Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juli 2006, 17:05   #101
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik denk dat die nieuwe Belgen gewoon allemaal multimiljonair zijn en zich hier door de fiscus kaal willen laten plukken...

voila weerleg dat maar eens....
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 17:22   #102
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Hypotheek ?

Zonder werk, ja = OCMW of werkloosheidsvergoeding en dus ook sociale woning. Meer kindjes = meer kindergeld. Zwartwerk = ja. Ik ken ze trouwens. Meer dan genoeg nieuwe belgen die zwart gaan rijden voor taxibedrijven. Of wat weekendwerk voor bouwbedrijven.

Zevert nie, eh. Denk je nu echt dat ik het leven buiten een forum niet ken ? Denk je nu echt dat ik niet onder de mensen (en ook allochtonen) kom ? Ze zijn er nog fier op. Ze zeggen mij dat die arme belgskes maar domme mensen zijn die hun belastingen betalen terwijl zij veel geld gratuit krijgen.

Denk je nu echt dat ik die mensen niet zie ? Denk je nu echt dat ik uit kiesheid en uit politieke correctheid die reacties ga verwaarlozen ? Nee, jongen, ik vertik dat.
je hebt er duidelijk geen ballen van begrepen Jazeker, 'k had het niet meteen over die 'nieuwe Belgen'
herlees het nog es ... en kijk es in welke context die post van me staat

achteraf kunnen we nog steeds een potje palaveren over die populistisch zever van jouw post

Laatst gewijzigd door praha : 13 juli 2006 om 17:26.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 17:29   #103
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ben jij nu helemaal mesjogge?
@Jazeker ... zo moeilijk was 't toch niet Paulus heeft althans begrepen wat ik wou zeggen
Oud 13 juli 2006, 17:35   #104
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ben jij nu helemaal mesjogge?

ik dacht eerder dat jij dat was daar je geen heil meer zag in nog meer mensen

Citaat:
Wij zouden dus geen kinderen meer mogen krijgen om plaats te maken voor migranten?
wie zegt datte ?
1) het was maar een voorstel voor de grote problemen die jij schetste
2) nergens laat ik me in die post verder uit over een migrantenstop
3) uiteraard zou net dezelfde regel gelden voor de migranten die er reeds zijn

Citaat:
Sorry hoor, maar als je zelf niet ziet hoe krankjorum dit is, dan zie mijn inziens niet veel.
ah ge beseft het dan toch ... 't is anders zowat de enigste oplossing in het kader van de ( jouw) probleemstelling

Citaat:
De Belgische autochtone bevolkingspopulatie is al decenia evenwichtig gelijklopend. Laat dat in Godsnaam zo blijven.
Paulus.
dat hoop ik ook
maar anderszijds hoor ik je klagen dat het hier vol is en nog steeds voller blijft lopen
Oud 13 juli 2006, 17:39   #105
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie Bekijk bericht
We zullen uw soort eerste en vooral bij geboorte beperken.
waarom zouden we dat doen ?
om het met jouw differentie woordspeling te zeggen...
't is jullie 'soort' anders die zich laven aan kosten/baten analyses wat betreft het bestaansrecht van individuen
dus dan moeten jullie maar eerst het goede voorbeeld geven medunkt
Oud 13 juli 2006, 17:42   #106
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan inderdaad niet bewijzen wat het inkomen van deze mensen is en tot zo lang zul jij dat als tegenargument blijven gebruiken.
Na al die zogenaamde vaststellingen en verwijzingen, geeft het vetgedrukte je geen stof tot nadenken?
Oud 13 juli 2006, 17:55   #107
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk Sperelike.

Ik denk niet dat het veel zin heeft om nog verder tussen de regels door met andere kleurtjes te argumenten.

Ik kan inderdaad niet bewijzen wat het inkomen van deze mensen is en tot zo lang zul jij dat als tegenargument blijven gebruiken.

Ik weet alleen maar dat Belgen die werkloos zijn recht hebben op een uitkering. Uitzonderingen zijn mogelijk, als men niet wil werken of als je geen hoofd bent van het het gezin en als je ten laste bent van je echtgenoot voor de fiscus.

De mensen die op de lijst staan, hebben natuurlijk ook rechten. Of moeten zij niet eten, drinken en wonen misschien? En wie betaalt dat dan volgens u?

Maar je hebt gelijk. Je kunt inderdaad verder pissen dan ik.

Paulus.
klopt perfect
maar net hetzelfde geldt dus voor iedere andere nieuwkomer
Oud 13 juli 2006, 18:13   #108
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja dat moet erbij. Ik leg uit waarom.

Mocht er iets met mij gebeuren zodat mijn kinderen anngewezen zijn op adoptie en ik heb de keuze in waar ze terecht komen -hetzij in een hetero, hetzij in een homogezin-, dan kies ik resoluut voor een heterogezin voor mijn kinderen.

