![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat dit voor dit optreden was denk ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#103 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eigenlijk is dit wel een slimme zet van het VB. Door zo'n slechte namen te kiezen hebben ze veel extra publiciteit gehaald. Iedere media-bron zag wel een makkelijke kans hier om het VB te kakken zetten. Slim gespeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() @ leeuwenhart: dat partijfeest stond al veel langer vast en net als bij de voorbije verkiezingen in 2004 ( toen er 6000 man was in a'pen). het stond al op de agenda van de VB webstek nog lang voor er sprake was van barman. Het is De morgen die foutief suggereert dat het een tegenzet zou zijn. Maar ja voor hen is het al onuitstaanbaar dat die artiesten daar optreden... en ze zullen alle moiete doen om zelfs die minder bekende artiesten te broodroven; |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de enige naam die nog iet of wat betekent, blijkt zelfs van niks te weten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
![]() ik heb trouwens nooit gezegd dat er iets mis is met het organiseren van evenementen vlak voor de verkiezingen, dus ik moet 0110 niet aanvallen. dat ze al op doen. liever zo'n achterlijke pensenkermis trouwens dan van die achterlijke propaganda in mijn bus, of de fluppe zijn smoelwerk op grote affiches over heel 't stad. vorig jaar hing die zijne mottige kop reuzegroot op de leien, waar mijn bus naar 't werk passeerde. das ff schrikken zo vroeg op de ochtend zenne. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() Het Vlaams Belang blijkt hier eens te meer de partij van in hun ambities gefrustreerde lieden. Hun falen wijten deze lieden nooit aan hun gebrek aan talent: het zijn altijd de anderen die hun talent niet onderkennen of hen tegenwerken door hun plaatjes niet te draaien of wat dan ook. Het gaat m.a.w. steevast om mensen die geen zelfkritiek aan de dag leggen, maar des te vlotter hun gal spuwen op al wie een zenuw van hun ego raakt. Net het soort mensen waar het VB zich graag mee omringt dus.
En repeteren maar: Ohohohohohoh, ca ca ca c'est la vie Ohohohohohoh, ca ca ca c'est la vie Ohohohohohoh, ca ca ca c'est la vie Ohohohohohoh, ca ca ca c'est la vie Ik heb jou voor 't eerst gezien In de disco Beauty Queen Yuppie taal, vlot gekleed Jij was echt heel up to date Zo veel dingen bepraat Ach, je weet wel hoe dat gaat En toen jij weg moest gaan Kende ik niet eens je naam Oh, ca ca ca c'est la vie Ohohohohohoh, ca ca ca c'est la vie Ohohohohohoh, ca ca ca c'est la vie Ohohohohohoh, ca ca ca c'est la vie Voor een lach, voor een zoen Zou ik alles willen doen Jij en ik met z'n twee Lijkt je dat geen goed idee Na een weekje zowat Zag ik jou weer in de stad Toeval dat ons samenbracht Na die eerste disconacht Oh, ca ca ca c'est la vie Ohohohohohoh, ca ca ca c'est la vie Ohohohohohoh, ca ca ca c'est la vie Ohohohohohoh, ca ca ca c'est la vie Liefde is een feest, altijd al geweest In de meeste sprookjes Maar in werkelijkheid gaat het niet altijd Zoals jij het wil Oh, ca ca ca c'est la vie Ohohohohohoh, ca ca ca c'est la vie Ohohohohohoh, ca ca ca c'est la vie Ohohohohohoh, ca ca ca c'est la vie Denk je soms 'ca c'est la vie' Belt er iemand op maar je weet niet wie Leg de hoorn dan van de haak Doe de deur op slot, niemand is volmaakt Ca ca ca c'est la vie Ohohohohohoh, ca ca ca c'est la vie Ohohohohohoh, ca ca ca c'est la vie Ohohohohohoh, ca ca ca c'est la vie Liefde is een feest, altijd al geweest In de meeste sprookjes Maar in werkelijkheid gaat het niet altijd Zoals jij het wil Oh, ca ca ca c'est la vie Ohohohohohoh, ca ca ca c'est la vie Ohohohohohoh, ca ca ca c'est la vie Ohohohohohoh, ca ca ca c'est la vie C'est la vie |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() De telefoon huilt mee - Danny Fabry & Sylvy Melody
