![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het moorden is toch ook niet gestopt met een verbod erop? ![]() De vrouwen zelf laten beslissen lijkt me de beste oplossing, samen met een preventiecampagne voor een 'mentaliteitsverandering'. En van mensen die kost wat kost hun waardensysteem aan anderen willen opleggen onder het mom hen te helpen krijg ik het een beetje benauwd.
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je pleidooi voor straffeloosheid kan ik niet bijtreden. Wat betekent overigens "zelf beslissen"? Wanneer is een beslissing waarlijk vrij van dwang?
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 15 augustus 2006 om 08:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij hebt geoordeeld dat het zo is?
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij hebt u een ingewikkeld leven, constant zo aan alles twijfelen en daardoor alles wat iemand zegt in twijfel trekken als zijnde geen eigen mening (oei gevaarlijk woordje voor u ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uit persoonlijke ervaring geef ik uw vriendin meer gelijk dan bv Pamela Anderson. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() Off topic. Nip/Tuck is een heel goeie TV-serie over een paar plastische chirurgen. Al overgewaaid naar Europa?
|
![]() |
![]() |