hoe slechter je anderen kent hoe gemakkelijker men racistisch wordt.
Oud 29 juni 2006, 21:26   #108
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
filosoof;1784406]Hoe slechter je anderen kent hoe gemakkelijker men racistisch wordt.

Vandaar dat jij zo'n onverdraagzame racist bent en je haat tegenover blanken niet onder stoelen en banken steekt. Vandaar dat je geen zin kan uitrochelen zonder het woord 'vuil' te lozen. Het kan niet anders dan dat je d�*t van je verrijkende vriendjes hebt opgepikt. Betrapt !
Oud 29 juni 2006, 21:32   #109
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik zou echt graag willen weten welke etnische afkomst de getuigen hebben die het slachtoffer hebben zien slaan, en welke etnische afkomst te getuigen hebben die dit zeker niet hebben gezien.

Nog even ter info uit GVA (rara welke etnische afkomst heeft deze getuige?)

een gedichtje(GVA) van een RECHTSTREEKSE OOGGETUIGE van de kloppartij zelf. Hij beschrijft wat hij zaterdag zag.

Lieve mijnheer,
ik heb het gezien
ik heb u gezien
ik heb u zien staan
uw armen omhoog
in het midden van de bus
u sloeg niet

Ik zie u staan
u vraagt een beetje stilte
dapper, rechtop
in het midden van de bus
met open armen staat u daar.
U sloeg niet.
Ik heb hen zien slaan.
U bracht hen aan het wankelen.
Tegen U konden ze niet op.

U lag daar
alsof u even gewoon
daar tot rust wilde komen
alsof u wilde zeggen
nog even liggen
en dan sta ik op.

Een meisje legt haar warme hand
tegen uw wang
als ze weggaat legt ze uw bril
op de zetel naast u.

Een oude vrouw morst
druppels water op uw gezicht
als ze weggaat
streelt ze uw voorhoofd.

Rust in vrede lieve mijnheer.
U bent overleden.
Ik heb het gehoord in het nieuws.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 22:49   #110
waarnemer
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Het zou interessant kunnen zijn de nationaliteit (of afkomst) van de getuigen te weten...
Juist, best rap een nieuwe complottheorie suggereren Alle getuigen leggen valse getuigenissen af als ze van dezelfde afkomst zijn. En het gerecht weet niet hoe het een onderzoek moet voeren. Stel je voor dat resultaten van het onderzoek nadelig zouden zijn voor onze club.
waarnemer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 23:18   #111
The B@ron
Burger

The B@ron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Knorrètje mag dus enkel geciteerd worden als ze gèèn stommiteiten vertelt? En j�*, ik heb allochtone vrienden(en die zijn niet racistisch) Jij hebt er geen, veronderstel ik...Hoe slechter je anderen kent hoe gemakkelijker men racistisch wordt.
Allochtone vrienden ? Mja, dat zegt genoeg. Ik heb al jaren allochtone collega's en dat heeft mijn mening niet veranderd, integendeel. Alhoewel ze natuurlijk niet allemaal dezelfde zijn. Met Turken kun je nog eens een pint gaan pakken.
Oud 30 juni 2006, 14:18   #112
Ratzo
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Jij niet, nee.
Ratzo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 14:21   #113
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The B@ron Bekijk bericht
Allochtone vrienden ? Mja, dat zegt genoeg.
Hoe komt het toch dat jouw post me doet denken aan de term "Judenfreund" die bepaalde oosterburen zo graag gebruikten tussen 1933 en 1944?
Oud 30 juni 2006, 14:31   #114
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waarnemer Bekijk bericht
Juist, best rap een nieuwe complottheorie suggereren Alle getuigen leggen valse getuigenissen af als ze van dezelfde afkomst zijn. En het gerecht weet niet hoe het een onderzoek moet voeren. Stel je voor dat resultaten van het onderzoek nadelig zouden zijn voor onze club.
Tja moslims mogen nu eenmaal liegen tegen ongelovigen he... is geen probleem voor hen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 14:41   #115
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Tja moslims mogen nu eenmaal liegen tegen ongelovigen he... is geen probleem voor hen...
D�*t staat ook in de bijbel, niets bijzonders dus voor moslims...
Oud 30 juni 2006, 14:45   #116
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Vandaar dat jij zo'n onverdraagzame racist bent en je haat tegenover blanken niet onder stoelen en banken steekt. Vandaar dat je geen zin kan uitrochelen zonder het woord 'vuil' te lozen. Het kan niet anders dan dat je d�*t van je verrijkende vriendjes hebt opgepikt. Betrapt !
Regelmatig politics.be en politicsinfo.be frequenteren en van tijd tot tijd Vuil B propaganda bekijken lokt dat bij me uit...
Oud 30 juni 2006, 15:07   #117
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Regelmatig politics.be en politicsinfo.be frequenteren en van tijd tot tijd Vuil B propaganda bekijken lokt dat bij me uit...

Alé, je geeft je dwangneurose eindelijk toe.

Het Tourette Syndroom (TS) wordt gekenmerkt door ongewenste geluiden die men 'tics' noemt. Wanneer er minstens twee motorische en een vocale tic (niet noodzakelijk tezelfdertijd) optreden en dit gedurende een periode van minstens één jaar, dan spreekt men van TS.

De eerste verschijnselen van het syndroom manifesteren zich meestal rond de leeftijd van zes tot zeven jaar, soms ook later, maar altijd voor het 21 ste levensjaar. Voordien waren er vaak al diffuse klachten van overbeweeglijkheid en aandachtsstoornissen. Meestal ziet men aanvankelijk enkel motorische tics zoals oogknipperen, grimassen, hoofdschudden. Een of twee jaar later hoort men de eerste geluiden zoals keelschrapen, grom- of snuifgeluiden. Nog later treden vaak dwanggedachten en -handelingen op.

Straf, pesterijen en leerproblemen tijdens de schooljaren, sociale isolatie en depressie wanneer men volwassen is, kunnen het gevolg zijn.

Er is nog hoop voor jou Filosoof : probeer eens neuroleptica als Haldol®, Orap®, Dipiperon®.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be