Hallo Dag liefje, is mama in de buurt Zeg dan even 'mama, telefoon voor jou' Ah, u bent die meneer van daarstraks Goed, ik zal haar even halen Ik denk dat ze nog in bad zit Maar ik weet niet of ze kan komen Zeg haar, alsjeblief Zeg haar dat het dringend is en dat ik wacht Zeg, u bent toch geen stoute meneer, hé Want mijn mama maakt altijd gebaren En zegt dan heel zacht 'zeg dat ik er niet ben' Vertel eens, is mama altijd thuis Of laat ze jou alleen soms als je je huiswerk maakt Oh nee, maar als mama werkt is het de buurvrouw die op mij past En die mijn agenda tekent Of de papa van mijn vriendinnetje, ik niet hoor Toe zeg haar dat ik haar mis Dat duurt nu al een jaar of tien en da's jouw leeftijd, schat Nee hoor, ik ben negen Maar zeg, hebt u mijn mama vroeger gekend Ze heeft me nooit iets verteld over u, blijf daar hoor De telefoon huilt mee Omdat hij ons al kent Als ik jouw stem maar hoor Weet ik dat jij er nog altijd bent De telefoon huilt mee Leg alsjeblief niet neer Ik wil jou heel dicht bij mij Ja, voor altijd Zeg neem je nog altijd ieder jaar Vakantie aan de kust hier in dat klein hotel Ja hoor, en wat meer is 'ik kan nu al goed zwemmen' Maar zeg eens, hoe weet jij waar wij altijd op vakantie gaan Bent u er ook al geweest Toe zeg haar, lieve schat Hoeveel ik nog van jullie hou, jullie allebei Ik wil ook wel van u houden Maar hoe kan ik dat, ik heb u nooit gezien Hé, maar u weent, waarom De telefoon huilt mee Omdat hij ons al kent Als ik jouw stem maar hoor Weet ik dat jij er nog altijd bent De telefoon huilt mee Leg alsjeblief niet neer Ik wil jou heel dicht bij mij Ja, voor altijd Ik heb toch zo'n verdiet D+S: De telefoon huilt mee Het is de laatste keer Dit is verdriet voor ons twee Voor ons allebei Ik wil haar spreken Oh, ze gaat net weg Roep ze nog even Ze is er niet meer Als ze net weg is, bel ik je weer (De telefoon huilt mee) Dag meneer Dag liefje |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn nog eens argumenten zie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelezen op de site van Nic Caan :
"Veel geluk bij Filip en zijn vrienden, voor wat centjes doen sommige mensen alles....jammer! Artiest? Laat me niet lachen." "Ik ken je zelfs niet maar heb al nu geen respect meer voor je, veel succes met je skinheadfans." "Nazihoer" "F***ing Nazi" www.niccaan.be Kies "Gastenboek" in het Hoofdmenu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het gastenboek op de site van de broer van Lotti hadden de "verdraagzamen" ook al vol met scheldwoorden gezet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() Elke Taelman? Gaat ze zingen of strippen? Het kwijl loopt Dewinter vast al uit zijn bakkes.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 23 juli 2006 om 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Wim Ravell heeft kennelijk ooit een singeltje uitgebracht met de titel "Jaja, ik ben een Belg". Gaat hij die wereldhit ook ten gehore brengen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() De reden waarom Frank Valentino heeft toegezegd, licht hij toe in een oude single:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
LOL die behangers zijn echt laag gezakt
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister-President
|
![]() ![]() BRUSSEL - Een maand voor de 0110-concerten organiseert Vlaams Belang het partijfeest 24 uur van Vlaams Belang in Antwerpen. Volgens de krant De Morgen heeft de partij ondermeer Salim Seghers, Wim Ravell, Frank Galan, Vanessa Chinitor, Danny Fabry, Frank Valentino en Kurt Lotigiers kunnen strikken voor het partijfeest. Kurt Lotigiers is de minder succesvolle broer van Helmut Lotti, die zal deelnemen aan de 0110-concerten. In een open brief trok Vlaams Belangkamerlid Francis Van den Eynde begin juli van leer tegen de Gentse zanger Helmut Lotti. Van den Eynde vond de deelname van Lotti aan het festival voor verdraagzaamheid en tegen racisme op 1 oktober een provocatie van een miljoen Vlamingen. Hij toonde zich ook verbaasd dat net Helmut Lotti met zijn Vlaams-nationaal verleden aan het concert deelneemt. De partij klopte aan bij het artiestenbureau Artists4all en boekte een tiental groepen voor een bedrag van zowat 6000 euro. De bekendste namen zijn Frank Galan, voormalig Eurivisiesongfestivalkandidate Vanessa Chinitor, Salim Seghers en Danny Fabry. Ook Bandit, Nic Caan, Wim Ravell, Elke Taelman en Frank Valentino treden op. Ik stel voor dat we deze artiesten een brief schrijven waarin we ze waarschuwen dat hun platenverkoop kan dalen en dat er onder hun fans ooK niet-VB'ers zitten. Verder moeten we zeker hun gastenboeken bombarderen met haatberichten. Kan er iemand ook even in het verleden van deze mensen graven om te zien of we geen smeuïge details uit hun context kunnen rukken?[/quote] |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Minister-President
|
![]() Typisch voorbeeld van Belgische democraat, u denkt wat ik denk, u zegt wat ik zeg, u vindt goed wat ik goed vindt, u gelooft wat ik geloof enz.... Indien dit niet het geval is bent u een gevaar en hebben we het recht om u uit te sluiten, leve de democratie
![]() |
![]() |
![]() |