Waarom?

Omdat ik vind dat dit het meest natuurlijke is en misschien ook wel omdat ik zelf hetero ben. Dat is geen kwestie van discriminatie, maar van voorkeur.
zoals je zelf stelt : een persoonlijke voorkeur ...paradoxiaal genoeg is de uiteindelijke keuze waar ze terecht zullen komen er eentje waar je zelf niet veel inbreng of zelfs maar toezicht op zal hebben in jouw gestelde voorbeeldje
vandaar waarschijnlijk dit :
Citaat:
Als ik denk dat dit het beste is voor mijn kinderen, dan is het logisch dat ik dit standpunt ook verdedig voor de andere kinderen wil ik niet hypocriet zijn.
ook
wat ergens perfect begrijpbaar is

dit
Citaat:
tenzij ze geadopteerd worden door een holebikoppel terwijl er nog heterokoppels op de wachtlijst staan om deze kinderen te adopteren.
anderszijds gaat nét dat ietje verder ... daar uit je een te nemen politieke discriminerende ( dat zal ik je toch niet moeten uitleggen ? ) beslissing teneinde jouw persoonlijke voorkeur in het bovenstaand voorbeeld veilig te stellen

Citaat:
Bovendien is het niet juist dat de wetenschap het sluitend eens is over dezelfde kwaliteit van opvoeding binnen een homo of hetrogezin.
Paulus.
beetje serieus blijven Paulus...
'dezelfde kwaliteit van opvoeding' : 'k peins dat dat jouw eufemisme is voor 'minder goede opvoeding'
zo is de 'wetenschap' het er dan ook niet sluitend over eens dat de wereld rond is
waar blijven die studies dan toch ? in de topics over holebi-adoptie vraagt men er al maanden achter

Laatst gewijzigd door praha : 13 juli 2006 om 18:25.
Oud 13 juli 2006, 18:24   #109
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Na al die zogenaamde vaststellingen en verwijzingen, geeft het vetgedrukte je geen stof tot nadenken?

het lijstje tegenargumenten waarvan de hypotheek nog niet is ingelosd wordt steeds langer
Oud 13 juli 2006, 19:34   #110
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
beetje serieus blijven Paulus...
'dezelfde kwaliteit van opvoeding' : 'k peins dat dat jouw eufemisme is voor 'minder goede opvoeding'
zo is de 'wetenschap' het er dan ook niet sluitend over eens dat de wereld rond is
waar blijven die studies dan toch ? in de topics over holebi-adoptie vraagt men er al maanden achter
Geloof me maar dat de wetenschap ghet er wel sluitend over eens is dat de wereld rond is. En in de topc van holebi adoptie werden duidelijke links geplaats naar wetenschappers die het er niet mee eens zijn dat holebi- en hetero-adoptie dezelfde kwalitatieve opvoeding kan bieden.

http://www.telesaurus.be/nachtwacht/NW2uitz19.htm

Gezien het om kinderen gaat en de wetenschap het er nbiet over eens is mogen we geen risico's nemen vind ik.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 19:44   #111
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Waarom zijn jullie hier bezig over holebi adoptie in een topic over "Nouveaux Belges" ?
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2006, 01:06   #112
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geloof me maar dat de wetenschap ghet er wel sluitend over eens is dat de wereld rond is. En in de topc van holebi adoptie werden duidelijke links geplaats naar wetenschappers die het er niet mee eens zijn dat holebi- en hetero-adoptie dezelfde kwalitatieve opvoeding kan bieden.

http://www.telesaurus.be/nachtwacht/NW2uitz19.htm

Gezien het om kinderen gaat en de wetenschap het er nbiet over eens is mogen we geen risico's nemen vind ik.

Paulus.
dit is wel het laatste wat ik erover ga zeggen Paulus, Jazeker heeft overschot van gelijk als ie zegt dat dat hier niet meteen thuishoort

dit is echt wel érg zwakjes : je noemt één pshychotherapeute, uitgerekend dit mens, die het heeft over de psychologische rechten van het kind die ze zelf ingevuld heeft.... zo kan ik het ook
die invulling doet ze aan de hand van haar, naar mijn mening, persoonlijke mening ( ze staaft dat dus nergens, ze refereert ook nergens naar een onderzoek dat dit uitwijst, ze zwijgt ook in alle talen over al het andere onderzoek en de resultaten van 20 jaar ervaring op dat vlak ) van de noodzaak van een vader en moeder : leuk kunnen we meteen alle éénoudergezinnen uitrusten met een artificiële tweede heterogene ouder voor het met het kind mis loopt
ja ook leuk om te weten ... één van die rechten is ook borstvoeding : dat verklaart waarschijnlijk het groot aantal gestoorde zotten die nu rondlopen

nu weet ik meteen waar dien recente bullshit over die rechten van de tegenstanders in desbetreffende topics andaan komt, alvast bedank

tenzij ik me vergis en er méér is dan alleen dit zegje van haar dat al onmiddellijk afgeschoten werd door een collega : dat bedoelde ik dus met niet alle 'weteenschappers' zijn het erover eens dat de aarde rond is

misschien moeten we nog es een keertje een topic over het onderwerp openen .... de hoeveelste keer alweer ?
het begint vergelijkingen te vertonen met hyoens ijdele pogingen om alsnog de stepping-stone theorie te bewijzen

