![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat die nieuwe Belgen gewoon allemaal multimiljonair zijn en zich hier door de fiscus kaal willen laten plukken...
voila weerleg dat maar eens.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
herlees het nog es ... en kijk es in welke context die post van me staat achteraf kunnen we nog steeds een potje palaveren over die populistisch zever van jouw post Laatst gewijzigd door praha : 13 juli 2006 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ik dacht eerder dat jij dat was daar je geen heil meer zag in nog meer mensen Citaat:
1) het was maar een voorstel voor de grote problemen die jij schetste 2) nergens laat ik me in die post verder uit over een migrantenstop 3) uiteraard zou net dezelfde regel gelden voor de migranten die er reeds zijn Citaat:
![]() Citaat:
maar anderszijds hoor ik je klagen dat het hier vol is en nog steeds voller blijft lopen ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
om het met jouw differentie woordspeling te zeggen... 't is jullie 'soort' anders die zich laven aan kosten/baten analyses wat betreft het bestaansrecht van individuen dus dan moeten jullie maar eerst het goede voorbeeld geven medunkt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Na al die zogenaamde vaststellingen en verwijzingen, geeft het vetgedrukte je geen stof tot nadenken?
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar net hetzelfde geldt dus voor iedere andere nieuwkomer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vandaar waarschijnlijk dit : Citaat:
wat ergens perfect begrijpbaar is dit Citaat:
Citaat:
'dezelfde kwaliteit van opvoeding' : 'k peins dat dat jouw eufemisme is voor 'minder goede opvoeding' ![]() zo is de 'wetenschap' het er dan ook niet sluitend over eens dat de wereld rond is waar blijven die studies dan toch ? in de topics over holebi-adoptie vraagt men er al maanden achter Laatst gewijzigd door praha : 13 juli 2006 om 18:25. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.telesaurus.be/nachtwacht/NW2uitz19.htm Gezien het om kinderen gaat en de wetenschap het er nbiet over eens is mogen we geen risico's nemen vind ik. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zijn jullie hier bezig over holebi adoptie in een topic over "Nouveaux Belges" ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dit is echt wel érg zwakjes : je noemt één pshychotherapeute, uitgerekend dit mens, die het heeft over de psychologische rechten van het kind die ze zelf ingevuld heeft.... zo kan ik het ook die invulling doet ze aan de hand van haar, naar mijn mening, persoonlijke mening ( ze staaft dat dus nergens, ze refereert ook nergens naar een onderzoek dat dit uitwijst, ze zwijgt ook in alle talen over al het andere onderzoek en de resultaten van 20 jaar ervaring op dat vlak ) van de noodzaak van een vader en moeder : leuk kunnen we meteen alle éénoudergezinnen uitrusten met een artificiële tweede heterogene ouder voor het met het kind mis loopt ![]() ja ook leuk om te weten ... één van die rechten is ook borstvoeding : dat verklaart waarschijnlijk het groot aantal gestoorde zotten die nu rondlopen nu weet ik meteen waar dien recente bullshit over die rechten van de tegenstanders in desbetreffende topics andaan komt, alvast bedank ![]() tenzij ik me vergis en er méér is dan alleen dit zegje van haar dat al onmiddellijk afgeschoten werd door een collega : dat bedoelde ik dus met niet alle 'weteenschappers' zijn het erover eens dat de aarde rond is misschien moeten we nog es een keertje een topic over het onderwerp openen .... de hoeveelste keer alweer ? het begint vergelijkingen te vertonen met hyoens ijdele pogingen om alsnog de stepping-stone theorie te bewijzen ![]() Laatst gewijzigd door praha : 14 juli 2006 om 01:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() als ze ooit werk vinden, wie weet één van de 200.000 nieuwe jobs ![]() er zijn er zijn bij die niet in België verblijven ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 14 juli 2006 om 06:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 14 juli 2006 om 06:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |