![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ben ik nu:...... | |||
Extreem rechts |
![]() ![]() ![]() |
9 | 23,68% |
Rechts |
![]() ![]() ![]() |
7 | 18,42% |
Centrum |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,26% |
Links |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,63% |
Extreem links |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,26% |
Dit heeft niets met rechts of links te maken maar is gewoon gezond verstand. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 36,84% |
Geen idee |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,89% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben opgevoed met het idee 'Als je iets wil, moet je ervoor werken'. Je moet niet verwachten dat de wereld er is om je diensten te bewijzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
|
![]() Citaat:
![]() daklozen hebben geen buren onnozelaar en dikwijls hebben ze ook geen familie meer ga je je nu nog verder belachelijk maken ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
wat is naastenliefde zonder emphatie ? ik zei je al eerder dat je geen geweten had - nu bewijs je het nog maar eens.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 juli 2006 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
![]() Wie maakt er zich belachelijk?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 17 juli 2006 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() vanuit het oogpunt van de geboren mens ( vrouw ) wel ja. en zoals je weet acht ik het belang van de ongeboren eicel naarmate het zich in een vroeger stadium van ontwikkeling bevindt ondergeschikt aan dat van een geboren mens. In het humanisme staat de (geboren ) mens centraal.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() de meeste bedelaars zijn idd dakloos ja. Zal ik je eens meenemen anders ? We zullen hen zelf gaan vragen waar ze slapen.
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() bewijs dat eens ? we zullen naar de daklozen gaan en dan ga jij ervoor zorgen dat zo iemand die al jaren op straat werkt ergens wordt aangenomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vraagje: er zijn bij mijn weten toch opvangcentra voor daklozen? Zijn deze amper te vinden of moet je evengoed nog aan bepaalde criteria voldoen om onderdak te krijgen?
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() iedereen vindt werk
![]() ![]() ![]() nog zo n mentaal minderwaardig dogma van zogenaamd christenen en humanisten
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Gouverneur
|
![]() Mag ik u aanraden om in het vervolg mijn postings te lezen: IK was namelijk diegene op de tram.. niet mijn moeder... en IK heb de afwijzing van het aanbod in natura mogen ondervinden, de boze blikken, de vranke houding, de 'non', 'argent' etc..
ik heb er geen probleem mee dat u anderen pas gelooft indien u daartoe de bewijzen heeft.. in ieder geval: (1) voor mij is de getuigenis van mijn moeder een bewijs en (2) het lijkt mij heel plausibel. 'k meen mij overigens te herinneren wat over de problematiek te hebben gelezen.. ofwel was het een reportage op tv of zo. dat weet ik niet zo goed meer.. In ieder geval, het zou mij ten sterkste verbazen indien er NIET dergelijke organisaties waren.. om de heel eenvoudige reden dat daar niet zo slecht mee te verdienen valt indien men de betrokkenen uitbuit.. waaruit leidt u af dat armen geen trots mogen hebben? tuurlijk mogen armen trots hebben.. Het is juist omwille van de trots dat mensen beschaamd zijn.. ik zou alvast beschaamd zijn.. ik zou beschaamd zijn omdat ik er niet in zou slagen in een inkomen te voorzien voor mezelf en eventueel mijn kinderen en verplicht zou zijn te bedelen.. ik zou al mijn trots moeten inslikken om aan de kant van de weg te gaan zitten en te hopen op enige liefdadigheid.. Het heeft dus totaal niets te maken met een of andere verplichting tot nederigheid omdat men arm is.. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
er zijn idd te weinig nachtasielen - in sommige brusselse nachtasielen werkt men met een beurtrol en krijgen oudere daklozen voorrang op jongere daklozen. voor sommigen zijn ze niet laagdrempelig genoeg en wat ook een veel voorkomend probleem is dat zijn de honden veel daklozen hun honden zijn hun enige vrienden die ze hebben. ze mogen die echter niet mee binnen nemen in het nachtasiel maar ze kunnen ze ook niet buiten laten want dan zijn ze ze kwijt en ja ze slapen dan liever buiten dan hun enige vrienden achter te laten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 juli 2006 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
de mensenrechten missen een basis en die basis is het feit dat de wereld ( natuurlijk hulpbronnen) van iedereen is. zolang deze basis ontbreekt zullen de mensenrechten grotendeels een holle doos blijven. maar door de mensenrechten te verwerpen zullen ze geen basis krijgen mi vergeet ook niet dat vws volgens de statuten de mensenrechten centraal stelt en dat er daarover dus een consensus bestaat. Wat niet wil zeggen dat leden hierover geen andere mening mogen hebben.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 juli 2006 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
'k heb zelf ook wel wat ervaring met collectieve schuldenregelingen.. en die worden heus niet enkel aangevraagd door mensen met een leefloon... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De UVRM is helemaal niet bindend, integendeel, ze zijn verwerpelijk.
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() de mensenrechten werden trouwens niet opgelegd guerin
ze werden door het franse volk aan de staat opgelegd
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Haha.
![]() |
![]() |