Laatst gewijzigd door praha : 14 juli 2006 om 01:12.
Oud 14 juli 2006, 05:57   #113
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dit is wel het laatste wat ik erover ga zeggen Paulus, Jazeker heeft overschot van gelijk als ie zegt dat dat hier niet meteen thuishoort

dit is echt wel érg zwakjes : je noemt één pshychotherapeute, uitgerekend dit mens, die het heeft over de psychologische rechten van het kind die ze zelf ingevuld heeft.... zo kan ik het ook
die invulling doet ze aan de hand van haar, naar mijn mening, persoonlijke mening ( ze staaft dat dus nergens, ze refereert ook nergens naar een onderzoek dat dit uitwijst, ze zwijgt ook in alle talen over al het andere onderzoek en de resultaten van 20 jaar ervaring op dat vlak ) van de noodzaak van een vader en moeder : leuk kunnen we meteen alle éénoudergezinnen uitrusten met een artificiële tweede heterogene ouder voor het met het kind mis loopt
ja ook leuk om te weten ... één van die rechten is ook borstvoeding : dat verklaart waarschijnlijk het groot aantal gestoorde zotten die nu rondlopen

nu weet ik meteen waar dien recente bullshit over die rechten van de tegenstanders in desbetreffende topics andaan komt, alvast bedank

tenzij ik me vergis en er méér is dan alleen dit zegje van haar dat al onmiddellijk afgeschoten werd door een collega : dat bedoelde ik dus met niet alle 'weteenschappers' zijn het erover eens dat de aarde rond is

misschien moeten we nog es een keertje een topic over het onderwerp openen .... de hoeveelste keer alweer ?
het begint vergelijkingen te vertonen met hyoens ijdele pogingen om alsnog de stepping-stone theorie te bewijzen
Omdat het onderwerp hier inderdaad niet thuishoort wil ik er ook over stoppen in deze thread. Maar het is onjuist dat deze dame haar mening niet kan staven hoor. De link is daar te ontoereikend voor maar wie het TV-programma heeft gezien, weet wel beter.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2006, 06:05   #114
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie Bekijk bericht
Er zitten er nogal veel bij "zonder beroep".
Wat komen die hier doen.
de statistieken op peil houden

als ze ooit werk vinden, wie weet één van de 200.000 nieuwe jobs

er zijn er zijn bij die niet in België verblijven
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2006, 06:06   #115
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LeMmOnN Bekijk bericht
Er moet dringend een systeem a la Green Card van de VS opgericht worden. Gedaan met die open regulariseringen.
Als je in Australië of Nieuw-Zeeland wilt binnengeraken moet je kunnen bewijzen dat je 3jaar lang zonder staatshulp kan overleven (moest het VB dit voorstellen het kot zou nogmaals te klein zijn). Waarom kan dit hier niet?!

Een quote en geen immigrant meer, als het kan minder.
omdat we hier een PS hebben
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 14 juli 2006 om 06:06.
Oud 14 juli 2006, 06:06   #116
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LeMmOnN Bekijk bericht
Er moet dringend een systeem a la Green Card van de VS opgericht worden. Gedaan met die open regulariseringen.
Als je in Australië of Nieuw-Zeeland wilt binnengeraken moet je kunnen bewijzen dat je 3jaar lang zonder staatshulp kan overleven (moest het VB dit voorstellen het kot zou nogmaals te klein zijn). Waarom kan dit hier niet?!

Een quote en geen immigrant meer, als het kan minder.
omdat we hier een immigratiefabriekske hebben en dat werkt als een TGV, in de Kamer moet je het debat maar eens volgen www.filipdeman.be/2/39

Laatst gewijzigd door ancapa : 14 juli 2006 om 06:09.
Oud 14 juli 2006, 06:11   #117
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
je hebt er duidelijk geen ballen van begrepen Jazeker, 'k had het niet meteen over die 'nieuwe Belgen'
herlees het nog es ... en kijk es in welke context die post van me staat

achteraf kunnen we nog steeds een potje palaveren over die populistisch zever van jouw post
die populistische zever kost de staat en de belastingbetalers wel honderden miljoenen euros
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be